Nee, dat is een WO 1 wapen. Er is namelijk een andere wereld waar je terecht zal komen. Ik weet niet of je dan ook Jackie Estaccado bent, maar je komt ergens in een de WO1 terecht!
serieus? dat is echt vet! iemand die nieuwe trailer al gezien? dat je in hell (ofzo) bent lijkt me ook echt sick.. ziet er iig goed uit..
@ mxs Als het goed is speelt de game zich ook af rond de tijd van de maffia (En dan bedoel ik The Godfather soort maffia he!) Dus je zult vast ook wel Thompson (Tommy's) Machineguns tegenkomen en bijvoorbeeld colt.45's.
Is die in feite ook maar het verhaal spreekt me ook wel aan eigenlijk...en ik hoop niet dat je hem zo snel uitspeelt als prey want dat was gewoon ff middagje spelen en whoola, meeste zeggen met games wel ja daar doe je zolang over dit en dat maar ik heb nog nooit echt een spel gezien waar ik dan ook echt zolang over deed Ik ben zon persoon die gaat recht naar zijn doel met shooters en heb het spel dan ook altijd veel eerder uitgespeelt en ik vind dat ze ook daar rekening mee moeten houden
Nieuwe gameplay movies , en ze zien er erg nice uit The Darkness - Heart Eating Montage The Darkness - Heart Eating Montage HD The Darkness - Hit Squad Gameplay The Darkness - Hit Squad Gameplay HD The Darkness - Gunfight Gameplay The Darkness - Gunfight Gameplay HD
Omg die hd beelden zien er goed uit!Dat was grappig in da filmpje van squad dat das kleine monstertje die auto weg duwde en dat muziekje bij da hart etenWat die vijanden zeggen is ook wel geinig.Dit spel lijkt me echt gruwelijk.Echt mooi spel en gameplay ziet ook best apart uit.
Dit moet haast wel een topper worden, gameplay lijkt vernieuwend en de engine draait er lekker als je die filmpjes zo bekijkt.\o/ Ik had wel een beetje het gevoel dat ik naar gameplay footage van f.e.a.r zat te kijken every now and then.. must be me .
Zou best kunnen. Ze lijken er wel op. Maar hoe kom jij daar dan weer op? En ga nu ff die trailers kijen, dat zeg ik meer. The Darkness - Close Your Eyes door ik! \o/ Kijken! Heb de filmpjes gezien, en die intro is best vet. Dat andere filmpje was niet echt nieuw, en dat vrouwtje vertelde al helemaal oud nieuws. En 'luckuly voor him', Jackie is helemaal niet blij met The Darkness. Wel is het zijn enige kans om te overleven...
wow...eerst leek dit wel een aardige game..maar zag gister toevallig bij gamekings een gameplay filmpje..en nu de vids uit deze thread...en het lijkt me echt een must buy! gezichten van vijanden opeten...harten verscheuren....iemand met een zaag te lijf gaan...echt vet. En het ziet er ZO mooi uit. dan nog multiplay...t lijkt me duidelijk
Ik heb inmiddels ook besloten deze game te halen, de Thrill Trailer heeft me overgehaald met de ingame footage die erin te zien was. Vanmiddag mijn pre-order vast gedaan