[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klop, ik zelf vind GRAW een geweldige serie maar vond dat bijvoorbeeld de laatste Rainbow Six niet echt dat Wow gevoel geven...

Als je trouwens nog goede shooters zoek kan ik je Lost Planet aanraden!

2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Ik vind zelf rainbow six vegas GEWELDIG, heb het spel dit weekend gekocht en vind het rampzalig verslavend!! De singleplayer & terrorist hunt owned! en ook de multiplayer is geweldig! (terwijl ik normaal een hekel heb aan de rainbow six serie).
    Ik heb ook de shooters CoD3 & GoW.. zijn ook echt top.

De demo van Lost planet & GRAW & Far cry voor de 360 vond ik heel erg zuigen.. maar zouden 1 van die spellen toch leuk zijn voor mij als ik het complete deel speel??

3. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat wel goed komt. Toen ik Madden 2004 (m'n eerste Madden) kocht, had ik nog nooit een Football wedstrijd op TV gezien, maar vond het wel een vette sport. Toen heb ik de meeste regels wel uit het spel geleerd, en door het opzoeken op internet. Ik had eerst bijvoorbeeld geen flauw idee wat een "down" was, maar nu wel dus (om maar ff iets te noemen).

Dus als je je er een beetje in verdiept, moet dat wel goedkomen :D.

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik zit echt met een dilemma =( Of morgen RSV kopen en dan GRAW2 pas in April, óf wachten tot 8 maart voor GRAW2.. Heb GRAW veel gespeeld en vond ik erg koel, maar RS vind ook toch ook altijd super.. pfoe

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Niemand van ons heeft GRAW2 gespeeld ;) . Als ik jou was zou ik gewoon RSV kopen en misschien later ook GRAW2 kopen na het lezen van wat reviews.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jup ik zou zeker R6:V kopen, en GRAW2, kun je nog altijd kopen na een hele hoop informatie.

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    mja.. RSV uitverkocht hier, volgende week pas weer binnen, wilde hem vandaag dus gaan kopen =( Maargoed, dan maar volgende week :p

8. robarrio

robarrio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek een leuke Co-op schietspel. En dan het liefst dat ik samen met een vriend mensen kan afknallen.

9. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    rainbow six vegas, crackdown, gears of war etc.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    crackdown heeft alleen geen splitscreen co-op (alleen via xbox live dus).

11. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik wel jammer van crackdown maar gears of war spitscreen is echt geweldig:b: ik heb hem meerdere keren uitgehaald met vrienden en het verveelt nooit

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon RSV kopen.Want graw 2 wordt niet zo goed.En als je graw 1 hebt is graw 2 gewoon hetzelfde

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Absoluut Gears of war als je co-op bad guys in SP wilt afknallen. Rainbow Six Vegas is ook geweldig, en toch wel reuze realistich!

Check gamesites voor info en reviews zou ik zeggen. :)

14. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je voor een vette MP gaan, ga dan zeker voor RS: Vegas. Van tevoren verwachtte ik super veel van de multiplayer van GoW, maar hij valt (vind ik dan) echt gigantisch tegen. Als je hem vergelijkt met de RS: Vegas multiplayer, dan durf ik die van GoW zelfs saai te noemen!

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Weet iemand nog een leuk spel voor mij :9 ? die vooral een GOEIE singleplayer heeft (multiplayer maakt niet uit, heb nog genoeg multiplayer games)??

Sport & beat em up games zijn niet echt mijn soort spellen. (en F.E.A.R. heb ik geleend van een vriend en uitgespeeld). GRAW 1 heb ik de demo van gespeeld.. maar was niet kapot van de demo.

16. boeliethemaster

boeliethemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet er nog een goeie actie game die lang mee gaat? Voor de 360. Ik heb al GOW en COD 3. Ik zelf zit te denken aan Crackdown maar die heb je zo uitgespeeld. Het hoeft ook geen Advanced warfighter en Vegas te zijn daar hou ik niet zo van.

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    F.E.A.R. is goed, maar die kan je ook voor de pc halen. ik weet niet of de multiplayer veel gedaan wordt.

18. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    op de pc niet iig

19. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem te eng. Voor als je alleen op je kamertje zit te spelen... :6

20. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    F.E.A.R is echt peuleschil vergeleken met Condemned.. als je echt wil griezelen moet je dat spel kopen :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina