qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Inhoudelijk beter? Nee...
    Jullie hebben alleen meer bezoekers en posts, maar jullie bestaan ook wat langer.
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, gaat het er niet om dat mensen in jouw scene je clan herkennen? nou dat is bij de meeste (ook bij ons in de race-scene) het geval dus doe allemaal niet zo lomp serieus en doe de boogie ofzo /o\
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Wat boeit het? Op racegebied zijn we voor zover ik weet de enige VVV en zoek daar naast van die andere 50 clans maar eens een VVV die een .com site heeft met vBulletin forum, wereldrecords met race spellen neerzet, interviews heeft met OXM, Forza 2 nu al gespeeld heeft, nog grotere dingen doet die ik nog niet mag vrijgeven (check ons pimp zijn 8)) en noem maar op. Kan ons het schelen dat er nog meer Veni Vidi Vici's zijn (die bijna allemaal 'vVv' als tag hebben). Alsof we dat nu even gaan veranderen |:-

    Ik weet dat m'n tag niet orgineel is, maar hij past wel mooi in het rijtje Helios, Apollo, Andros, Hyperion en Agoris, nietwaar? Liever een onorginele tag dan een tag waarin cijfer letters horen te zijn en waarin hoofdletters ook gewoon als klein geschreven kunnen worden. Het had zelfs nog erger kunnen zijn, ik had ook VVV x M4sT3rChi3F x kunnen heten ;)

    Tja, ik maakte eigenlijk een ironische opmerking, alleen lijkt niet iedereen de ':+' smiley te begrijpen.
     
  4. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus christus JP..... hjb gewoon ff ofzo :{
     
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    SmartieZ GeFeLiCiTeErD :b: :b: :b: :b:
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Grote meid! Feit blijft dat ze voor deze 'oh-zo-grote-clan' wel eens wat meer tijd hadden kunnen steken in een orginele naam. Daarbij, een .com site en een vBulletin forum kan iedereen optikken, de racespellen tsja licht er natuurlijk net aan welk spel je doet hé, zo zijn er anderen weer goed in CoD en GoW.

    Kennelijk wel, je neemt het allemaal nogal persoonlijk op

    Je hoeft je niet te verdedigen, ik zeg het alleen maar, daarbij wat weet jij over de tag van Inferno, als je hem in de context van zijn oude clan zou zien zou je weten waarom hij die tag gekozen had.

    Ironie ten top, neem het dan ajb zelf ook niet zo sirieus aangezien we hier maar een beetje lopen te stangen.

    Right outta my mouth!
     
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hah thanx Pine, werd onderhand eens tijd eindelijk 18!

    Audi A3 2.0 is binnen, nu het rijbewijs nog. Ik ga hem proberen deze vakantie (lente-dingetje) nog binnen te halen.
     
  8. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    dude wtf :p jij bent uhm rrijk?
     
  9. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Reborn stop stalking me aaaaahh.. Eerst MSN, toen qG.com, Xbox Live en nu loop je hier ook al in rond in het topic? AAAAH
     
  10. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAzei ik ok al8)
     
  11. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    msn:p? niet :eek: en heir kwam ik door de guitare hero contest terecht:eek:
     
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hah ok dan :)
     
  13. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    maar nou je t zegt..... ;) nee j/k
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    AHHH wtf ff een mooie Audi krijgen:x Heet je vader bill gates?? Nu weet ik dus ook wie qG sponsort
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Krijgen? Daar heb ik de afgelopen 1,5 jaar voor gewerkt vriend ;-)
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah dikke auto heb je al rijlessen gehad?
     
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Vandaag op mijn verjaardag had ik Engels en Nederlands herkansingen, morgen Wiskunde Examen.

    Maandag heb ik 4 rijlessen op een dag, Dinsdag 5. Het nieuwe gevaar op de weg zeggen we dan maar. SmartzRider.
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow doe je snelcursus? pff 5 rijlessen op 1 dag mrjah dan heb je hem ook wel snel natuurlijk :)
     
  19. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de ANWB heb je cursusen waar je binne 2 weken je rijbewijs haalt ..
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een snelcursus dat heb je bij bijna iedere rijschool. Bij mijne kan het al vanaf binnen 10 dagen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina