[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik moest er nog 1 en ik dacht bij mezelf hoe de *pieppp* moet ik dat nou weer gaan vinden zelfs internet hielp me niet echt.

Dus een paar dagen later ging ik even 10 minuten coop doen met een vriend van me en daarna moest ik weg. Nou ik ging ffe naar de wc en ik kom terug drukte perongeluk op start en wat zag ik daar 8) ? 30/30 Cog-tags lolz. Dat noem ik pas geluk/toeval.

2. Shizzel

Shizzel Guest

Omg, er zijn echt zielige flikkertjes op Xbox Live.
    Gister heb ik dus Insane helemaal uitgespeeld, met verschillende co-op partners.
    Ik checkte net mijn 360Blog net (360voice.net), en er staat dat mijn gamer-rep omlaag is gegaan.
    Ik weet bijna zeker dat het dat 10-jarige kind was, daar quitte ik namelijk meteen bij. Wat een fag.

3. Ashavan

Ashavan Guest

Wat heeft een 10-jarige uberhaupt te zoeken in dit soort games

Maar goed je begeeft je in de Underground dan gebeurd het wel vaker :p

Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2007
  4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    dat blog klopt van geen hout, kijk eens naar de data

Laatst bewerkt: 25 apr 2007
  5. ViperMike

ViperMike Guest

Wat kan jou die rep schelen? Van mij part avoid iedereen me die met mij speelt, de enige keren dat ik iemand avoid is als ze me kicken omdat ze het niet kunnen winnen. Of als er van die blije K*T kinderen op live zitten dom te doen.

6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb wel vaak de laatste tijd dat de HELE tegenpartij na 3 puntjes tegen in warzone leaved. Dan winnen we dus automatisch maar er is dan wel geen reet aan op die manier -_-

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is echt te triest voor woorden

9. Ashavan

Ashavan Guest

Op het moment zit ik in act 4. In een gebouw met zo'n tuin komt er opeens een Berserker te voorschijn. Ik kan het ontwijken en naar de volgende kamer lokken waar gezegd wordt dat de HoD online komt. Maar ik moet nu wel open lucht creeren zodat het Sataliet signaal door kan komen.

Maar hoe zorg ik er voor dat het gebeurd en dat ik de HoD kan gaan gebruiken?

10. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet voor die steunpilaren van het dak gaan staan. Als de berserker als een gek naar jou toe komt rennen spring je gauw weg en knalt hij tegen die pilaar aan. Die breekt dan en dan val er een stukje dak naar beneden. Dat moet je dan bij een aantal pilaren herhalen.

11. Ashavan

Ashavan Guest

Ah ok. Ik zat al te schieten op wat funderingen en platen, maar ik moet die Berserker gebruiken om de steunpilaren onderuit te halen. Simpel, maar ben zo druk bezig met dingen proberen en in leven te blijven dat die oplossing nog niet te binnen was geschoten.

Bedankt

12. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe speel je die ene missie in zo;n gebouw uit. Dat er zo;n heel groot beserker achter je aan zit. |:- Heb het zo;n 10 keer geprobeert,

13. Ashavan

Ashavan Guest

Bedoel je de Berserker aan het begin van het spel? Die in de Tombe? Je moet dan de kamer in rennen en voor de deur gaan staan. Loop een beetje links/rechts ervoor tot de Berserker op je af rent. Spring op het laatste moment opzij en draai je om. De Berserker heeft de deur opengebroken en nu moet je het opnieuw naar je toe lokken en ontwijken. Dan kun je langs de Berserker heen de volgende kamer in rennen.

Herhaal dit tot je buiten komt en ren links of rechts in de verte een hoekje in. Lok de Berseker naar je toe, duik weg....sprint dan zover mogelijk de andere hoek in en ga achter een stuk beton staan zonder geluid te maken. Pak je HoD en mik op de Berseker en schieten maar :D

Het is niet erg als Dom sterft tijdens je run door de kamers. Zodra je buiten komt heb je een nieuwe checkpoint. Stel de limiet is voorbij en je bent game-over of de Berseker dood je...dan start je buiten MET Dom in goede health om je te helpen.

Als je de tweede ontmoeting met een Berseker bedoeld lees dan het advies wat mij zojuist gegeven was.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2007
  14. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Als je die 2e berserker bedoelt dan moet je alle pilaren om laten rammen door dat ding (er op schieten zodat ze naar je toe rent en zo de pilaar meeneemt).
    Als alle pilaren om zijn kun je met de hammer dat beest verrot knallen.

Bedoel je echter de eerste dan is het iets makkelijker. Laat de berserker tegen de deuren aanrennen (3x) en dan komt ze uiteindelijk buiten. Pak de hammer en beuk er op los :)

15. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Oh sorry man dacht dat er nog geen reply was :p

16. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, zal het stax is probere :)

17. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15

dat wapen zit toch niet in de game?

18. Ashavan

Ashavan Guest

Volgens mij wel. Lijkt veel op het machine geweer. Die ene zonder de Chainsaw er aan vast.

19. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    die heeft iets roods erop..

Laatst bewerkt: 26 apr 2007
  20. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    photoshop???:):

Topicstatus: