Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een vraagje
    over gamer tags
    ik zie nu in dahsboard dat je je gamertag kan veranderen.
    kost iets van 800 points
    maar wanneer ik dat doe wordt die oude dan meteen vrij gegeven?
    of gaat er dan ook zo'n periode van 2 jaar overheen voordat je hem kan gebruiken?

    om het idee ff vorm te geven

    mijn offline account is "jazz"
    voor mijn zilver account heb ik "jazzvl" (jazz was al in gebruik)

    nu staan mijn achievement bij mijn jazz account en niet bij jazzvl.
    als ik die jazzvl bv wijzig naar jazzvl1 of zo kan ik dan direct van mijn offline account een xboxlive account aanmaken met jazzvl?
    of zit er dus ook die wacht periode van 2 jaar aan voordat ik dat kan doen?
     
  2. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er toevallig een controller aangesloten op zo een recharge cable?
    Het kan dan namelijk zijn dat hij die controller aan het opladen is waardoor hij dus nog aan blijft staan.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    daar gaat als nog een periode van 2 jaar over heen. je kan er bijv jazzvl NL van maken (dan weet men ook dat je uit Nederland komt)
     
  4. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb gebeld en krijg binnen 2 weken kostenloos een nieuwe!
    echt geweldig goede service van MS!
     
  5. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, de controller was idd aangesloten met zo een kabel. Zal er volgende keer eens op letten! Bedankt alvast voor de tip!
     
  6. KevInsane

    KevInsane Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, zou jij nog even willen uitleggen hoe het nou zit met dat achievements overzetten gedoe? :)
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Achievements overzetten kan simpelweg niet. Je kunt wel je offline account upgraden naar een online account (waarbij je zelfs je naam mag veranderen als die al bezet is) en je behoudt je achievements.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Geen idee of dit hier hoort, maar kon zo snel niet een ander meer geschikt topic vinden:

    Ik heb een nieuwe credit card, maar ik kan mijn oude niet veranderen in mijn nieuwe nummer....

    Enig idee hoe dat kan of moet ik daarvoor de helpdesk bellen?
     
  9. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensjes :p

    Mischien is dit niet echt een xbox 360 vraag, meer over de audio ervan.

    Ik wil een leuk 2.1 setje kopen voor op me xbox 360, en wil dat natuurlijk doen rechtstreeks via mijn xbox 360 (dus het witte + rode stekkertje vervormen naar het groene sterktje van de speakers).

    Nu zag ik de Z-2300 van Logitech, erg prijsig, super goed en met zo'n stekkertje erbij voor consoles:

    http://www.livedigitally.com/wp-content/logitechwire600.jpg

    Kijk, dat stekkertje werkt natuurlijk gewoon goed: Je plugt rode + witte stekker van xbox erin. En aan de andere kant de groene van de Xbox 360. Nu vind ik 130 euro wel beetje duur voor een normaal 2.1 setje wat nooit echt keihard gaat staan (qua volume).

    Nu is dit mijn alternatief:

    http://www.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=27&product=14056&nav=0

    Zoals je ziet, staat bij nummer 11 (ff naar beneden scrollen): ''11. Stereo-to-RCA adapter included''. Is dit adaptertje ook geschikt voor de Xbox 360? Of is dit iets heel anders? Of moet je dat adaptertje in je tv inpluggen?

    Iemand, helppp :p
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zojuist lag ik in bed en bedacht me opeens iets. Me modem heeft 4 sloten waarop ik de xbox360 direct kan aansluiten. Geen gezeik met een omweg via me router en onzin. En ja hoor het werktte.

    Meteen een live account gecreeerd met precies dezelfde naam als de account die ik tot nu toe al op me xbox gebruikte. Ik dacht dat ik dan meteen al me gamerscore en achievements zou bewaren. Niet dus. Nu heb ik 2 accounts genaamd Ashavan. 1 ervan is op de box en de ander op live...1 heeft al mijn scores en achievements en de ander is leeg.

    Het is zwaar irritant om alle achievements opnieuw te moeten gaan halen dus is er een manier om het over te kunnen zetten? Of op andere wijze op te lossen? Heb een duister vermoeden dat ik me offline account moet online zetten met een andere naam :mad:

    Had in het verleden op de site van xbox zitten kloten om al een gamertag aan te maken. Gewoon spelen met opties en voltooide niets. Nu bleek toen ik de gamertag wilde aanmaken dat hij al in gebruik was, maar ik kon hem nog retrieven. Schijnbaar was hij wel definitief gemaakt toendertijd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2007
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat gaat dus niet meer, nee. De enige manier was om je account met al je achievements om te zetten naar een Xbox Live Silver/Gold abonnement. Dus je moet óf opnieuw beginnen óf het alsnog doen en onder een andere naam spelen.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm ... de naam komt dus direct vrij :) ... het kost je wel 800ms points en een nieuw Live account

    anders kan je gewoon Join Xbox Live doen
     
  13. Ashavan

    Ashavan Guest


    Ik ga inderdaad een andere gamertag aanmaken, maar nu moet ik ook een nieuw live id aanmaken omdat me reguliere natuurlijk al in gebruik is :confused:
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie mijn reactie ... kost je wel 800 MS Points
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    Mja heb wat issues met me mail sinds me verhuizing dus ga zowiezo overstappen en neem meteen een nieuwe MSN naam na 6-7 jaar. Even alles opschonen dan. Dus net een nieuwe Live ID geregistreerd en straks thuis me Gamertag aanmaken.

    Met Gears of Wars viel het me op dat de eerste keer alles vloeiend liep. Toen begon ik van voor af aan en sommige filmpjes haperde lichtjes. Enig idee? Las ergens dat je kan proberen bij het opstarten de A-knop in te drukken om te defragmenteren en dat dat wel eens hielp.
     
  16. KevInsane

    KevInsane Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat bedoel ik ook.

    Kan iemand dat nog even uitleggen?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    login met je offline account ... en klik op join live :)
     
  18. KevInsane

    KevInsane Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus wat ik als eerste deed, maar als ik dan een online account heb aangemaakt dan heb ik nog steeds geen achievements op het online account. :confused:
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je logt in op je account (off-line) vervolgens klik je op je gamercard .. dan zie je join xbox live --> klik daar op ... en dan ga je kijken naar availability :)
     
  20. KevInsane

    KevInsane Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha! Bedankt, ik heb het nu door! ;)

    Allerlaatste vraag (Hopelijk.. :9 ): Ik wil de naam Kev1nsane gebruiken, maar die is al in gebruik door mezelf, namelijk het online account dat ik eerder heb gemaakt waar dus GEEN achievements opstaan.

    Kan ik dus dat account 100% wissen (hij is al van mijn harde schijf af) zodat ik dus op het account dat ik nú ga maken de naam Kev1nsane kan gebruiken? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina