[PS4] [PS2] God of War II

Discussie in 'Games' gestart door Cybercon, 12 mrt 2007.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb beide titels hier ook liggen :) Xbox NG -- PS2 GOW2

Mwoah neen, de grafics doen echt niet onder van een PSP hoor. Sommige dingen zien er wel leuk uit maar echt niet meer dan dat. Maar ik zal hem is op een normale tv aansluiten, zucht :+

*Maar dan heb ik geen dolby surround :'-(

2. Cybercon

Cybercon Guest

Mark dus jij gaat beweren dat het spel net wat indrukwekkender is dan bijvoorbeeld de meest indrukwekkende PSP titel, Tekken: Dark Resurrection? Kom op zeg, dit kan je toch niet menen 8) :emo:

Ik verzoek mensen die de demo van het spel hebben gespeeld zich dringend hier te melden.

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Eh.. Ninja gaiden was van uitmuntende kwaliteit en perste zoveel mogelijk uit de Xbox. God of War lijkt dat nu hetzelfde te doen voor de PS2. Alleen de Xbox was toch een stukje krachtiger waardoor er mooiere beelden ontstaan. Ik blijf nog wel even de filmpjes van GoWII checken. Maar tot nu toe is er geen één die grafisch indrukwekkender is als de graphics uit Ninja Gaiden.

Je moet idd NG nog een keer gaan checken, want ik zit net de trailer van Sigma te bekijken die graphics zijn te vergelijken met de NG versie op de Xbox, maar dan lichter.

//edit; Trouwens, dit is alleen maar wat slap geouwehoer over wat Graphics. :+
    Begrijp me niet verkeerd. God of War II lijkt me nog steeds een fantastische game om te spelen. Helemaal mijn genre dit :D

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Mwoah ja, Tekken DR is dan wel geen klap aan, maar sja. Het sfeertje doet GOW2 het, niet de grafics.

*maar ik denk dat het misschien aan de LCD ligt dan, heb hem nog niet op een SD aangesloten maarja....

Ik ben iig niet weg van de Grafics. Maar van de Gameplay -- Sfeertje (L)

En Cybercon, grafics hoeven niet goed te zijn :cool: En Ninja Gaiden ziet er echt veel mooier uit. Deel 2 van GoW lijkt gewoon op een update van deel 1, gewoon wat extra levels.

Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  5. Cybercon

Cybercon Guest

Niet van toepassing aangezien de graphics van het spel duidelijk zijn opgepoetst(720P=p). Het spel ziet er een stuk beter uit als we de eerste previews moeten geloven ;)

En even over de graphics:

Ik ben absoluut geen graphicshoer, maar wat ik duidelijk probeer is te maken is dat Gow of War II absoluut niet als een PSP game oogt. Het ziet er gewoon fantastisch uit en ik heb vaak 'open-mond' momenten mee gemaakt. Maar wat God of War met name fantastisch maakt is natuurlijk de brute gameplay gecombineerd met de vette bossfights. Daarom zijn God of War én Ninja Gaiden ook de beste titels die ik in de afgelopen jaren heb gespeeld ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2007
  6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ok. Ben beniewd! hehe

7. Cybercon

Cybercon Guest

Het was niet aanvallend bedoeld hoor, zeker niet. Alleen ik probeer gewoon even iets recht te zetten :b:

En ik hoop Metal Mark's bevindingen hier nog te lezen als hij het spel op een gewone tv checkt. Als het spel volgens hem dan nog 'gewoon' oogt spring ik hier van de 12-hoog flat :emo: 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2007
  8. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is gow2 speelbaar op de ps3 eigenlijk, geen zin om me ps2 weer aan te sluiten namelijk.

9. Cybercon

Cybercon Guest

Volgens de BC list wel. Het spel kent 3 blokjes wat aangeeft dat het spel tot nu toe geen bekende problemen kent.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2007
  10. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das mooi, thanx

11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat betekend dus ook dat het hele 480p verhaal niet opgaat, daar we gow2 hierin 576p kunnen spelen

12. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb de hele thread niet doorgenomen maar is het nu mogelijk om deze op je PS3 te spelen ? zou tuurlijk wel beter zijn aangezien ik mijn PS2 heb verkocht en de PS3 ervoor in de plaats is gekomen

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Neem dan op z'n minst de vorige pagina door. Dezelfde vraag is maar zo'n 5 posts geleden gevraag en beantwoord :+.

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Kijk is 3 post terug, #89 :9

Maar hij is wel speelbaar, 3 blokjes zoals je kan lezen :)

15. Cybercon

Cybercon Guest

Hehe :+

Lukt het nog wat met God of War II Mark? :cool: En al op een sd tv geprobeerd? :+

Heb er zin an, nog 4 dagen! \o/ :9

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Neen ben te lui om dat ding mee naar beneden te nemen :+ Heb het spel ook niet meer aangeraakt...Miss vanavond

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een vraagje. Kan ik de amerikaanse versie van God of war 2(ondersteunt hd) spelen op mijn europese ps3(regiovrij)? Is er iemand die dit zeker weet? Want als dat zo is, koop ik de amerikaanse versie, en speel ik die op mijn ps3!

18. Cybercon

Cybercon Guest

Sorry Boss dat is helaas niet mogelijk, de PS3 speelt geen NTSC PS2 of PS1 spellen af...

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Maar hij speelt toch amerikaanse ps3 games af,...?

20. Cybercon

Cybercon Guest

PS3 wel, maar PS1 en PS2 wil die gek genoeg niet afspelen.

Deel Deze Pagina