189687 je kan weer aan de gang langejan ik had ook maar 1 foutje note streak van 438 edit 1:wtf ik kan me score gewoon niet zien in de leaderboards ik speel hem altijd op quick play en dit keer zie ik hem gewoon niet edit 2:ahh en nu krijg ik die score ook niet meer te pakken. me gitaar vloog al door de kamer kan ik er anders nog een foto van maken van die score?
Nope, 2 fout maar de startpower gewoon goed gebruikt. Een perfecte run zou 195.000 zijn. Anyway, Carry on wayward, son: 174.733
mijn score kwam er niet meer te staan maar heb al weer een nieuwe 189 nog wat gehaald had 1 foutje echt stom had ik niet hoeven te maken
Netjes hoor Ik zal morgen een poging wagen, be afraid...be very afraid Anyway, doet Z3R0 ook mee want zijn score bij Sweet Child is 235.000 ofzo
volgens mij sta ik nog 2de met the trooper klopt dat haalde net 100% met the trooper had ik score van 187000 verkeerde moment starpower gebruikt dus maarja wel 500 note achieve gehaald
en dan gewoon bij records de nummers 1 t/m 3 doen. want volgens mij ben ik 2de met the trooper en o nieuwe nummers mensen van de leiding
Ik wil best wel weer nieuwe nummers plaatsen alleen is de respons tot nu toe wel erg laag. Van de 14 mensen die zich hebben aangemeld hebben er maar 4 hun scores geplaatst... Ik stel voor dat we tot zondag doorgaan met de huidige tracks en dat er maandag weer drie nieuwe opstaan voor de komende 2 (?) weken ?
Als iedereen wat zich opgegeven heeft en mekaar heeft toegevoegd in hun friendslist is het toch ook onnodig je scores hier te plaatsen? Aangezien je bij de leaderboards scores kan sorteren op je vrienden. Zo vergelijk ik ze tenminste.
Inderdaad, ik dacht ook dat het op deze manier zou gaan. Ik heb de meeste al toegevoegd. Als iedereen elkaar nou ook toevoegd kunnen de scores zo van de leaderboards afgelezen worden.