RiP Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SNiPzhots, 8 apr 2007.

  1. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan ik daarvan opmaken dat RiP nog bij elkaar is om 3.0 ??
    Of blijven jullie gewoon bij elkaar
     
  2. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Nja toen RiP "uit elkaar was" lag dat aan het A team, en hadden ik, shocker en carbon besloten om iig het toernooi af te maken. Wat er nu gaat gebeuren weet ik niet, maar iig. gaan we gewoon door met dat streefpunt (B dan)
     
  3. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat gaat SnipZ doen dan?
    AbYsS vertelde mij dat RiP back is en volgens mij bedoelde hij daar ook "A " mee
     
  4. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Snipz blijft in RiP hij voelt zich verantwoordelijk.
     
  5. ..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2007
  6. Armada01

    Armada01 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Sociale leven huh :emo:. Zit je uberhaupt wel op een sport jochie? Heb je wel vrienden? Ooit wel eens een vriendin gehad? Sorry hoor maar als je boven de 600 posts hebt op dit forum lijkt het mij duidelijk dat jij niets beters te doen hebt en zeker geen sociaal leven hebt. Lati
     
  7. AbYsS

    AbYsS Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    YMCA Rip BAck in tha house yeahe
     
  8. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Dan mag ik wel gaan oppassen met posten Aramada :9 Mja ik moet ons team hier nou eenmaal vertegenwoordigen, en meer doe ik hier ook niet :cool:

    BTW beide poule wedstrijden (voor A en B) zijn gewonnen :)
     
  9. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh en dat zou dus niet hetzelfde gelden voor de rest hier, smartieZ vertegenwoordigd ons hier ook en Armada als je hier 1 keer komt begin dan niet meteen zo jongen. Je weet goed dat gamen en een sociaal leven makkelijk samen gaan en dat het beeld van gamers tegenwoordig helemaal niet meer klopt met de realiteit. Zal mezelf niet als voorbeeld noemen maar grotendeels van de gamers hebben zat vrienden en doen meer dan alleen maar gamen en ja hoor ze hebben zelfs vriendinnetjes:D. Dus ga nou niet meteen iemand afkraken omdat hij meer dan 600 posts heeft of omdat hij iets zei wat je niet beviel terwijl je hier voor de eerste keer komt.
     
  10. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat was je vorige naam?
     
  11. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vrouw, 2 kinderen waarvan er 1 jarig is vandaag en een ontzettend goeie baan met zeker 2 x p.maand reizen, ik ben ook niet anti-sociaal! TOCH?:confused:
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatste paar berichten verwijderd, is via pm opgehelderd. :)
     
  13. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Geen zorgen schatjes, Ik mag blijven :9
     
  14. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Maup3rd dat alles valt niet onder sociaal accepteer het maar alvast, je bent en zal altijd een nerd zijn:D . Nee joh kerel ik weet dat jij en niet iedereen die gamed een nerd of hoe je het dan ook wilt noemen is en ook al is dat wel dan maakt dat mij nog niks uit, iedereen doet toch lekker zelf wat hij/zij wil. Ik heb zelf ook een vriendin, zat vrienden, voetbal, paintball en ga regelmatig opstap, dat is toch best sociaal ofniet dan ookal doe ik dat alles met mijn controller in mijn hand:lol:
     
  15. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ghehehehe hou ook van jou schatje, paintball? je moet die verf ook niet op je (BLEEP) smeren maar op de muur LOL\o/
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Lekker dure hobby paintball:9
    Maaja ik heb ook dure hobby, karten, elke maand op zondag lekker karten met 10 man, is wel steeds 30 euro.
    Morgen trouwens paintball:D
     
  17. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik paintball zo'n 2 keer per maand en heb nu net weer opnieuw een team opgezet. Kost idd een hoop geld maarja moet het toch ergens aan uitgeven:D
     
  18. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Humor van de bovenste plank hierzo :9

    Ik behou gewoon bepaalde "niet game" dagen in de week, goed contact behouden met vrienden, blijven uitgaan, en alles komt goed :) En je uiterlijk niet verwaarlozen lijkt mij
     
  19. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    OMG ik ben zo lekker mijn uiterlijk kan je niet verwaarlozen :eek:
    REPRESENT HAARLEM *)
     
  20. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga heel mischien naar Haarlem verhuizen. OH MY GOTHIE KAN IK PINE ONMOETEN!
     

Deel Deze Pagina