Spijtig, maarja, was wel te denken. Europese ps3... Maar fuck he, waarom is die HD mode daaruit geschrapt... Dan moet ik de game op een gewone tv gaan spelen(living) op mijn ps2. want op de ps3 en op een HD tv zal het er niet zo goed uitzien denk ik dan. Als het geen HD is...
Heb laatst een splitscreen van GOW2 op SD en HD gezien. Ik zag niet echt een heel groot verschil, dus misschien valt het nog wel mee. Edit: Op deze pagina staat het filmpje.
Let wel op (voor in de toekomst)!! Hij speelt amerikaanse games af omdat deze games voorlopig regiovrij zijn! Dat ligt dus niet aan de PS3 maar aan de games (net als de 360).
misschien een offtopic vraag dan. op welke sites kan ik het beste dan Import USA games voor de PS3 het goedkoopste/beste kopen?
Blijf toch zo hopen dat er heel misschien morgen ofzo in de winkel ligt... : Ik moet em spelen. Vorige was ook al zo geniaal. I love GoW... Kan echt niet wachten!
Had deel 1 wel eens kort gespeeld, maar ik zag hem vanochtend liggen voor 20 euro en ik kon hem niet laten liggen. Heb hem daarna non stop gespeeld. Ik wist dat deze game vet was, maar zo vet als dit! Abnormaal hoe vet deze game is. Wil liever eerst deel 1 uitgespeeld hebben voordat ik deel 2 ga halen. Vind deel 1 tot nu toe een van de beste games die ik heb gespeeld de afgelopen jaren. De game ziet er trouwens schitterend uit op de PS3 in 576p. \o/
Ja ik had precies hetzelfde Kameo, ik zag hem ook liggen en ik had er wel al wat over gehoord enzo. Dus kocht ik hem daarna heb ik hem gewoon non stop gespeeld. Ongelofelijk hoe goed. Het verhaal, de gameplay, afwisseling van platform en actie. Heerlijk
Shame on you mensen God of War hadden jullie vanaf dag 1 al moeten spelen Nee maar er is nog geen één Xbox 360 titel die mij een gevoel van voldoending gaf na het spel te hebben uitgespeeld. God of War wel, vanaf minuut 1 tot het einde, een en al spektakel. Het begint letterlijk geen een seconde te vervelen, de Griekse setting is o zo goed verwerkt in het spel en de soundtrack (de track in het main menu ) is om U te zeggen. Hetzelfde geldt voor Ninja Gaiden en daarom zijn het voor mij de beste games die ik heb gespeeld tot dusver. Overigens heb ik zojuist de review gelezen in de PU en Jurjen was er weer erg over te spreken Het kon natuurlijk ook niet anders Heb er retezin in! \o/ \o/ \o/
Tja ik las al hoe deel 2 aansloot op deel 1 in de PU, heb nu net GoW I gekocht, en die ga ik nu ff snel ausspielen, tof spel is het toch
God of War hoort gewoon met de beste playstation games. Als je die mist, is hetzelfde als je Halo of Zelda zou missen op de andere consoles . En die die filmpjes in de game, abnormaal gewoon! Hoe dit uit de doeken wordt gedaan. Veel films kunnen niet op tegen God Of War. Ook die vrouwenstem die alles verteld . En qua graphics, gameplay zit het natuurlijk ook dit in orde. ps: Als je de game hebt uitgespeeld kan je nog eens op je gemak alle filmpjes(aan elkaar sluitend) bekijken. Alsof je een korte film kijkt. Heel sjiek als je nog eens eventjes het verhaal wilt bestuderen.
Eerste screens van PSP versie God of War!! \o/ \o/ \o/ Kwaliteit van de screens vallen wel tegen, maar goed GOTY 2007 handheldgame confirmed! \o/ Edit: inmiddels is de eerste trailer ook al verschenen God of War PSP - Chains of Olympus - Teaser Trailer
heb gow2 vandaag gespot bij de eplaza in rotterdam centrum. Heb hem niet gehaald omdat ik hem al besteld had via play, maar leuk voor wie hem vandaag nog wil halen
Juist GoW2 SE gekocht. Heb de SE genomen omdat het (zeer waarschijnlijk) m'n laatste PS2 game zal zijn (R.I.P.). Ook het feit dat de SE nit duurder is als de gewone versie, was een goede reden om de SE te kopen Nu ff de game opstarten \o/.
Voor een kwalitatief betere video van de PSP versie klik je hier Die van mij is overigens vandaag op de post gedaan \o/ Morgen hele dag gamen!