Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Misschien nog een oude dvd drive?

2. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een aantal bekrasten spellen. ik microsoft bellen en zeggen we doen niks als je spellen het nog doen. dus ik kassa mailen en nu kommen ze langs vanavond dus wordt beroemd :9
    Maar dan komt kassa filmen de dvd's en dan weet ik het niet hoopen dat ik een nieuwe xdoos krijg en mijn xboos is 1 jaar oud en heb ook de beruchten samsung drive. en de spellen die ik het meeste heb gespeelt zijn erg bekrast en de spellen die ik bij niet heb gespeelt zijn nog mooi dus weet niet wat er gaat gebeuren maar zal het hier update

3. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er geloof ik wel erg snel bij. Sinds gisteren avond de console in mn bezit, en nu al is Gears of War onspeelbaar, start heel soms op om dan na enkele tientallen seconden weer de dirty disc error te geven.....

Als ik dan lees van mensen die er na een jaar opeens last van hebben :'-( .

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Welke Drive zit erin? Hoe heb je je xbox staan/liggen. heb je gelopen met een cd in de xbox

5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Samsung drive. Hij ligt horizontaal, in een stevige kast, waterpas en stabiel. Nee, uiteraard niet gelopen met de 360 terwijl er een DVD in zat.

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Mischien komt het omdat er een samsung drive in zit?

7. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik van overtuigd ja. Kan niets anders zijn dat het veroorzaakt heeft.

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    heb je al een keer een dvd cleaner gebruikt ofzo? mischien helpt dat ook, dat er iets in zit wat er tussen zit, byv een paar stukjes stof

9. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me sterk, heb hem net, gelijk krassen erop. Stof krast niet heb ik het idee.

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Kan wel, als het ene boletjes vormd, en soms zitten er wel is kleine scherpe dingetjes tussen , maar het is maar een idee :)

11. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net m'n xbox teruggekregen, maar er zit nu een hitachi in, is dat slecht ? :mad:

12. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heeft de mijne het ook begeven. Had eerst de 3 knipperende lichtjes, dus hij deed niets meer. Vanochtend weer geprobeerd, geen rode lichtjes meer.

Als ik nu een willekeurig spel/demo speel, loopt de xbox na ongeveer 30 seconden spelen vast. Dus ik de helpdesk bellen en heb te horen gekregen dat ik een mailtje krijg met iets wat ik moet uitprinten en op een doos plakken waar ik mijn xbox in doe en vervolgens UPS bellen...

Weet iemand of ik moet betalen voor die reparatie (garantie is 3 maanden verlopen) en hoeveel dat dan is?

13. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt 2 jaar garantie, dus kan nog niet verlopen zijn :) .

14. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat standaard 2 jaar garantie dan? In dat geval hoef ik natuurlijk niks te betalen.

15. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, je hoeft dus idd niets te betalen.

16. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is van Hitachi en maakt krassen.. Dus of het goed is? Weet niet wat ze doen maar het schijnt toch dat ze beschermstukken vergeten zijn? Als ze die er wel inzetten denk ik dat het niet echt meer gebeurt.

17. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet kijken naar de productiedatum van de console. Die van mij is nog van hitachi, ga er zo wat games mee spelen. Wat wel raar is dat de infraroodpoort ineens beter werkt. Eerst kon ik de 360 niet bedienen met mijn afstandbediening (hij lag onderin mijn tv meubel) en nu ineens wel.

18. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Na een jaar hield ook mijn Xbox ermee op, general hardware failure en is inmiddels weer gemaakt (lees vervangen door een half jaar ouder exemplaar). Maar ook deze is vanmiddag weer opgehaald omdat er niet mee te gamen viel; vastlopers, fouten met online games, niet kunnen joinen etc. etc.

Voor mijn zoontje 2 weken geleden bij Dixons ook een 360 gekocht. Na twee weken waren de 2 spellen die hij heeft onspeelbaar: de beruchte mooie ronde kras. Console (van 2-12-2006) omgeruild voor een uit augustus 2006, twee nieuwe DVD's ontvangen van Dixons, na een paar uur spelen was een DVD al zodanig beschadigd dat er niet meer mee te spelen viel. We wachten nu op de 3e console...

Hoezo geen probleem met de XBox zoals de mensen van de helpdeks blijven beweren.

Xbox hangt in een beugel onder de TV die in de muur verankerd zit, perfect horizontaal. Daar ligt het dus niet aan. Belachelijk om te suggereren dat de krassen door jezelf zijn ontstaan trouwens. Je mag van een dure gameconsole verwachten dat-ie het in de huiskamer gewoon doet. Mijn navigatie CD's raken in de auto ook niet beschadigd en ik neem wel eens een verkeersdrempel te hard.

19. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft gaat mijn xbox 360 ophalen en hij wordt dus vervangen dus niet meer die TSST drive \o/ En dus geen krassen meer

20. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe weet je dat je geen tsst drive meer krijgt? ik had eigenlijk gehoopt op een benq drive, maar er zit nu zo'n stofzuiger in van hitachi. Die ik vandaag heb ontvangen is gemaakt op 6 juni 2006 (heb ik weer).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina