FM Time Challenges

Discussie in 'Algemeen' gestart door FM Competitie, 29 mei 2006.

  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Als je wil driften moet je bij de hulpmiddelen, 1 of 2 dingen uitzetten, onderandere de stability controle. Die andere weet ik zom even niet, maar die heb je niet bij de offline multiplayer.
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik rijd standaard met alles uit, en handgeschakeld, is toch wel het leukste ;).
     
  3. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ja daar zit wat in, ik had dat een tijdje terug ook geprobeerd, om die challenge van deze topic met die VW en Evo te doen, was 3 tiende sneller dan normaal. Je hebt het ook zo door. Ik reed altijd automatisch, maar dit is vetter, kga denk ik een keer FM ff uitspelen met Manual. Dat lijkt me vet._O_ Oh btw, voor die gast die deze topic onderhoud, ik had al een paar keer gezegd dat ik op de Nurburgring met de Ferrari F333 SP een betere tijd van 6:49.111 had neer gezet.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, is heel erg vet. Succes met het verhaal, kheb hem zelf ook nog niet uitgespeeld? (Speel het meer op de GranTurismo manier, lekker time-trialen en met maffe auto's rijden).
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik heb hem al wel eens uitgespeeld, 3 keer op mn gewone xbox, en nu bijna 1 keer op mn 360.
     
  6. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sry gast, door vakantie en school hebben we dit tpic even laten varen en er niet meer op gelet. we zullen proberen om een dezer dagen dit topic weer meer leven in te blazen en dan update we alles ff en zetten we er weer een paar nieuwe tracks bij. eentje weten we zeker, dat wordt de nurnburg ring helemaal maar dan in 2 versies, eentje met een p1 en eentje met een andere, maar dat horen jullie wel als vd akker en ik eruit zijn. jullie zullen dus even geduld moeten hebben en afw88. sry voor het ongemaak maar het moet maar ff:9
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Is goed jongen, dan weet ik het ff, ik dacht al waar zijn die knakkers gebleven, maarja nu weet ik dat dus.:thumbs: Keep up the ''GOOD'' work. Mag ik ook een trial voorstellen: Baan: Laguna Seca, Auto (klasse): P1. Alvast bedankt voor de aandacht.
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Juist! Ik ga ook meedoen als het weer begint. Hoop dat er niet emt al te getunede bakken ge-racet gaat worden. Gewoon D,C,B, en deels de A klasses zijn toch echt het leukst :D.
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ach man, hou op. S, R en het liefst p, die zijn het leukst. D, C, B, en A zijn gewoon te traag, en saai.
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ga boeven vangen, die begin klasses zijn juist het allervetst. Lekker met burgerbakjes rijden (H).
     
  11. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    De begin klassen zijn inderdaad ook wel chill, maar de R klasses en dan de GTR dat zijn de chilste vind ik. P1 is te makkelijk
     
  12. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben ik tot op heden het slechtste :eek: Of de rest durft gewoon niet hun tijden door te geven :x
     
  13. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Jij hebt waarschijnlijk heel veel straftijd:) Als je dat probeert te verbeteren en nog ff verder oefent (+ hulpmiddelen uit) kom je vanzelf in de buurt van onze tijden:):
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Vast wel, ik baal er alleen van dat ik nog steeds niet bij die tering Drag Race 1ste kan worden. Btw luitjes, post ff wat bij die laatste challenge, ik heb geen nogt om de eerste te zijn.
     
  15. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nogt?:confused: wat betekent dat?
     
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    zin, nocht eigenlijks, ik heb geen nocht, ik heb geen zin, zo zeggen wij dat hier altijd.
     
  17. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ok:D ik dacht al, nogt?:confused: :lol:
     
  18. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb mijn tijd op de challenge 1 verbeterd (Laguna Seca - Nissan 350z Track):
    1:37:081 :cool:
     
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Mjah, ik heb op alle tracks inmiddels mijn tijden al vebeterd, kheb die van de Nurburgring al 3 keer door gegeven, maar er is nog niks veranderd. :{
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Draad is ook wel redelijk dood :9 Anyway... het mogelijk om FM werkende te krijgen met het MS wireless racing wheel op de 360? Ik krijg het niet voor elkaar om met de "flippers" te schakelen.

    edit:/ als ik dit voor elkaar heb zal ik wat leven in deze draad blazen :cool:
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2007

Deel Deze Pagina