[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

1. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    haha, nouja Gangster, ik rij je er toch altijd uit met die caddie ;) ;)

Ik heb mijn tijd verbeterd, van een 2.06.45, naar een 2.05.85 :thumbs:
    Ik sta nu 48ste 8) :b:

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie verbetering, kan ik ook wel gebruiken heb nu 2:06.30 maar is lang niet genoeg.

Je wordt wel moe van die rechte stukken, zeker als je bijvoorbeeld al een brakke ronde rijdt dan is dat echt saai. Zal het denk ik nog wel een keer proberen maar anders wacht ik wel op de volgende challenge.

3. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha thx man *) Maar met zon naam moet het wel lukken toch? :b: ;)
    Zoals Gangsterdwerg al tegen me zei, deze track is eigenlijk heel makkelijk, want ALS je de bochten goed maakt, dat er maar weinig zijn, dan ben je binnen :) Ik hoop dat ik nu eindelijk een keer in de top 64 kom, tot nu toe alleen de top 80 gemiddeld =( . Ik weet dat als ik de track helemaal perfect rijd, dat ik er nog 3 tiende af kan halen. ik had namelijk een tussentijd van 49.2 maar ik heb ook wel eens 48.9 gehaald. Dus ALS alles goed gaat, kan ik nog ietsje sneller :9

Sterkte nog Mika

PS: je hebt gelijk over die rechte stukken, echt ongelooflijk saai als je weet dat je achter schema loopt idd

4. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dankjewel, het is inderdaad een makkelijke baan maar zoals je al zei moet het allemaal goed vallen.

Ik heb soms wel dat ik een goede eerste sectie rijd maar dat het daarna weer minder gaat, vaak heb ik dan dat het bij de eerst volgende bocht alweer fout gaat doordat ik de muur raak of dat het simpelweg niet snel genoeg is want je moet daar toch minimaal met 220 doorheen gaan.

Bij de eerste sectie kijk ik altijd wat m'n tijd is, is wel makkelijk omdat je dan toch een recht stuk voor je hebt. Tot nu toe zit ik dan telkens rond de 49.5 en ik dacht ook een keer in de 48.x en volgens mij is dat ook wel de tijd die je moet hebben om een goed rondje te krijgen.

5. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tijd: 2.03.48, 4e van de EU. Jezes ik verbeterd mn tijd gewoon met 0.39 seconden en ik win 1 plaats 8).

Kan nog wel 3 tienden harder want mijn 1e split was 48.40 en daar heb ik al eens 48.12 gehad...

[mierenneuken]Ook was mijn shiftglitch niet optimaal op 't laatste rechte stuk waar ik van 263 naar 255 ging. Normaal haal ik daar 257.. scheelt weer 1 honderdste 8)[/mierenneuken]

Als je perfect rijdt is een 2.03.00 wel mogelijk denk ik...

Laatst bewerkt: 26 apr 2007
  6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn, dan racede je wel heel slecht : D

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Enigste nadeel is dat hij subliem rijdt met die bak :p

Hij zit trouwens ook niet meer in TzZ, die thunder. Misschien ook VVV? :eek:

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Foei.

Wel mooie tijd. :)

9. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Hij rijdt er idd zeer strak mee, maar toch is een f40 zeker 0.5 sec per rondje sneller daar ^^

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Probeer een race tegen hem zou ik zeggen :) Hij is echt goed met dat ding.

Ow en kijken jullie is Park Row en Park to Tillary, E klasse, VVV Daveyskills _O_ Subliem!

11. JeePee

JeePee Guest

Toch niet met de Vanwall?

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, die zijn zo relaxt _O_

13. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt verder niet uit, hoe goed je ook bent, je kan niet sneller dan de limiet met de 16, met de f40 kan je dus gewoon winnen :+

Wel vet wat davey daar doet ja, flying pickle ownage

14. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er aan de hand met Playtime?

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe bug, als je custom match doet en alle opties op any zet, paktie veel minder lobbies, vrij irritant opzich.

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Idd ja, rot bug! Heb nu telkens maar 1 lobby :{

17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik dacht eerst dat het aan mij lag maar toen vroeg ik zo'n Engelsman en die had hetzelfde probleem.

Lekker irritant, soms vindt ie helemaal niks en de andere keer maar twee waarbij de connectie bij allebei brak is. Hopelijk lossen ze 't snel op. :):

18. LuGu

LuGu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee wie van de actieve PGR3 spelers gaat PGR3 8 juni verlate en haalt forza motorsport 2?

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Als Forza 2 er is ga ik juist meer PGR3 spelen. Ik wacht denk ik nog even met Forza 2 namelijk eerst mijn andere spellen uitspelen. En hopen dat ik een keer kan qualificeren voor het toernooi.

20. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel moeten lukken ja aangezien veel snelle mensen dan Forza 2 doen :)

Probeer het deze week trouwens ook eens zou ik zeggen, het is een vrij makkelijke baan en de bar is vrij langzaam tot nu toe ;)

Deel Deze Pagina