Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

Cybercon Guest

Dat het te moeilijk ontwikkelen is voor de PS3 vind ik wat ver gezocht, want de grote man achter Ninja Gaiden Sigma heeft duidelijk aangegeven dat het een slecht excuus is. Van een ontwikkelaar van het kaliber Team Ninja neem ik de woorden nog altijd eerder serieus dan iemand van Ubisoft. Maar goed...

Bron

Dat is dan een gróte titel minder, erg spijtig =(

Dan moet ik me maar vermaken met The Darkness, Colin McRae: Dirt en Forza 2, wat overigens wel moet gaan lukken denk ik zo.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2007
  2. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin bijna te denken dat de grote titels dit najaar elkaar gaan ondersneeuwen. Veel mensen kopen maar één of twee games, en als dan GTA IV , Halo3, Mass Effect, PGR4 en nog veel meer allemaal tegelijk uitkomen...

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb het filmpje nu pas bekeken. Ik ben een groot fan van Ninja Gaiden, maar ik ben niet zo onder de indruk van de graphics. De vooruitgang is minimaal in mijn ogen, maar goed, Ninja Gaiden is en blijft mooi en dat op HD spelen is al een verbetering. Wat mij wel opviel waren die bijzonder goede animaties, van de motorrijders of de ninpo-spells. De draak zag er ook goed uit trouwens. :cool:

4. Cybercon

Cybercon Guest

De kwaliteit van het filmpje laat inderdaad te wensen over, maar gelukkig heeft de preview build veel indruk weten te maken.

Komt dus helemaal goed :cool:

5. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    $100 voor een losse schijf maar als je Microsoft heet en je belt Seagate en je zegt dat je 2 miljoen van die schijven wil, dan vermoed ik dat dat ongeveer uitkomt op $60.- per schijf. Behuizing zal ongetwijfeld "speciaal" zijn maar als je bedenkt dat een goede USB-behuizing voor je PC nog geen 20 tientjes kost: AFZETTERIJ!!!

6. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    20 tientjes vind ik anders best veel hoor

7. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom in de wereld van console accessoires. :)

8. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat MS aan inkoopprijs heeft boeit natuurlijk verder geen zak, als er een $100 laptopschijf in zit dan is die schijf voor de consument alleen te koop voor $100 en niet voor $60. Dan komen daar nog de consumentenprijzen bij voor een behuizing en een goede USB behuizing kost toch echt geen 2 tientjes. Dat zijn meer de baggerbehuizingen. Wat MS levert is dan ook nog een non-standaard, ook al zullen de fabricagekosten niet al te hoog liggen. Maar niet standaard betekent ook een hogere prijs in de losse verkoop. Altijd al zo geweest, zeker als het gaat om merkgoederen.

Ik praat de prijsstelling van MS niet goed, maar het is naief om te denken dat MS producten gaat verkopen tegen marktprijzen die vergelijkbaar zijn met PC-onderdelenprijzen.

Kijk voor de lol eens naar de Videocameramarkt (of fotocamera) en wat je daar bijvoorbeeld betaalt voor een accuutje of andere accesoires voor je camera. Dat zijn vaak nog veel schrikbarendere bedragen voor een product dat qua fabricagekosten amper iets waard is.

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat de inkoopprijs voor MS is boeit wel een klein beetje. Uiteindelijk heeft 't toch invloed op de retailprijs. Naast de schijf betaal je natuurlijk ook voor de behuizing, connector en de partitionering/beveiliging van de schijf.

10. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vergeet niet de ontwerp kosten en de manuren en zo kan je wel even door gaan. De machines waar het mee gemaakt wordt moeten ook onderhouden worden en uiteindelijk vervangen worden, dus kost ook extra geld en dat berekenen ze allemaal door. Plus de winst:9
    Is natuurlijk wel jammer dat je er zoveel voor neer moet leggen.

11. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Erg jammer, echt. :'-(

12. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Verwacht nooit geen grote titels in juni, julie & augustus.

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals Forza 2? ;)

14. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat niet iedereen weet is dat Mass Effect tot op heden geen officiële release datum heeft gehad. Dus eigenlijk is er van een vertraging geen sprake. :+

15. Cybercon

Cybercon Guest

Hoe bedoel je precies?

Bron

:+

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2007
  16. wesleyX

Leuk Bevonden:
    0
    Forza 2 komt na de zomervakantie.

17. Cybercon

Cybercon Guest

Onzin.

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Forza 2 komt uit op 8 juni, voor scholieren/studenten nog voor de zomervakantie ;)

19. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die bron van jouw noem je officieel?

Chris Priestly, BioWare Community Manager 1 week geleden:

Die release data die eerst genoemd werden waren gebaseerd op geruchten.

20. wesleyX

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.xbox.com/nl-NL/games/f/forzamotorsport2/
    Releasedatum: Nader te bepalen

Zou nog best wel eens uitgesteld kunnen worden. Heb eigenlijk niet mee gemaakt, dat een 9+ game in juni wordt gereleased. Misschien kan eind mei begin juni nog net.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina