Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel wordt vet, en niet overtroffen door gt hd

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    GT HD is ook geen game, maar een demo. Niet echt een goede vergelijking dus. Als je op het grafische gebied doelt, dat moet ik ingame nog eens zien. :)

3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Waar kan ik die vinden?

4. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eergister GT HD en Ridge Racer 7 gespeeld. Maar GT HD is echt een ****** spel. Gewoon slecht. Dus mag hopen dat GT 5 veel en veel beter is. Anders komt het niet eens in de buurt van Forza Motersport 2. GT HD is op dit moment zelfs veel slechter dan de slechtste NFS zegt genoeg voor mij. Gameplay is gewoon te waardeloos.

Hopelijk snel een forza motersport 2 demo hebben we weer iets leuks te doen :p

5. RuudW

RuudW RuudW

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het filmpje net ook even in 720p bekeken. Het ziet er echt heel netjes uit. Veel detail, mooie glans op de auto's en na afloop is de witte auto ook gewoon zwart ipv wit:). Kom maar op met die demo.

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Het vergt ook zo'n 100 keer meer skill dan NFS, ik denk gewoon dat het spel niet weggelegd is voor jou. ;) dat maakt het spel dus niet ******

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Op forzacentral staan ook wat nieuwe shots + wat info :)

8. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dan ben jij duidelijk meer een arcade man, GT-HD en FM2 zijn simulatie. Heb je FM wel eens gespeeld? Dan kan jij beter games zoals PGR3 en indd Ridge Racer spelen, oh en Burnout en NFS niet te vergeten.

Die hands on review is super vet, die screens _O_ , vooral dat 2de plaatje, van de Competition Viper, dat is mijn lievelings auto aller tijden, en damn wat ziet ie er chill uit. :b:

Hehe, Jp hieronder heeft wel gelijk.

Laatst bewerkt: 27 apr 2007
  9. JeePee

JeePee Guest

Dan zou ik Forza 2 maar links laten liggen als ik jou was. Als je het stom vind om te moeten remmen in een racegame zou ik maar shooters gaan spelen.

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    In het laatste pitpass report is ook een replay toegevoegd :) Had die helemaal over het hoofd gezien :eek: Klik op de screen hieronder (1 van de mooiste shots die ik tot dusver heb gezien)

Dan vraag ook ik me af of je wel eens simulatie racers gespeeld hebt. Als je GTHD klote vind spelen raad ook ik je FM2 af! Lijkt me sterk dat je FM2 helemaal super vind kwa besturing en GTHD helemaal waardeloos. Of je ben lichtelijk subjectief :9

11. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die demo nou eens een keer uit!!! Hopelijk wordt het dan maandag, dan is het nog april...

12. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0

haha dit meen je toch niet serieus?

Er zijn drie dingen waarin GT op de consoles tot op heden niet is overtroffen:

1) Gameplay: de manier waarop de auto's die je bestuurd rijden is gewoon briljant en zeer realistisch.
    2) Graphics: het zou maar zo kunnen dat zelfs een opgepoetse versie van het ps2 spel GT4 er gewoon even mooi of zelfs mooier uit zal gaan zien als Forza2 (laat staan wat GT5 gaat doen).
    :cool: Het enorme aantal auto's en de authentieke manier waarop deze zijn nagemaakt.

Helaas heeft de GT serie ook enorme kutmenu's, slechte AI, geen online (behalve via Xboxconnect achtige progjes) en geen schade. Op dat vlak loopt GT echt hopeloos achter en het is voor ze te hopen dat dat met GT5 anders is.

Echter, Need for Speed heeft zijn glans jaren geleden al verloren. Hot pursuit was het laatste goede deel en dat is ERG lang geleden. Die huidige NFS rommel mag niet eens in de schaduw staan van GTHD en dat terwijl GTHD alleen maar een soort van demootje is.

13. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de nieuwe pits pass al gelezen? Tournooien worden regelmatig georganiseerd door Turn10 met maximaal 12 kwalificatie-plekken. Dat wordt enorm hard oefenen met alle klassen op alle circuits!!!

14. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    12 maar? jemig...

15. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevoel dat die demo helemaal niet meer in April komt -_-. Dit stinkt

16. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Wat stinkt? Niemand van Turn10 of Microsoft heeft gezegd dat de demo in april zou komen.

17. fractional

fractional Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel. ze hadden er zelfs een advertentie voor:

18. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    8) |:- :x _O_ :lol:

19. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Lees het artikel eens wat erbij staat... Overige genoemde deadlines worden ook niet gehaald voor Europese release. Plus dat Turn10 al anderhalve week roept dat de demo bij Microsoft ligt voor certificatie en dat het nu buiten hun handen is!

20. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb vanmorgen weer een HD filmpje daarvan gezien op Gametrailers.com en ik vind het toch wat matigjes. De auto past niet goed bij de rest. De kleuren vind ik gewoon wat grauw en de reflecties op de auto vind ik niet mooi. Alleen de kleur groen vind ik mooier :D

Grafisch vind ik Forza2 uiteindelijk dus veel beter dan GTHD, maar dat mag ook wel. GTHD is een opgepoetste versie van GT4. Ook v.w.b. rijgedrag zal hij beter rijden dan GT. De eerste GT's vond ik goed, maar het geluid blijft mij teleurstellen en het ontbreken van een schademodel zorgt er gewoon voor dat GT zich niet "The Ultimate Driving Simulator" meer mag noemen.

Het is waar, GT heeft meer auto's, maar de auto's vliegen zo nu en dan door de lucht (dat gebeurd echt niet zomaar kan ik je vertellen, zeker niet met een oerzware Lexus). En geloof me, ik heb in HEEL wat auto's mogen rijden tot nu toe (Porsche 911, Honda NSX, Mercedes C AMG, Lamborghini Countach, etc. etc. ga zo maar door).

Ik, als enorme autofreak, denk echt dat Forza2 GT van de troon gaat stoten en dat ze met GT5 echt hun best moeten doen om Forza2 te evenaren. Maargoed.... Ik heb het spel nog niet gespeeld, dus ik ga nog niet te snel oordelen. Binnenkort word ik hopelijk uitgenodigd om een potje te Forza 2'en....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina