Gisteren was m'n 1:13.60 nog goed voor een 60ste plek maar nu sta ik er 66ste mee. De qualification bar is ook 1:13.60 dus dat minieme verschil zal 'm wel in de duizendsten liggen, die het spel dan niet laat zien. Wel jammer, nét niet gehaald maar hopelijk lukt het volgende keer. :{
Had tijd nodig om aan de auto's te wennen. Een zacht tikje te vroeg op het gas en dat ding vliegt al alle kanten op. Niet normaal meer hoe gevoelig die teringbakken zijn. Maar goed raakte er aan gewend en heb dusver alles van Novice tot Hard niveau uitgespeeld en sommige al op Hardcore. Snap niet waarom iedereen de Enzo zo'n geweldige auto vind. Dat ding stuurt voor geen meter in dit spel. Ik neem nog liever een klasse C auto zoals de Noble M400. Heb wel de ferari GT 50 gekocht en die rijd geweldig. Om een beetje met de tijden mee te doen hier ben ik ook wat rondjes op London gaan oefenen. Reed een 1.16 hoog in de Noble M400, maar meestal zit ik rond de 1.18-1.19 met constante tijden. Maar is net zoals het racen in het echt. Als ik oefen op het circuit dan rijd ik altijd 3-4 seconden per ronde langzamer dan in een race. Dit omdat ik in een race pumped up ben, adrenaline jaagt door je lijf en je schakelt, remt, geeft gas veel sneller en korter op elkaar dan normaal. Dit spel zit tussen een sim en arcade in. Als ik Arcade wil doe ik wel Ridge Racer en als ik een sim wil...dan wacht ik nog wel tot Forza 2. Zodra ik deze game in Solo Career uit heb gaat ie waarschijnlijk de kast in stof vangen.
het is Automatic in ieder geval, Ik ken al die banen niet van naam, maar het is in ieder geval reverse in New York met die 2 lange bruggen erin. Je rijdt in zon Klein Rood Karretje(Vuurrood), zo klein als de atom zegmar Sorry datk niet gedetailleerder kan zijn
Idd, die bedoelde ik Die Dus.... is die voor mij bedoeld? Dat ik zei dat ik pro was? Want dat was voor de grap he, ff voor de duidelijkheid. Mijn tijd is nu 2.06.45 Dit is al redelijk goed voor mij, denk ik, want ik vind het lastig om te verbeteren. Kunnen jullie ook pls tijden(filmpje) geven? Dan weet ik of ik goed of slecht bezig ben
Vind het eigenlijk wel jammer dat ze nooit echt met nieuwe tracks gekomen zijn als DLC. Had wel leuk geweest 2 nieuwe steden ofzo.. Maar ach forza staat om de hoek. Toch wel erg genoten van pgr:b:
2.04.92 11e ATM met een braaaakkke laatste bocht waarin ik de muur raak.. maarja goed zat voor kwalificatie lijkt me
Netjes, en dan zie je VVV Deano een 2.03.2x rijden . Ziek . Ikzelf zit op een 2.06.1, ging met 1 seconde sneller over het 2de checkpoint, tot de laatste bocht en 2 schakelfouten FTW , uiteindelijk net 0.00.10 sneller. Im loving it....dubbubdubdaaa....Mac Donalds.... *gekt op stage
1.03.2? kenker wat een zieke geest... maar ik doe geen wallbashes en die zullen er vast wel inzitten...
Heej jongens, ik heb een aantal vragen over PGR4 en Forza Motorsport 2. Wanneer komen ze uit en wat is nou precies het verschil? Ik heb net filmpje gezien van Forza en het ziet er heel mooi uit, maar is het heel anders dan PGR3? Ik vind namelijk de manier waarop PGR 3 rijdt gewoon lekker, zo moet racen aanvoelen vind ik, alleen is Forza daar anders in omdat dat meer een sim is?
Ja. Eerder remmen, meer overstuur, meer onderstuur, moeilijker een drift te trekken, moeilijker een drift te houden, schademodel, bochtensnelheden... Forza is een stuk realistischer en daardoor ook wat moeilijker dan PGR.
Ok, thx voor je reactie, denk je dat ik dat leuk zal vinden? de gewone Race fan zegmar, wanneer komt het uit trouwens?