2.03.87, 5e ATM. Verloor in de laatste sector ruim 2 tienden. Kwam door met -0.41 en finishte met -0.19
OK JP, hij doet wel wallbashes Ik heb m'n tijd trouwens verbeterd naar 2.03.98, zonder wallbashes! Of kan dat niet.... hmmm.. to be or not to be. edit: doe jij wallbashes gangsterdwerg?
LOL hij zegt toch van niet, misschien zijn hier mensen die de challenge daadwerkelijk geprobeerd hebben?
Sorry jongens, ik had niet gezien dat het reversed was. Maar ik kom nu GVD tot de ontdekking dat m'n gaspedaal gejammed is. Hij geeft altijd gas en auto's kiezen gaat nu ook niet meer. Rebooten heeft geen zin
Kut JP, koop dan ook fatsoenlijk apparatuur *Ziet JP 4x van de trap afvallen. rofl (iets tussen sander en mij ) Gisteren 2.05.2 gereden, -0.00.61, 2de -0.00.70, en over finish met -0.00.03. Die laatste bocht ging subliem plus het schakalen was geniaal klote challange
Mooie tijden allemaal, gisteren kwam ik niet eens verder dan m'n eigen tijd ( 2:06.43 ) terwijl het wel in de 2:05 moet lukken maar dan moet het gewoon goed vallen want ik ben al vaker een stuk sneller geweest maar dan verkloot ik het weer aan het einde. Hopelijk vandaag weer even rijden.
Wat een saaie challenge, ook al had ik maar drie rondes gereden maar de tijden post ik maar niet want ik bakte er niets van Ben op dit moment toch NFS MW gewend dusja. Volgende keer weer proberen.
USB kabeltje eruit en erin en hij deed het weer. Fjuw 1ste rondje: 2:11.xx 2de rondje: 2:09.xx 3de rondje: 2:07.xx 4de rondje: 2:05.9x 5de rondje: 2:05.3x of zoiets. 6de rondje: doubleshift, kutmuur, kut kurb, je kent het wel Geen zin meer dus die Xbox ging uit. Na 5 rondjes dus als 26ste gekwalificeerd...
Net voor het eerst online gespeeld. Het was precies zoals ik me herinnerde van vroeger en waarom ik er mee gestopt was. Die gasten waren meer botsauto aan het spelen dan fatsoenlijk te rijden.
Lol, zit hier in een lobby met Tzz rossie en TRS real stiggy en nog een gast van VVV... en iedereen rijdt in de ferrari f40 C klasse. En TzZ Thunder ownt ons allemaal in de caddie... Fakking ziek, iedereen reedt gewoon vet snel en hij wint gewoon.... nog nooit iemand zo in die caddy zien rijden
Dit spel moet je ook niet meer teveel spelen, gewoon geduldig wachten op FM2 en in de tussentijd PacMan doen!