GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Toen was het 1 hecht team:):
     
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hah, ergens heb je wel gelijk idd. Het was een hecht team ik weet alleen niet waarom dat er telkens van deze streken moeten worden uitgehaald. Als majin was gebleven ook al lagde hij de tering in, konnen ze op z'n minst nog 3 rondes pakken en dan de tie-breaker hosten. Gay shit.
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ai das jammer smartiez. Wat zijn zijn argumenten om te leaven dan? Was hij zo gefrustreerd?
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hij kreeg ook gewoon niemand dood. Zijn connectie was gewoon kut. EXp3r1EnZ en Ar1d1Ty zagen het ook dat het voor Majin gewoon geen doen was. En daar kon hij niet tegen en hij leavde.

    Ik weet niet hoe het verder zit maar is het dan niet zo dat je voor een andere host moet zorgen ipv 5-0 doorspelen?
     
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie regels uiteindelijk als jullie het zelf onderling niet op kunnen lossen komt er een admin bij kijken. (kings of ik)
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Daarvoor heeft men de lagtest uitgevonden SmartieZ.
    Wat wij deden in de clanmatch was 6 rondes per map hosten. De 1ste ronden lieten we ons afmaken, de 2de ronden lieten de tegenstanders zich afmaken. Dan staat het dus 1-1 wat je kan terugdraaien naar 0-0 en dan op naar de 5 (eigenlijk de 6 dus), maar dan heb je wel eerst 2 lagtests gedaan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2007
  7. Armada01

    Armada01 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad daarvoor heeft men de lagtest uitgevonden. Majin moet niet zeuren om de connectie want dat deden de anderen ook niet. We gaven hun de beste host die we hadden, en dat was ik. Face it smartiez, jullie hebben die match eerlijk en welverdiend verloren.
     
  8. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag 4 gow clanmatches gespeeld voor console-gaming. Alle 4 gewonnen met 3-0:) Dit zijn de clans waar we tegen gespeeld hebben:
    o9-gaming, In Your Face, Take no Mercy en de nieuwe "DVC" namelijk unkowned rage. We wouden vandaag ook tegen DtS alleen die konden helaas niet.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Na dat bericht over Majin moest ik meteen denken aan dit bericht:

     
  10. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Apart, ik dacht dat Volter me vertelde dat er 1 iemand van pG uitgelagt was. Daarna vroeg hij wat de regels daar verder van waren. Maar hij is er dus zelf uitgestapt?

    Najah zal het wel verkeerd begrepen hebben, of Volter moet gedacht hebben dat Maj1n eruit lagde. Iig jammer dat het zo moest lopen, morgen wordt de laatste map gespeeld he?
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  11. Armada01

    Armada01 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, warmachine.
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja ik hoorde dat ze al andere match hadden voor consolegaming.

    Kan iemand eens top 10 of 15 posten van GoW ladder op consolegaming?
     
  13. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de top 10/15 van GameBattles voorlopig nog aanhouden als je goede tegenstanders wilt. Over een maandje ofzo kun je naar Consolegaming gaan kijken.
     
  14. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat nou met gamebattles?? Want ik hoor van iedereen dat ze of geen nieuw seizoen beginnen of dat de europa ladder stopt?? Op de ranked list van consolegaming.eu staan pas 22 teams..Maar dat komt vast nog wel..
     
  15. Thug life

    Thug life High till i die

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0

    Xtje overnieuw doen dan
     
  16. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed lijkt me leuk vraag maar R2v solipsist, julie zouden vandaag de lost reporten??
     
  17. Ch4p

    Ch4p Guest

    Tjeerd echt jonge, kap eens met posts maken in het GoW live 3.0 toernooi topic als je van een paar fcking noob clans hebt gewonnen. Ga tegen een paar goeie clans spelen, onee dat durf je niet. Als je een keer een dikke clan hebt verslagen mag je weer terugkomen en posten. Doei tjeerd _0/
     
  18. Ch4p

    Ch4p Guest

    Jullie spelen altijd normale matches, onee als jullie verliezen is het natuurlijk niet meer normaal! SmartieZ ga hier niet zeiken dat je eigen teamspeler de fckin game is uitgegaan, want je team is daar zelf verantwoordelijk voor. Majin had dikke lag als enige in die lobby, ja natuurlijk. Majin speelde waarschijnlijk gewoon niet goed of hij was z'n dikke host gewend waar die nonstop op speelt. qG kan gewoon niet tegen hun verlies, elke keer als ze verliezen is er weer iets vreemds aan de hand. Leer ermee te leven dat je misschien niet het beste team in de wereld bent.
    Face it SmartieZ zoals Armada zei :)
     
  19. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat space jij em? We waren aan het winnen 5-2. en op Tyro 2de ronde omdat Majin LAG had ging hij weg, niet omdat we geownt werden. 2de ronde zegt nog niks. Niks verliezen LOL. Jij heb er geen verstand van dus hou je bek.
     
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    zo dan.........
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2007

Deel Deze Pagina