hoi morgen avond ik kan alleen maar s'avonds omdat ik overdag werk en het nog al druk is op het werk werk ik nu tot 18:30 meestal ben ik om een uur of 19:30 online ik zie je wel gr sjonnie
Mischien gaat het morgen avond lukken weet niet 100 procent zeker je ziet me wel verschijnen dan, anders woensdag avond goed goed
Aan toernooien kun je gewoon meedoen door bijvoorbeeld hier een toernooi te zoeken en je daar in te schrijven. Voorbeeld: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=98200 Daar hebben wij nog 6 man nodig. Een vriend op naam zoeken hoeft niet, je kunt hem toevoegen in je vriendenlijst, dan ga je in Pro Evolution Soccer 6 naar Xbox live --> Player match --> 5/10/15 min, club/national/allebei, play against friends: yes. Dan maakt hij een match aan, en drukt op je guide knop [de grote X knop in het midden van je controller], je gaat naar je friendslist en drukt op X bij degene met wie je een playermatch wilt spelen. Succes!
Dutchpride heeft nog steeds me Friend invite niet ge accepteerd. En wat is trouwens zijn xbw account ? ik kan hem niet vinden om een bericht te sturen (Ik ben vanaf vrijdag27 april to vrijdag 4 mei weg.)
zoals je ziet is hij victorvs.. in de vakantie zal er niet gespeeld worden omdat dutchpride88, ik, jij en waarschijnlijk nog meer mensen er niet zijn. na de vakantie gaan we verder. ik weet dat dutchpride88 morgen vrij heeft dus dan heeft hij alle tijd om met je de kwartfinale te spelen
Kwartfinale Bayern Munchen - Real Madrid 1-2 1-1 Mackaaij 1-1 Ronaldo 1-2 Cassano Spannende en sportieve wedstrijd, de 1-2 viel pas in de 83e minuut!
AC Milan - Chelsea 4-1 Yes gewonnen van Chelsea het was een zakelijke overwinning zonder schitterend te spelen. Nu tref ik Afayouth zijn Manchester United haha AC Milan is er klaar voor !!
Juventus 3-5 Internazionale leuke wedstrijd waar crespo met 4 goals man of the match werd, het was al verassend dat hij speelde in plaats van de overpowerde Adriano. Halve finales: Internazionale (robbin92) - Real Madrid (AmolaS) AC Milan (tosow) - Manchester United (afayouth)
So so Leuke clubs allemaal jammer dat ik dan Bayern was maar goed succes iedereen nog ! ik self denk tog dat real madrid kampioen word :$ !
we zullen zien, en ik heb nog een leuke mededeling voor AmolaS : Adriano is met inspelen van de wedstrijd tegen juventus geblesseerd geraakt en kan het hele toernooi niet meer spelen\o/
Rematch van de poulefase man utd is nog niet verslagen na een zwake eerste helft kwam man utd sterk terug tot 3 - 2. We shall see