GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. :cool:Het is niet toegestaan je tegenstander verbaal aan te vallen. Daar wordt ook schelden onder verstaan. Als jij of je team geen respect voor de tegenstander op kan brengen riskeer je een waarschuwing en mogelijk diskwalificatie van het toernooi.

    ch4p doet naar mijn idee niet mee aan het GoW toernooi. (ga hier dan ook niet stoken of je ermee bemoeien)
    Maar qG heeft bij deze een waarschuwing. Berichten zitten op report. Gelieve hier geen afbeeldingen/ spam te posten.


    Terug naar toernooi 3.0 iedereen. Er hoeft hier ook niet op gereageerd te worden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2007
  2. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha waarom denk ik zo dat dit een kloon-account is die ze echte username niet durft te gebruiken. Wat is je gamertag dan?? Nee die staat er natuurlijk niet bij, en grote clans komen vanzelf aan de beurt we willen alleen ons niveau peilen en waarschijnlijk gaan we eind deze week een grote clan uitdagen._0/
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2007
  3. Kijk 1 post boven je...
     
  4. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja srry toen was ik al aan het typen;) Weet jij wie die ch4p?
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    CoNNeCTiCuTZooi, je had al een maandban voor je gedrag, nu mag ik je blij maken met een IP-ban voor 't posten met een kloon account tijdens een ban.
     
  6. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist wel dat het zo kloon-account was. Goed werk arjan:thumbs: Maarja nu weer ontopic.
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    En eC heeft nu ook een waarschuwing.


    Goed even weer terug naar 3.0 toernooi in mijn ogen zijn er al aardig wat wedstrijden gespeeld. ZIjn ook relatief weinig problemen geweest. Paar teams hebben aan waarschuwing vanwege omgangregels tijdens wedstrijden maar verder verloopt alles vrij soepel. Er moet vanavond nog wel flink gespeeld worden :)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2007
  8. Er moet Flink gespeeld worden vanavond:

    Poules A + D + H : lopen al op schema en hebben alles af.
    Poules B + F : Hebbben nog 2 wedstrijden te gaan
    Poule C: Heeft nog 1 wedstrijd te gaan
    Poules E + G : Hebben nog 3 wedstrijden te gaan!


    Dit klopt niet helemaal. Maar het gaat om het feit dat er nog veel gespeeld moet worden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2007
  9. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ownerbb er staat nog dat we verloren hebben met 2-0 van team 35 alleen wij hebben juist gewonnen dus het moet 2-0 in ons voordeel zijn. Zou je dat AUB willen aanpassen.
     
  10. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    wat is dit nou weer voor bullshit? wat zeg ik dan verkeerd? een afbeelding niet mogen posten kun je ook gewoon PM'en hoor.
     
  11. We handelen dit idd wel af via pm.
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Waneer komt het schema van de rondes na de Poules?
     
  13. Technish gezien zijn die er al kijk winnaars leaque en verliezers leaque topics. :)
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik post 't wel ff hier, omdat het andere topic bedoeld is voor uitslagen:
    Wat?? Jullie zouden de standen 'vertalen' naar best of 3. Wij speelden per ongeluk first to 3 en hebben die match gewonnen. Ik vind het echt onzin om die match dan als verloren te noteren...
    Als 3-1 vertaald wordt naar 2-1, 3-0 naar 2-0, dan wordt 3-2 toch 2-1? Lijkt mij het meest logisch.
     
  15. JkI we kijken er even naar. Ikzelf vind het ook onlogish.
     
  16. Massive

    Massive Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me is uitleggen wat het kadertje "speelt niet mee" en daaronder staande getallen betekenen.
     
  17. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    LOOOOOOOOOOOOOL Rbert goed bezig!! :9
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank dat dat team niet mee speelt.

    Edit: Wie is er 2e van poule E??
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2007
  19. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Er is nog geen 2de, maar inT (ik) en pG hebben alles tot nu toe gewonnen volgensmij.
     

Deel Deze Pagina