The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu met Vampire cure bezig.. alles ingeleverd behalve Argonian Blood... maar wtf is dat als er op klik zegt da vrouwke in da huiske naast het watertje... je hebt het nog niet gebruikt...:confused:

weet dat argonian ras is en heb nog steeds die dagger... maar waar moet ik zo snel zoon argonian vinden...?

Laatst bewerkt: 22 apr 2007
  2. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ga naar die arme stad (bravil maar wee nie zkrs) ... en dan de city swift swimmer die is zo dood;) :emo:

3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe heb het filmpje laatst gezien op YouTube, zal verder nix zeggen, maar iig komisch. ;)

Oblivion komt trouwens wel wat leeg over in vergelijking met Morrowind, met slechts 7 steden. Ben wel nederzettingen tegengekomen, maar stelt tot nog toe allemaal niets voor.
    Hadden eigenlijk 10 steden en wat kleinere dorpjes (dus niet 4 huizen bij elkaar) moeten zijn. Maar de bossen zijn wel mooi. :+

4. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, hier is 'al' een amateur vraag aangezien ik het spel niet zolang geleden ben begonnen.

Ik zit nog in het prille begin. Ik moet de 'Gate of Oblivion' gaan sluiten en kom daar terecht in andere wereld vol lava. Daar maak ik ook kennis met een ridder die mij eventueel kan volgen. Waar in godsnaam moet ik daar naartoe? Ik heb in het westen zo'n toren gevonden maar word daar meteen afgemaakt. Heb zo de indruk dat ik niet genoeg 'health' bij mij heb. Ben ik trouwens verplicht alle monsters af te maken?

5. Rutger98

Rutger98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet meestal naar de hoge torens in z'on "oblivion gate". helemaal bovenin die toren zit een sigel stone, die moet je gewoon pakken door er naar toe te lopen en op A te drukken.

je hoeft niet alle monsters dood te maken*)

6. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vindt ik echt GAY ik 14x 24 uur gewacht... now ik kei blij dragon armor yeah!!! dus ik aandoen niet eens naar defense enzo gekene.. kei mooi echt:p alleen weet je wat ik nog zo gay vindt ik had zowat full elven armor (light) en die is stuk beter -_- najah +1 defense op elk stuk maarja blij dat ik hem heb want er zitten veel resistens op

7. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    ja, dat is echt gay.

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik nog even wat kerkers uitmoorden, want in de toren is het nog lastiger. Net gehaald, vond het zelf prima te doen, alleen die lopende ijsblokjes zijn irritant.
    Maar als je het begin van die toren al lastig vind, staat je nog wat te wachten. :b:
    Ik heb ook eerst ongeveer 20 uur andere dingen gedaan en ben pas begonnen aan die Oblivion gate toen ik level 15 was en (relatief) goede uitrusting had.

9. Rutger98

Rutger98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je vijanden levelen mee met je. dus je hoeft niet te wachten hoor;)

10. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ga naar menu en dan game options en kies difficulty setting en dan zet je 'm 6/7 klikjes terug;) da doet iedereen bijna...

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet naar zo'n hogerre toren met aan de buiten/voorkant/bovenkant een oranje dingetje ziet, als het niet lukt rush gwoon naar boven om die steen te jatten.

12. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties! Zal dit allemaal is testen.

13. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Die dragon armor wordt gegeven aan de skill waar je het best in bent dus heavy of light armor.

14. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dragon armor gewoon heavy, want ik heb mijn vorige 2 save games telkens light armor getraint en dat dragon armor was heavy.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat is inderdaad best jammer ja. ;) Wat nog erger is dat de bonus van het dragen niet meetelt. Als je Expert of Master in Light/Heavr Armor bent (weet niet meer of 't nou Exp. of Mst was), dan weegt het pantser dat je draagt niks. Bij dat pantser geldt dat ook al niet...

16. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    is die bug van shivering isles al gefixed?

17. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    voor de pc zijn er patches voor alleen 360 nog niet:mad:

18. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    klopt maar ik heb ook light nodig want ben sneaker:p maar dacht melt het even ;)

draag delen wel en delen niet nu maarja vind de spels erop wel minder had liever andere:p

19. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hé mede forummembers,

ik heb sinds een aantal weekjes dit spel in mijn bezit en ik ben er inmiddels achter gekomen dat het niet klein is. Nu heb ik even een vraagje..Hoe kan ik een beetje mn levels upgraden. Ik ben momenteel voor het eerst bij zo'n 'poort' waarbij ik een stad binnen moet lopen. Daar komen allemaal van die akkelige beesten die met vuurballen gooien etc. Nu loop ik er doodleuk heen en zwaai o.a. wat met mn zwaardje (ik ben trouwens een Wood Elf Mage) en gebruik iets van een Ice spell.

Ik heb al vrij veel van die Mage Guild Quest gedaan in de hoop daar een beetje meer kracht etc van de krijgen en ik loop ook hele stukken door het bos om vijanden te vinden. Helaas met weinig succes, alleen in van die groten vind ik af en toe wat, waar ik overigens geen bal zie. Ik ben nu level 7 trouwens..

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen(A)

groetjes

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je major skills trainen, als je 10 levels omhoog gaat (of 5, weet het niet zeker) met die skills, ben je een level hoger.

@Rutger98, dat weet ik, maar dan heb je wel meer HP, magicka en betere uitrusting. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina