Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet 15 euro betalen voor de vervanging van een cd'tje wat je al hebt betaalt voor waarschijnlijk 60 euro?

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik was vergeten dat Gears of War daar niet tussen stond.

3. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ging het anders. Ik belde naar de Microsoft klantenservice en de volgende dag stond UPS aan de deur met de UPS labels. Een doos moest ik wél zelf regelen (terwijl dit niet aan de telefoon was vermeld).

4. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ooit zijn spellen vergoed gekregen (de laatste tijd) en vooral met crackdown (want die zou microsoft vergoeden??) En zo ja, wat zei je? Ik heb serieus niks met de console gedaan, en hij staat op de plek waar mijn oude xbox ook 3 jaar heeft gestaan, later ook gemeten en de plek is waterpas. Het enige wat ik heb gedaan is de xbox verticaal gezet.
    Ps ik heb een hitachi driver.

Mijn vraag is: Wat kan je het beste zeggen tegen de xbox hulplijn? Om je spellen vergoed te krijgen...?

5. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ik heb maar ups gebeld om een afspraak te maken. Na mijn telefoontje stond letterlijk 15min later ups voor me deur.:thumbs: Hopelijk heeft ms ook een snelle service

6. AgentSmith

AgentSmith Guest

Me CD/DVD lade wil soms niet meer open, of meer dicht. MS gebeld, wordt deze week opgehaald en richting Germany....
    Dat is al de 2e X.

7. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat probleem heb ik ook , tenminste hij gaat wel altijd dicht, maar soms niet gelijk open....als ik um hiervoor laat maken wordt dit de fokking 5e keer :'-( heb um sinds launch

8. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb juist dat ie heel vaak niet dicht wilt, hij is nu onderweg naar MS :mad:

9. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

Ffies een vraagje:

Al vanaf dag 1 toen ik mijn xbox 360 kocht (incl. GoW) heb ik al het probleem dat mijn xbox heel aventoe een foutmelding geeft met GoW dat hij de cd niet kan lezen. Dit heeft hij echter ALLEEN maar bij GoW (en niet echt storend vaak). Ik vond het dus wel best eigelijk aangezien bij andere spellen hij helemaal geen problemen heeft.

Nu zat ik gisteravond TDU te spelen, en ineens kreeg ik ook die foutmelding (terwijl ik TDU al erg veel heb gespeeld en nog nooit problemen mee heb gehad). Het is echter 1 keer gebeurt, en vind het daarom ook nog niet zo heel schokkend.

Ik heb ook nog even op de cd's gekeken, maar allebij de CD's zijn gewoon krasvrij.

Wat kan het probleem nou zijn? Of is het gewoon een 'random bug' ?

Greetz, Tom

10. Snackhaas

Snackhaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij TDU had ik ook al vrij snel foutmelding over het lezen van de disc

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Misschien is de lens van je dvd-drive een beetje stoffig. Die kan je met elke willekeurige cd-lenscleaner uit een computerzaak schoonmaken. Dat is een cd met aan de onderkant twee kleine, hele zachte, stoffen borsteltjes.

12. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn xbox liep de laatste tijd vaak vast bij het opstarten. Ik kreeg het xbox logo te zien en dan begon de dvd drive de cd niet te lezen en moest ik hem opnieuw opstarten en dan deed ie het wel.

Ook begon mn xbox tijdens het GoWen steeds te haperen als het een beetje druk werd op het scherm ( 3 of 4 spelers en veel lijken op de grond), dat was best vervelend.

En vandaag bleef hij maar vastlopen na een minuutje ofzo, een keer of 6 achter elkaar en toen kreeg ik 3 rode lampjes. MS gebelt en nu moet ik hem opsturen voor reparatie.

Had zelf nog even gekeken welke foutmelding het was: 0020.

Dus nu maar laten maken en daarna weer vrolijk verder spelen.

13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ik krijg ineens aleemaal krassen op me schijfjes!
    Kan ik deze nu terug gaan vragen aan MS???

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm ... nee en ja hangt van de krassen af ... en of je xbox ter reparatie is aangeboden ... heb je ronde krassen?

15. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    maar wat moet je daarvoor zeggen? Of doen ze daar niet zo heel moeilijk mee ? Ik heb namelijk wel perfecte ronde krassen en een microsoft spel. En zoals hierboven in mijn post ook staat, stabiele plaats waar mijn oude xbox ook stond. Toen de krassen ontstonden had ik de 360 wel verticaal neergezet, nu horizontaal en tot nu toe geen problemen. Maar zo maar ff bellen maar wil wel zoveel mogelijk voorbereid zijn zeg maar..

16. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    harr.. 360 is weer kassieweile, denk ik tenminste.
    Het begon met LP , constant vastlopers, geen krassen of wat dan ook op het spel en in een andere 360 deed hij het perfect. Vandaag GRAW 2 gekocht, zelfde probleem. Nog niet getest in een andere 360, maar dat zal ik zo even doen.
    Maar! Zowel bij LP en GRAW2 zijn er problemen met vastlopers algemeen bekend en alle andere spellen kan ik normaal spelen. (heb afgelopen week RB6 :LV uitgespeeld) Weet iemand of ik nu gewoon veel pech heb of dat er echt iets mis is met mijn 360, lijkt mij van wel iig...
    wil geen stinkende 2ehandse 360! :mad:

17. falco1001

falco1001 samsung tv 100cm:D

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand ziijn spellen al vergoed gekregen??

iemand?

Laatst bewerkt: 26 apr 2007
  18. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren een XBOX 360 gekocht, met Gears of War. Alles goed en wel in het begin. Ik had al gezien dat ik de Samsung drive had, en na de eerste avond spelen even de disc gecheckt. Het was al raak, kleine diepe kras.

Vandaag verder gespeeld, kreeg ik de dirty disc error. Flinke krassen op de disc, het typische probleem dus. Doet niks meer met dat spel. Vandaag terug naar Mediamarkt, eisen dat ik gelijk een nieuwe meekrijg, zij regelen het maar met MS.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Terug naar de winkel gaan en deze disc meenemen krijg je direct een nieuwe

20. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Vanavond naar de Mediamarkt. Wil uiteraard ook de console direct vervangen hebben, zij zijn voor mij aansprakelijk als verkopers, vervolgens is Microsoft weer aansprakelijk voor de producten die ze leveren.

Vreemde is wel dat mijn 360 redelijk recent is geproduceerd, 2007-02-08.

Laatst bewerkt: 26 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina