[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. Shizzel

    Shizzel Guest

    Je hebt standaard 3 impounds per auto, dus als je 3x bent opgepakt in dezelfde auto wordt de auto van je afgenomen. Gebruik je zo'n Extra Impound marker op een auto, kan je 4 keer busted raken.
    Zoíets is het in ieder geval.
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep ja.

    Zo is het, zelf weet ik het wel maar het is vrij moeilijk uit te leggen. :)
     
  3. David de kleine

    David de kleine Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb eindelijk 100% (nadat ik lang geprobeerd heb die polite na 13 minuten af te schudden, en het is was me dan eindelijk gelukt mijn donkerrode Audi S4)
    maar spijtig genoeg ben ik daar niet iets rijker mee geworden. nu ga ik de challenge series completen en hopelijk unlock ik dan die bonuscars
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou zeg ik ben bij mijn tweede drag race aangekomen en wat is dit flut gedaan zeg. Hij stuurt automatisch maar rijd tegen elke auto die langskomt aan. Ik kan wel wat bijsturen maar dat is zo wazig en raar als het maar zijn kan. WTF is dit welke domme aap heeft zoiets bedacht?
     
  5. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    niet alles is goed uitgewerkt bij dit spel (zoals wel meer bij ea vind ik) maar je moet gewoon goed oefenen en dan heb je de race zo gehaald
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    In de demo vond ik de besturing maar niks, ik vloog en glibberde alle kanten op =(
    Is dit verbeterd in de volledige versie, of is dit nog steeds dezelfde (of kan ik gewoon niet sturen? :+)

    ik heb namelijk een site gevonden waar ik em nieuw kan kopen voor maar 23.99 :)
     
  7. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    het sturen is alles behalve realistisch maar je went er wel aan ckkr met nieuwe banden remmen enzevoort.
    mischien ligt het ook wel aan het feit dat jij teveel gas geeft of niet afremt voor de bochten maar daar weet ik natuurlijk niks van
     
  8. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    het is dan ook niet voor niets een arcade race game.......wil je realisme neem dan PGR3
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Of wacht voor het echte realisme op Forza Motorsport 2, wat een echte sim racer is. Want PGR3 is meer een sim/arcade game.
     
  10. roijackers

    roijackers Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er ook een update komt dat nfs most wanted ook beter met het racestuur van microsoft overweg kan?? lijkt mij wel makkelijker racen namelijk.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Er word volgens mij zowieso helemaal geen update's/nieuwe features uitgebracht voor NFS:MW wat dus al een oude game is.
     
  12. Cybercon

    Cybercon Guest

    Voor NFS Most Wanted komt zeker geen update inderdaad.
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    In de volledige versie is het veel beter, idd niet echt realistisch maar wel leuk, makkelijk te besturen :) :) En het is gewoon een heel leuk spel dus je zal geen spijt van een aankoop hebben. :thumbs:

    Niet eens downloadbare content?
     
  14. roijackers

    roijackers Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft is ook vaag dan. Zeggen eerst dat ze met updates de spelen zullen uitrusten voor force feedback maar ik zie geen moer gebeuren
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het game ook gekocht en vindt het beter dan Carbon
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem ook veel beter dan Carbon! Teveel redenen om op te noemen :) :)
     
  17. Remco

    Remco Guest

    Carbon stinkt gewoon...
    Doe mij maar, als suggestie voor de volgende NFS, NFS MW2. En dat je dan ook de politie kan zijn, net als in de Hot Pursuit reeks.
     
  18. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop op nfs underground 3 vond ik veel leuker overdreven tunen geen politie enzevoort
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    politie moet erin vindt ik
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop op NFSMW2, en nog veel uitgebreider en hij moet ook veel langer, leuker zijn dan Carb:mad:n en ook een beter verhaal en replay value.
     

Deel Deze Pagina