Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag had ik me een paar kutpotten zeg! Dan valt ook op hoe kut de AI van je medespelers soms is! Zelfs met Manmarking op aggresive weigeren die knapen gewoon te verdedigen. Ik heb dan bv de back, druk op x voor support maar dan wil zo'n crappy middenvelder er achter aan rennen ipv dat de cb gewoon instapt. Zo krijg ik te veel kutgoals tegen!

    Speelde ook wel tegen iemand die 5-2-3 speelde met 3 cb's, backs en nog eens een dmf. Vrij zuur. Want daar kom je amper doorheen. Daarna een gast die speelde met 4 CB's en een DMF, ook behoorlijk naar.. Dan sta je vaak genoeg met je middenvelder tegen 2 man, een back en nog een middenvelder, en dat werkt gewoon niet. Niks aan te doen, die gasten zitten er helaas ook bij!
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik vind het ook moeilijk om zo te spelen, maar die gasten doen het dan wel goed. Heb het ook geprobeerd, maar ik vind het kut spelen. AAnvallend spelen is leuker :)
     
  3. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou vaak genoeg speel ik ze wel kapot en prik ik er nog 1 in. Maar dan ben ik te dom om vuil verdedigend de bal rustig rond te tikken achterin want dat is met zo'n opstelling echt killing! Had ook best veel honger en bak er dan sowieso weinig van..
     
  4. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds gister pes6. ik heb een paar vraagjes.

    wat zijn alle controls: in het boekje staan alleen de basic controls.

    kan ik niet gewoon een cijfer zien: bijvoorbeeld stam 93, heitinga 82 zoiets. of moet je je opstelling gaan bepalen aan de hand van al die cijfertjes voor attacking etc.

    Hoe laat je je spelers beter worden en hoe werkt het met dat xp na een wedstrijd. of is het als je speler voor een bepaald punt 100 xp heeft hij 1 cijfer hoger krijg voor dat punt/

    alvast bedankt, Smoby NL
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    A: Passen (in Defence mode: bal afpakken)
    B: Hoge verzet (2x B: Strak, 3x B: hard over de grond)
    Y: Doorsteek Pass
    X: Schieten

    RT: Special Trick (in standaard mode)
    RB: Sprinten

    LB: Player Change
    LT: Tactic Change (icm A,X,Y,B)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als ik vanuit een corner kop, dan gebruik ik altijd de D-pad. Die richt ik dan naar beneden. Met het stickje heb ik nog wel 's de neiging om schuin naar beneden te richten en dan kopt ie ook eerder over.

    Dus gewoon de D-pad naar beneden drukken en dan op X.
     
  7. Ashavan

    Ashavan Guest

    Terwijl ik aan het wachten ben op het spel heb ik de demo even binnengehaald en geprobeerd. Voorheen alleen op de PS2 gespeeld en het was even wennen. Het was meer een gevoelsmatig wennen om de knoppen te vinden, maar in princiepe zitten de knoppen op precies dezelfde plek als op de PS2 controller.

    Viel me op dat je in dit deel passes makkelijker kan onderscheppen, tegenstanders dekken je strakker zodat je minder ruimte heb om in kleine ruimtes te kunnen combineren. Kon ook niet echt me tijd nemen en de bal afschermen tot iemand diep ging.

    Spelen met de analoge stick is ook apart, voornamelijk met passen en schieten aangezien het niet altijd daar naar toe gaat waar ik hem hebben wil.
     
  8. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds gisteren heb ik dit spel (mijn eerste PES :eek: ) en ik moet zeggend at ik aangenaam ben verrast al vind ik wel dat de spelers af en toe "hoekig" lopen. Misschien wil ik wel te veel van ze, verder vind ik het een zeer prettig spel waarbij de moeilijkheidsgraad in het begin even wennen is maar het wel fijn is om eindelijk eens een voetbalspel te hebben dat je laat werken voor je goals.
     
  9. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    hoe doe je nou een nolook pass, iedereen zegt dat dat een bug is. maar ik heb er toch al echt 2 gezien!!!, 1tje deed de computer tegen me met ronaldinho en zelf deed ik het een keertje met totti --> helaas was dit over xboxlive en kon ik er geen filmpje van maken. bij ronaldinho niet aan gedacht filmpje te maken omdat er genoeg waren, maar niemand weet dus dat dit kan
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Met Ronaldinho lukt het me door op de Special Trick button te drukken. Dan doet ie een schaar en passed ie 'm met z'n buitenkant naar iemand toe.
     
  11. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst kreeg ik een auto-update bij pes 6 weet iemand wat er is veranderd ?
     
  12. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je niet met 3x LT?
    Das gewoon een een move die ronaldinho als 1 van de weinige kan...
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    hebben jullie ook sinds de update dat hij er met regelmaat uitknalt tijdens onlinegaming via xboxlive?

    krijg je zo'n melding van the connection to live is severed.. en huppa zo weer naar het titelscherm :confused:
     
  14. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, wel heb ik nu met de update niet echt heel veel last van ''lag'' als er iemand online komt, en hij onthoud je settings van weather enzo bij Ranked. Meer ben k nog niet tegen gekomen. Of hebben jullie dit niet?
     
  15. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Zouden ze misschien iets aan die pauze cheat gedaan hebben...eindelijk.

    Ik irriteer me mateloos aan die gasten die zitten te cheaten en je dan bestoken met berichten dat IK de boosdoener ben. :mad:
     
  16. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin in een paar games online? Daag me uit !
     
  17. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb ik het er al een keer eerder over gehad, maar ik weet de oplossing niet meer dus nog maar een keer. Waar ik helemaal gek van word, zijn rebounds. Ik krijg gewoon echt 3/4 van m'n goals tegen uit rebounds. Dan komt er een buitenspeler richting m'n keeper lopen uit een onmogelijke hoek, drie verdedigers erbij. Dan schiet ie zo hard als ie kan tegen m'n keeper aan, die stompt hem dan naar het centrum waar de tweede spits bijsluit en hangen. Zó frustrerend, je ziet het gewoon aankomen en je hebt die speler in een kansloze positie en gewoon regelmatig op precies dezelfde manier valt ie voor de voeten van de spits. Terwijl Stekelenburg nu gewoon al 90 Keeper Skills heeft.. Iemand een oplossing? Want ik word echt gek van, ik kan er gewoon niks aan doen en het gebeurt steeds op dezelfde manier.
     
  18. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net pes6 en ben nog noob, online is ongv niet te doen omdat iedereen het spel al een tijdje speelt.

    ik zoek andere noobs om tegen te oefenen

    voeg me maar toe aan je friendlist

    gamertag: Smoby NL

    gr,
     
  19. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Na die update kreeg ik tijdens een wedstrijd een bericht van connection lost en toen verloor ik met 3-0 terwijl ik met 2-1 voor stond :mad:
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    Heb geduld. Zodra mijn versie geleverd is kunnen wel wel wat potjes spelen :D
    Hopelijk ligt hij straks in me brievenbus en zal je dan toevoegen. Anders na het weekend als me vriendin weer naar huis is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina