Xbox 360 Koopjes Spotten! [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook op zoek naar..

2. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een leuke site voor een draadloze controller voor 31 euro, maar ik weet niet hoeveel de verzendkosten zijn, ik dacht 6 euro per levering, dus het levert je pas echt voordeel op als je meerdere dingen in 1 keer daar koopt.

De site is www.shopto.net, maar als je daar wilt bestellen kan je dat dan laten weten, want dan stuur ik je via die site een mailtje en krijg ik weer credits:9 als ik je e-mail adres tenminste weet.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    En dat vind ik nou jammer van EA. 2 dingetjes erbij en ze poepen zo weer een nieuw deel op de markt. Ook die Harry Potter games, het moest verboden worden. Ik heb echt een schurfthekel aan EA, ik ben dat altijd zo geweest..mja dat is mijn mening he. En dat klopt, dankzij EA kan dat, maar het is te triest voor woorden dat ik geen EA online account kan aanmaken (ik kan dus met geen enkele EA game online, dus ook niet met de C&C3 demo), de enige goeie game die ze maakten ever voor mij is C&C3 Tiberium Wars. De rest vind ik crap. Maar goed, mijn mening.

4. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Jouw mening is niet compleet, maar dat is mijn mening. Toen jij nog geboren moest worden (volgens je XBW-profiel dan), was EA al werkzaam in de games-industrie en ik heb op mijn C64 en Amiga nog menig game gespeeld van EA wat echt enorm goed en langdurig was.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    zuiderpark-computers.nl Volgens mij voor 39,98 gezien!

6. Cybercon

Cybercon Guest

Ja zou het? :emo: Die winkel is nu echt freakin duur geworden trouwens, hij hanteert een nieuwe 'formule' :lol:. Volgens mij hebben de enorme prijsstijgingen eerder te maken met het feit dat hij binnenkort gaat trouwen :emo:.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2007
  7. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    hmm ja was mij ook al opgevallen dat ie steeds duurder werd. Nu bij aanbiedingen GoW voor 50 frikkin euro's:lol:
    Mag hopen dat er snel wat echte aanbiedingen komen, want dit slaat nergens op.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Dan is me mening toch compleet, hoe ken ik dat nou allemaal weten wat jij zegt...ik was toen nog geeneens geboren! :p Games die ik alleen maar heb gezien van EA zijn Need for Speed, need for speed, need for speed, Need for Speed, need for speed, need for speed,Need for Speed, need for speed, need for speed,Need for Speed, need for speed, need for speed,Need for Speed, need for speed, need for speed, Harry Potter, Harry Potter, Harry Potter, Harry Potter, Fifa, fifa, fifa,Fifa, fifa, fifa,Fifa, fifa, fifa,Fifa, fifa, fifa,Fifa, fifa, fifa,Fifa, fifa, fifa,Fifa, fifa, fifa,Fifa, fifa, fifa,Fifa, fifa, fifa,Fifa, fifa, fifa, hm, oh jah! The Sims, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon,addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon,addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon,addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, The Sims 2! addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon,addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon,addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon,addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon, addon. Maar goed, wat er allemaal voor me geboorte is uitgebracht weet ik niet, dus die games noem ik niet. :p

9. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand gears of war ergens goedkoop gezien? Ik had laatst een site waar ie 40 euro was maar die ben ik kwijt :mad:

10. AgentSmith

AgentSmith Guest

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Supersized 360 voor 388 euro bij de MM Leeuwarden. ;)

12. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Sale is voorbij, helaas voor degenen die nog niet besteld hadden...

Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  13. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien waar ik het goedkoopst aan een core versie kan komen + memorycard? Ik heb zelf de premium (dus bespaar me de voordelen van premium tov core) maar ik wil iemand een 360 kado doen. Ik ben echter een arme student, dus ik wil hem gewoon de basis geven. 360 + controller + game, ik denk dat mijn neefje met een core dan voorlopig wel goed zit. En dan de komende maanden, krijgt hij wel 2e controller, harddisk etc.

14. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    wow, vooral splinter cell is meesteraanbieding!

15. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    xbazaar , staat er nu eentje voor 250 met spellen en zo.....

16. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff kijken dan, maar ik geef hem liever een nieuwe. Beetje sceptisch wat betreft oude xboxen, ring of death etc.

17. Ashavan

Ashavan Guest

PES6 nog geen 30 euro inc. verzendkosten via Budgetgaming.nl

Geen idee of dit een koopje is, maar het is verdomme wel zo'n 35 a 40 euro goedkoper dan bij FreeRecordShop e.d.

Net zelf besteld :D

18. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je wilt toch ook een basketbal game;)

19. Ashavan

Ashavan Guest

Yup en dat kan nu :p

Op play.com nog geen 30 euro. Dankzij het besparen 2 goede games voor de prijs van 1 :D

20. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina