1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Eentje voor je grote zus eentje voor je iets grotere zus eentje voor je kleine zus en eentje voor jezelf.
    Kijk dat zijn er al vier, ja ik begrijp het ook niet
     
  2. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu voor de 360 en ps3 en inderdaad de versie van de ps3 ziet er net wat fraaier en strakker uit en de loadingtimes gehalveerd wat mij toch wel een beetje irriteerde aan het eerst deeltje op de 360.
     
  3. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamer.nl/doc/38412

    4 april
    Ze hoeven niet persee een motion controller te maken. Iets anders kan ook. Of ze doelde op de huidige 360 controller, die ongetwijfeld het beste is voor FPS op consoles.
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat voor argumenten heb je bij je statement dat 360 controller het beste is voor FPS?

    Ik heb een ps3 en een xbox360 en ik merk totaal geen verschil.
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dat persoonlijk ligt. maar dan nog zijn er denk ik meer mensen de de controller van de 360 liever hebben dan die van andere consoles. op de 360 zijn trouwens ook veel meer shooters, dus zijn er ook meer mensen gewend aan de 360 controller.
     
  6. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind zelf de controller van de 360 lekkerder in de hand liggen dan die van de playstion. Vooral als je gebruik moet maken van de sticks.
     
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    uiteraard is het persoonlijke keuze, maar wesleyx zei het alsof het een feit is.

    Persoonlijk vind ik het niet uitmaken. Ik vond de xbox360 erg fijn spelen, toen ik een ps3 aangeschaft had moest ik weer even wennen, maar daarna vond ik de controller net zo fijn als de xbox.

    Maar als je jaren gewend bent aan de xbox controller en dan ineens een dagje de playstation controller gaat gebruiken dan is het logisch dat je die van de xbox360 fijner vind, omdat je de PS niet gewend bent.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Porten naar de PS3 kan dus wél, eindelijk een developer die het goed doet. :b:
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Is gewoon een ontwikkelaar die de tijd en moeite heeft genomen om de game aan de PS3 aan te passen en dan zie je meteen de positieve gevolgen. In tegenstelling tot een Ubisoft die alles rechtstreeks naar de PS3 knalt, tenminste games die al op de 360 waren en naar de PS3 gingen. Ben benieuwd naar de komende generatie Ubisoft games.
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    kijk dat is het bewijs dat die andere developers gewoon met de pet ernaar gegooid hebben en snel even een 360 game geport hebben naar de ps3.
    Als ze gewoon hun best doen dan hoeven multiplatform games niet eens te verschillen op de ps3 en xbox360.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2007
  11. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ze uitspraken waren hier en daar dan wel van achterlijk niveau, maar dit is toch wel een gemis voor de gameswereld.
     
  12. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Titel klopt niet helemaal, hij gaat niet weg bij Sony..

    En ja inderdaad, hij heeft uitstekende dingen gedaan voor Playstation. Ben benieuwd wat de PS4 gaat worden zonder Krazy Ken :)
     
  13. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Absoluut niet mee eens. Het enige wat Meneer Kutaragi was een goede verkoper en leider. Geen revolutionair visionair of creatief bedenker. Zoals iedereen weet was de Playstadion gewoon gejat van Nintendo. Door de ideeën van Nintendo door te voeren en lichterlijk aan te passen is de Playstation ontstaan.
     
  14. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    jonge playstation 1 was in de tijd toen het uitkwam gewoon vet.....geen ene console was beter en wat als hij van Nintendo had afgeken is tog alleen beter voor ons want daardoor is tog die console beter geworden ofniet.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :lol:

    ...laten we het erop houden dat smaken verschillen...1 woord SEGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet niet of het zo eenvoudig in elkaar zit: klik
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik denk dat het aan Sony te danken is dat we nu next-gen kunnen gamen. Als het aan nintendo lag zaten we nog in het snes tijdperk. Maar ook respect voor nintendo, want dankzij hun kunnen we uberhaupt gamen _O_
    En Sega :'-( ......... was je nog maar hier.... :'-(
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je mag Nintendo bedanken voor Sony, zoals vast in de link hierboven staat. Als Nintendo niet zo koppig was over de CD-Rom add-on voor de SNES van Sony was er waarschijnlijk nooit een Playstation gekomen. De ironie :+

    Daarnaast is het zoals Falcon zei niet zo'n heel groot verlies. Hij was een goede PR man en leider, maar het zou erger zijn als bijvoorbeeld een Shigeru Miyamoto of Yu Suzuki zou stoppen. (en voor degene die deze mannen niet kent: schaam je)

    Oh, en:
    en:
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2007
  19. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0

    Ziet er best veelbelovend uit moet ik zeggen. Ik denk ook wel dat Sony Microsoft altijd een stapje voor zal zijn als het gaat om EyeToy/Vision. Zij hebben hier immers meer ervaring mee. Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben, behaalde succes in het verleden bied namelijk geen garantie voor de toekomst. :)
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2007
  20. Cybercon

    Cybercon Guest

    Deze opmerking getuigd van fanboyerig gedrag als je het mij vraagt. Roepen dat hij niets meer dan een goede verkoper en leider vind ik erg gemakzuchtig. Hij is toch wel de draaiende factor achter de meest succesvolste console allertijden. En ja dan krijg je weer dit gezeik van dat Sony alles heeft 'gejat' van Nintendo. Ach mensen schei toch uit...zo typerend van de Nintendo fans.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina