GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    heey Dts zei dat wij vandaag om 9 uur moesten spelen ik stuurde een bericht terug en vroeg of we het om 10 uur konden houden vanwge een andere match tegen uR maar ze reageren neit terug dus ik vindt dat het dan geen win wordt voor hun als zij niet terug reageren. ik wil het dan best op een andere dag spelen maar als het een win voor hun wordt slaat het nergens op. dat zou dan neit eerlijk zijn.
     
  2. Rick NL

    Rick NL Guest

    wtf jullie zijn nu gewoon aan het spelen tog}:]
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    LOLZ wel winnen DtS, speelt jij niet mee Rick?
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wegens omstandigheden trekt R2v zich terug uit het toernooi. Ik laat iemand van R2v hier zelf vertellen waarom daar ga ik niet over. Maar we gaan dus met een reserve team Verder spelen. WIns + losts blijven staan.
     
  5. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    R2v stopt ermee. Violence ,coconut en drksphinxz zijn een nieuwe clan begonnen. Solipsist stopt helemaal met live dus met alles. Wat ik ga doen weet ik nog niet alleen R2v is voor mij verleden tijd. greetz tjeerd
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Ik wist niet dat er in dit stadium nog reserve teams ingevoegd konden worden. Bij deze mag je Team VVV ook vervangen voor een ander team (wij zijn team 3, poule F). Voornaamste reden is het niet meer hebben van plezier met GoW voor al onze members, met daarnaast ook nog een ziekte van mijzelf, die welliswaar bijna over is, maar wel deels ervoor heeft gezorgd dat we de 2-2 tegen DtS hebben moeten opgeven en daardoor geen kans meer hebben in dit toernooi. Maarja, voor ons zit er geen plezier en geen uitdaging meer in het spelen van GoW. Dat doet niks af aan dit toernooi, want die is goed geregeld!
     
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Lucky voor jou dat Forza Motorsport 2 eraan zit te komen dan ;-)
     
  8. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    lol neem je effe RiP A aan en die match van RiP A vs qG is nog niet een klaar. ofwel?
     
  9. Thug life

    Thug life High till i die

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0

    Jullie hadden dus ok al problemen met ze bij ons hadden ze de laatste ronde n nieuwe host weigerde een lagtest en toen was t spelen met n dikke kogelvertraging jaa |-)
     
  10. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Verliezers leaque

    Dus de 24 teams die afvallen gaan ook een soort van toernooitje door spelen ?? zo ja zijn er dan ook prijzen mee te winnen ??
     
  11. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    ZOOOOOOOOO JONGENS RIP WEER VERNEUKT DOOR qG

    Gooi ik maar gelijk alles op tafel, nu ik toch bezig ben. Namelijk, al kunnen ze iemand niet krijgen, dan LEGGEN ZE <EDIT :censored: > op tafel om iemand over te halen om wel te komen. En aagezien RiP een nieuw team is met weinig sponsoring etc, is het accepteren hiervan dan bijna 100% gegarandeerd.

    Dus qG heeft weer met z'n centjes gesmete om RiP te slopen, bedankt gasten, echt toppie, jullie hadden ook al zo'n slecht team he, jullie hadden ons echt nodig....k anker trieste tjappies, concurrentie uitkopen...


    En nog ff over Violence, dat is een K ANKER CLANHOPPER, en ik hoop dat ie dit leest...overal sponsoring vandaan hale, en na 1 week weer weg gaan, laag niveau vriend

    /Mod Begrijp de frustratie, maar gebruik het woord k*anker niet als water aub...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 apr 2007
  12. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had het niet beter kunnen zeggen!!;) :)
    Btw wie krijgen dan al die spullen ??
    -SnipZ
    -ShoCkeR
    -Armada
    -AbYss ( heeft al een HD )

    En hoe zit het met het B team ??
     
  13. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet gaat Shockerr niet jongens.
     
  14. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    ShockeR de enigste met verstand daaro
     
  15. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    klopt, shock vind 't ook een /Mod knip, zie mod-edit in je vorige bericht streek...luna gaat wel geloof k..nja wedde dat ze er na een maand weer uit liggen?
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft diep respect daarvoor :)
     
  17. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Die valt ten minste niet voor centjes...en btw sorry mod, wist k niet
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kerel jij had precies hetzelfde gedaan. Ik neem die RiP gasten niks kwalijk, tuurlijk ga je voor de centjes, it's just a game, en als je daar wat mee kunt verdienen, altijd lekker meegenomen.
    Tja en als qG de centjes heeft, laat ze lekker hun gang gaan, boeit hun het dat ze hun 'goede' naam verneuken, als ze maar winnen toch.

    Maaja het zijn wel altijd dezelfde mensen he,altijd die clanhoppers weer, ik haat zo'n mensen, hun verneuken de boel. Geloof me zodra die gasten hun beloning binnen hebben zijn ze weer weg bij qG.
     
  19. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Welke spullen... ik wil wel een hd-tje :9
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    mijn internet ligt eruit :mad: zie dat het al begonnen is maar I'm out. ten eerste omdat mijn internet het dus niet doet en ten tweede omdat ik GoW waardeloos vind na die update (sticky walls etc.) de lol is er voor mij eigenlijk gewoon af.
     

Deel Deze Pagina