Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is van een leak en heeft weinig met promotie te maken.
    Een lowreso filmpje kun je niet beoordelen op kwaliteit.

    Als je een beetje naar de belichting kijkt etc dan zie je zeker wel al de gladde strakke stijl van Halo terug (ik ben nu met de 350mb variant van het filmpje bezig dus dan zal het er allemaal al stukken beter uitzien.)

    Maar goed, ik ben er nu al lekker voor gemaakt en wacht met mn oordeel tot de game echt in de winkels ligt _0/

    ps. er is al een link gepost een pagina terug van het grote bestand, ik zit nu op 13% en weet eigenlijk niet of ik er wel op ga wachten....
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  2. Cybercon

    Cybercon Guest

    En ik wacht wel tot 16 mei _0/.
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan is het een beta en kun je dus nog niet echt een eindoordeel vellen :cool:
     
  4. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Niet zeuren, Bungie maakt net bekend het spel te ondersteunen op 1080p. Dit is een beta testing, dat betekend dus BETA en niet het uiteindelijke spel. Bungie is niet achterlijk en dit is in tegenstelling tot wat jij zegt een van de beste promotings die je als bedrijf maar kunt voorstellen: een BETA TESTING die ook écht gewild is door de gamers.
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
  7. Cybercon

    Cybercon Guest

    Goh alsof ik niet weet dat we hier te maken met een Beta....allemaal leuk en aardig, maar dat horen we meerdere ontwikkelaars wel roepen. Ik wacht wel tot 16 mei zodat ik een indicatie heb van de grafische kwaliteiten.

    Edit: inmiddels is de video van het net gehaald!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2007
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    En als je de updates van Bungie leest zul je lezen dat in de Beta dus ook niet alle final graphics zitten zoals je dus verondersteld....
    Maar bij Halo hebben de graphics nooit voorop gestaan, gameplay heeft Halo gemaakt wat het nu is. En de gameplay zorgt ook voor de hype die de game heeft.
     
  9. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja klopt, ik hoop dat de originele seeder wel even online komt, er zijn nu 40 leechers en 0 seeders, maar gaat nog steeds met 80kbs, 30 %.

    Edit= Nu 6 seeders, 150 kps.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben m met torrent naar binnen aan het trekken en rechtstreeks :thumbs:
    Torrent: 6 mb
    Download: 90mb
     
  11. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ben nu de HD versie aan het downloaden :) Gaat freakin traag btw, maar goed...
     
  12. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    FUCK!!!!!!!!!! WAT IS DAT EEN RELAXT LEVEL!
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    dat is toch dezelfde link als die van falcon? :+

    wanneer krijgen we die beta keys nou opgestuurd?
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal heel eerlijk zijn, zanzibar ziet er veel beter uit kwa stijl dan in H2. De beta ziet er ook al erg strak uit (kijk maar als hij op beach is, daar ging mn mond van open staan). Ik zag dat meleelunges ook veel korter zijn dan in H2, wat ik erg goed vind. Helaas hebben we niet gezien hoe de wapens werken, want de gast die had opgenomen was gwoon... ja een noob om het zo maar te zeggen (maar ik neem het al weer terug want hij waagt het er wel op met zo'n video posten). En hopelijk worden de powerups (OS en camo) niet vervangen met die dingen zoals die jumppads en bubbleshields (ik ben trouwens ook blij om te zien dat de bubbleshield toch niet zo erg zal zijn dan ik zou verwachten)

    En die double op camp froman (de spawn van de nietseawall sniper zeg maar) met de spartan beam was best lekker :+. Lijkt er op dat spartan beam echt een lekkere own wapen word zoals de railgun bij Quake zeg maar :D

    Ik ga het filmje nog een keer kijke 8)
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zojuist het filmpje van Gametrailers gezien. Is de framerate van het filmpje nou zo slecht of..?
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    soms lagde de game wel in de video, maar de frame rate :confused:?
    Is me niet opgevallen.
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind/denk dat bungie het nu heel slim doet, grafisch gezien in de beta is het niet super maar goed genoeg, dit wordt natuurlijk veel mooier.. want als je vergelijkt met de eerste trailer van halo2, die wasgrafisch echt THE BOMB , maar uiteindelijk hellemaal gedowngrade voor een goede framerate, en nu doen ze dat andersom :cool: ..
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    wow Halo CE? :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina