Website van Fabrikant Ghost Recon Advance Warfighter 2 Uitgever Ubisoft Entertainment Ontwikkelaar Ubisoft Entertainment Paris en Red Storm Studios Platform Xbox 360 , PC , Playstation 3 , Playstation Portable Genre Shooter Release 08-03-2007 Feature's Coöperatieve Multiplayer Custom Soundtracks In-game Dolby Digital Live Aware Online marktplaats Online Multiplayer Online Scoreboards Split-screen Widescreen Gamepage KLIKDERDEKLIK Game info Plaatjes Filmpjes Teaser filmpje Teaser filmpje downloaden (34MB) Ghost Recon Air Strick Gameplay Movie (HD) Ghost Recom Cross-Com Commands Gameplay Movie (HD) Ghost Recon Controling The Mule Gameplay Movie (HD) Ghost Recon Helicopter Raid Gameplay (HD) Ghost Recon UAV Drone Gameplay (HD) Devellopers Diary Devellopers Dairy 2 : Soldier of the Future 2.0 Devellopers Dairy 3 : Juarez Border Eerste 10 minuten van de game!! Laatse nieuws De officiele Box van Graw 2 Klik!! Hands-On preview( Met dank aan Moogrose ) Klik!! Infomatie Trowback Mappack Deeltje 1 Join The Ghost!!!
Ach, wat een vervelend nieuws... Forza2 staat op 27/5 voor release; dan gaat GRAW2 voorlopig de kast in, vermoed ik.
das zeker vervelend.... maar Graw gaat zeker de kast niet in.......maar ik ben dan ook een echte Tom Clancy junk
Gaan we nou slim doen? Ik had je vriendje Smoke vanochtend al een PM gestuurd... Ik ben rond 20:00 wel online tot laat en morgen ook!
Ja! Gek op auto's, vandaar Forza 2. Even serieus; de online is leuker geworden in GRAW2, de campaign minder leuk dus ik vrees het ergste voor (misschien) GRAW3. Besides; een aantal mensen die ik ken gaan ook Forza2 spelen. We zien het wel tegen die tijd; voor hetzelfde geld staat Forza2 binnen een week weer op de Bazaar.
ik ben nog geen eem nederlanders tegengekomen online als jullie wilen stuur me dan een friend request, wil graag met nederlanders spelen die ook communiceren.
Heb de game zojuist gehaald....wat een brute actie, echt vette shit. Zal hem ook veel online gaan spelen
Ben jij ff lekker bezig met je puntjes... Jammer dat de room een paar keer crashte; hopelijk gaat het dinsdag beter!
lol, dankjewel daarvoor nog wel naar, npg 40 punten en ik zit bij de 5000, ik dacht dan ga ik act twee even uitspelen op elevated risk dan heb ik die zo (samen met low en guarded) maar dat duurde ff te lang. tsja dan maar morgen de 5000
@ Kareem Je kunt mij wel toevoegen, ik speel niet meer zo heel veel graw 2 meer (ben verslaafd aan battlefield2 op 360 ) Maar ben soms nog online te vinden en ik lul veel.
Dat klopt; jij lult inderdaad veel als je online bent. In ieder geval; vanavond ga ik maar weer eens online gamen (goh, wat een openbaring) en eens zien of ik nog wat mensen verder kan helpen met de statistieken in GRAW2.
Je moet geduld hebben; binnen een paar minuten is er steeds een nieuwe room maar ik ben het met je eens dat het niet helemaal optimaal is met die disconnects of die rare dingen met de headsets. Gisteren ook tot... euh... euh... laat zitten spelen, en maar 1 crashje gehad rond half 11. Vraag maar aan Kareem.
ach maakt verder niet uit.......zit zelf ook in dubio want ik wil graag graw uitspelen en wil dat ook met Nfs Most Wanted