Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

Cybercon Guest

2. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat ziet er leuk uit, heb zelf geen HD-TV dus het zal voor mij hetzelfde spel zijn als dat ik een paar jaar terug al heb gespeeld (op een paar kleine dingetjes na)

3. Cybercon

Cybercon Guest

Voor jouw en mij wel ja, maar er zijn ook zat mensen die dit masterpiece nog niet hebben gespeeld. Zonder twijfel een titel die ik straks weer ga spelen, in een HD jasje met wat extra's.

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    xbox 360 is toch echt een gerusht hoor. Te snel uitgekomen. Maarja, noodzakelijk voor Microsoft,want qua games zijn ze nu een dikke streep voor natuurlijk. Maarja, toch vind ik dit schandalig. Ik weet ook, dat men hier altijd zit te zeiken op de helpservice van Sony. Maar die is toch top(ervaring met mijn psp, gewoon zonder zeik een nieuwe gekregen). En Microsoft zijn service is toch niet meer zoals met de xbox 1 lijkt het zo in mijn ogen...

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ben ik het mee eens idd. Ik heb een aantal keren naar de helpdesk gebeld toen ik nog een xbox1 had en altijd snel en goed geholpen en de laatste keer toen ik voor mijn 360 belde duurde het erg lang voordat ik eindelijk aan de beurt was en die persoon die me te woord stond klonk zo ongeduldig en sjagrijnig dat ik steeds minder zin kreeg om nog langer aan de lijn te hangen...|:-

6. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel heel erg conclusies trekken over incidenten. Je kan altijd een keer bellen als het druk is en dan langer moeten wachten. Het is misschien weer eens tijd voor een uitgebried onderzoek om te bepalen bij welk bedrijf je het snelst geholpen wordt.

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Conclusies? Na een onderhalf jaar trek ik toch conclusies daaruit. Maarja, je kan het ook wel zo bekijken, met xbox 1 waren er veel minder problemen. Met xbox 360 heeft men het bijna altijd wel druk eigelijk... Dus misschien dat de helpservice daardoor met xbox 360 minder is, dat zou idd wel kunnen...

8. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Ben benieuwd wat mensen denken hier uit te halen. Begrijp me niet verkeerd: wanneer een product niet werkt of goed functioneerd dan moet de producent dmv een klantenservice het probleem oplossen.
    Wanneer zoveel mogelijk mensen aangeven een probleem te hebben dan is de kans groter dat MS iets moet ondernemen. Maar waar denken jullie dat ze mee komen? Bedoel het grootste gedeelte Xbox360 functioneerd goed. Gaan ze alle oude innemen (6 miljoen ofzo?) en de nieuwe Xbox360 Elite aanbieden?
    Ik heb hier toch mijn twijfels over. Denk wel dat een hoop consumenten die al een aantal keren pech hebben gehad, zich misschien achter de oren gaat krabben wanneer de ps3 een perfect stil werkende machine blijkt te zijn (kan ook pas over een jaar geconcludeerd worden).
    Ik heb een ps2 gehad (nooit problemen) en ook met de 360 heb ik tot nu toe geluk gehad..........

9. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    6 milj. units recallen en een elite aanbieden, daar hoef je geen twijfels over te hebben, dat gebeurt nooit. Zou ook geen enkel nut hebben.

Wat MS nu doet is dat wanneer iemand opbelt met een kapotte 360, wordt deze opgestuurd naar de fabriek en daar onderzocht. Als deze krassen maakt, wordt de DVD-speler / 360 vervangen door een nieuwe, en worden de games vergoedt.

10. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten eigenlijk ook de elite testen mischien heeft microsoft daar wel rubbertjes op gedaan

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind niet dat dit wat met rushen te maken heeft. De beslissing van TSST om geen rubber stootkussentjes te gebruiken lijkt mij niet zozeer onder tijdsdruk te zijn gekomen. Het probleem zit hem -in mijn ogen- inderdaad meer bij de afhandeling van alle problemen. Door zo koppig te zijn heeft Microsoft zichzelf tegengewerkt en is het nu een steeds verder afdalend drama dat meer en meer negatieve aandacht krijgt.

12. Cybercon

Cybercon Guest

Insidegamer

Lekker is dat dan :emo: :lol: .

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt de keuze, 't hoeft niet :+ Maar idd, veels te duur....net als de 20GB HDD :eek:

14. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk voor je dat jij de service van sony zo goed vind maar hoe komt dat denk je.
    De psp is ook behandeld in kassa en radar omdat toen die net uitkwam je pas bij 4 dode pixels een andere psp kreeg.
    En als je sony belde gaven ze ook niet thuis omdat dat in de handleiding stond.
    Maar hoe kom je aan zo'n handleiding ........ precies als je er 1 koopt.
    Toen heeft sony na deze uitzendingen ook besloten om iedereen gewoon te helpen ook met 1 dode pixel.
    Dus sony is echt niet anders als bv ms of een ander groot bedrijf, en ook daar willen ze gewoon centjes verdienen

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    oe pijnlijk!

16. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo verrassend is dat natuurlijk niet, er zijn maar een aantal producenten van harde schijven. Als MS een HD gebruikt zal dat niet een speciaal model zijn maar een model zijn dat ook in de reguliere handel wordt verkocht. De prijzen van laptopschijven zijn zo na te trekken.

Het is inderdaad niet goedkoop, maar MS wil net zoals ieder ander bedrijf geld verdienen en voor de behuizing betaal je ook nog iets. Of denk je dat een $100 schijf verkocht moet worden voor $100 terwijl er ook nog een behuizing omheen zit?

17. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IGN PS3 FEAR review

http://ps3.ign.com/articles/782/782476p1.html
    8.1

18. Cybercon

Cybercon Guest

Daar gaan we weer, de fiasco wat betreft de crappy PS3 ports gaat verder. Het begint langzamerhand een gewoonte te worden. Ontwikkelaars als Ubi die duidelijk niet met zorg werken. Vind het wel leuk dat dit soort vergelijkingen worden gepost, maar verwijt het maar gerust de devs.

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Of is het misschien toch moeilijk te ontwikkelen voor de PS 3?
    Alle multi games zien er gewoon beter uit op de 360 dan PS 3.... Toch niet alleen omdat men geen moeite doet voor de PS 3 lijkt me....

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ubisoft is wel een van de betere zoniet de beste. Dit is gewoon allemaal slechte karma. Sony liep twee jaar geleden te praten dat hun console nextgen is en xbox maar een xbox 1.5. Dat sony echte next-gen levert. Dat sony je Full HD geeft, en microsoft nu ook met behulp van die update.

En nu de waarheid boven water komt, namelijk dat veel games er gewoon mooier uitzien op de xbox 360, gaan mensen zeuren. Laat het hele verhaal weg van port of geen port. Op welke console ziet FEAR er beter uit? Xbox 360, en dat is het enige wat telt voor de minder hardcore gamers.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina