[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja dan heb je wat gemist hoor nog maar een keer spelen dan....;)

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    wat een dilemma:

God of War 2 kopen of Motorstorm....

Heb momenteel maar 1 PS3 game namelijk Fight Night Round 3. Die ik nooit speel.
    Dus ik moet een nieuwe game kopen!
    Alleen weet ik niet welke!

De game der games: God of War 2
    of Motorstorm.

God of War 2 is gewoon een top spel, enige rede dat ik nog over Motorstorm denk is omdat het een goeie game is, en omdat de levensduur langer is door de online mode.

Wat zouden jullie kiezen?

3. Cybercon

Cybercon Guest

Simpel: God of War II. Ik heb dan nog geen PS3, maar God of War II is zo'n titel die bijna elke titel overklast. God of War II speel je op je PS3 neem ik aan, dus daar ben je voorlopig wel mee zoet dunkt me :).

4. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor motorstorm gaan, God of war speel je in 11 uur uit en Motorstorm daar heb je maanden plezier van online.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Maar die 11 uur zijn zoveel beter dan die x uur Motorstorm... .

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    dat is dus juist het dilemma, 11 uur een top spel spelen, of 100 uur speelplezier :)

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik zou zelf gaan voor GoW2,(als GoW niet heb gespeeld, koop je die erbij..;))

8. Cybercon

Cybercon Guest

Me thoughts exactly....maar goed sommige realiseren dat nog niet.

Maar goed hoe is God of War II tot dusver Pegas? Stomme vraag trouwens :+

9. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Motorstorm is ook een top spel. Ik heb ze alle 2 hier liggen en vermaak me meer met motorstorm. Ondanks dat Gow2 ook ene super spel is alleen voor korte duur.

10. Cybercon

Cybercon Guest

Met alle respect naar Motorstorm, maar ik speel liever een titel met klasse van begin tot eind, dan dat ik constant hetzelfde rondje afleg. But then again, Nitram moet kijken wat voor hem het beste is :).

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Tijdens het eerste gevecht tegen wat klein grut bekroop me het gevoel dat de game wat eentonig was (face it, de game is het eigenlijk ook een beetje). Tot ik bij de eerste boss kwam die je moet neerhalen via die interactieve filmpjes (of hoe dat ook noemt). Wat was dat (weeral) geweldig, wist ik meteen weer waarom ik de originele GoW ook zo goed vond.

Ook is de gameplay gewoon weg zeer goed, afgezien van die soms eentonige gevechten tegen wat klein grut. De sfeer zit ook weeral zeer goed, je hebt wederom het gevoel dat je echt aan het spelen bent in de Klassieke Oudheid.

Kort samengevat: topgame :thumbs:.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    MotorStorm en GOW2 zijn twee compleet verschillende games die je niet met elkaar kunt vergelijken. Beide games bieden een compleet andere ervaring. Je moet gewoon kijken waar je voorkeur ligt. Qua game is GOW2 de betere van de twee. Alleen op een langere termijn is de replay value van MotorStorm hoger.

13. Cybercon

Cybercon Guest

Daarom geef ik ook aan dat de keuze bij Nitram ligt. Een titel van het kaliber God of War mag dan redelijk kort zijn, maar het gevoel van voldoening die je het geeft na het uitspelen is voor mij onbeschrijfbaar. Een titel die geen enkele seconde teleursteld en waar je altijd over zult blijven praten. Maar Motorstorm mag er ook zeker wezen hoor :+.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit er aan te denken om mijn eventuele aankoop bij play.com te doen, weet iemand hoelang de levertijd daar ongeveer is?

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    meestal als ik dvds bestel dan is het rond de 6 dagen. (afhangend van of je VOOR het weekend of na het weekend is)

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    dagen of werkdagen?

17. Cybercon

Cybercon Guest

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Werkdagen, uiteraard.

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    bron: ps3only

laten we hopen dat de demo snel naar europa komt :)

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina