Splinter Cell 4: Double Agent [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook op Hard?
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net op de gewone xbox gespeeld, en heb het ook op de 360 uitgespeeld (2x zelfs ;) ). , maar ik moet echt zeggen dat hij op de gewone xbox veel en veel beter is. Het verhaal is veel beter uitgewerkt en hebt een cinematischere ervaring, ik vind het echt jammer dat ze die kans niet hebben gepakt voor de 360 :'-(
     
  3. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals :

    heb je speciale punten wat je beter vind ?
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    verhaal is beter uitgewerkt, dus als je aan het spelen bent krijg je erg veel info over het verhaal en dat maakt het intenser. Ook de cinematsiche filmpjes (die je ook op de 360 hebt) maar op de 360 zijn ze niet zo lang word er meer uitgelegd en zijn ze langer. De levels zelf zijn langer en daardoor ook leuker om te spelen, denk aan de "prison" missie die op de 360 schrikbarend kort was, en hier moet je eerst een walkie talkie halen, dan ga je terug naar je cel (dit keer zit er een gat onder je bed waardoor je weg kan). Dan komt er een guard die zegt dat je bezoek heb (Lamber). Als je klaar bent met het gesprek van Lambert dan kun je terug lopen en kom je erachter dat Jamie problemen heeft (ruzie met een andere convict) en dan loop je er heen en heb je 2 keuzes, zijn nek omdraaien of laten leven. Ik heb zijn nek omgedraaid en dan moet je op een hele andere manier ontsnappen, er doet zich ook een situatie voor waar Jmaie in een gaskamer word opgsloten waar je hem moet helpen en je komt ook in een chapel.
    Wat ook een verbetering is, is de co-op mode! want dat is op de gewone Xbox hetzelfde als bij chaos theory was, vele malen leuker dus! moves die je samen kunt doen (met zelfs een paar nieuwe) en het verhaal gaat zigzag door het verhaal van sam fisher heen
     
  5. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in de oil tanker missie. Ik moet die kapitein uitschakelen. Ik heb hem uitgeschakelt, er is geen ontploffing maar in mijn objective log blijft staan dat ik hem moet doden (seize the tanker). Die gast met zijn fakkel is toch de kapitein hé?
     
  6. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0

    je moet toch naar beneden lopen in zo gangetje.

    daar zie je die capitein met die vuur lopen , als dat vuur uit is doe je anti shocker of je schiet hem dood .

    als hij dat vuur maar uit heeft.
     
  7. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het pas geleden besteld dus hij zou morgen wel binnenkomen. Ik heb echt zin in dat spel. Zit er eigenlijk co-op in?:{
     
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Pomp hem gewoon vol met lood, weet je zeker dat die dood is
     
  9. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem al neergeknifed en al neergeschoten. Hij ligt er dood neer het vuur is wel nog aan, moet ik dat doven misschien? Maar er komt maar niet op dat de missie gedaan is :confused:

    Edit: ik moest blijkbaar nog 6 bewakers afmaken zodat de helikopter mij kwam ophalen :)
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  10. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Mission 9 lijkt wel oorlog :p
     
  11. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ook op hard. Maar dat maakt inprincipe niks uit. Want ik gebruik toch geen wapens of gadgets. Ik sla de mannetjes namelijk ook niet bewusteloos (tenzij dat moet voor de missie, okhotosk boot bijv.).
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet slecht dan, ik zat inderdaad ook al aan dat schip te denken waar het wel moet. :)
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Is hard veel moeilijker dan de andere moeilijkheidsgraden? Hoeveel zijn er eigenlijk?
     
  14. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, totaal niet. Het verschilt niet veel van normal het enige is dat je het level zonder munitie vind dat moet je namelijk zoeken (stelt ook niet veel voor).
     
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Is het dan een goed idee om met hard te beginnen om zo te voorkomen dat ik het tegen mijn zin nog een keer helemaal moet doorlopen?
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    als je van de vorige delen hebt genoten zal dat geen probleem zijn.
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    @ DaanM, speel je ook online?
     
  18. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, niet meer heb op het moment geen Xbox live. Ik schaf het over maandje weer aan (na mijn tentamens).

    Vind splinter cell online wel heel erg vet. Speel wel het liefst als spy vind ik persoonlijk het leukst. Ik laat het wel weten als ik het weer heb aangeschaft.
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Okido is goed. :thumbs:
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Jee ik heb hem eindelijk binnengekregen! T is echt een tof spel alleen nu ben ik net in de JBA base. Ik heb de training gehaald en nu moet ik een trojan plaatsen en een bug antennea maar ik word de hele tijd gepakt door die bewakers. Weet iemand of je die perse moet doen? Ik moest ook geloof ik in binnen het tijdsliemiet terug naar iemand maar ik weet niet waar de gast is... Help meh plz\o/
     

Deel Deze Pagina