Ik heb vanmorgen weer een HD filmpje daarvan gezien op Gametrailers.com en ik vind het toch wat matigjes. De auto past niet goed bij de rest. De kleuren vind ik gewoon wat grauw en de reflecties op de auto vind ik niet mooi. Alleen de kleur groen vind ik mooier
Grafisch vind ik Forza2 uiteindelijk dus veel beter dan GTHD, maar dat mag ook wel. GTHD is een opgepoetste versie van GT4. Ook v.w.b. rijgedrag zal hij beter rijden dan GT. De eerste GT's vond ik goed, maar het geluid blijft mij teleurstellen en het ontbreken van een schademodel zorgt er gewoon voor dat GT zich niet "The Ultimate Driving Simulator" meer mag noemen.
Het is waar, GT heeft meer auto's, maar de auto's vliegen zo nu en dan door de lucht (dat gebeurd echt niet zomaar kan ik je vertellen, zeker niet met een oerzware Lexus). En geloof me, ik heb in HEEL wat auto's mogen rijden tot nu toe (Porsche 911, Honda NSX, Mercedes C AMG, Lamborghini Countach, etc. etc. ga zo maar door).
Ik, als enorme autofreak, denk echt dat Forza2 GT van de troon gaat stoten en dat ze met GT5 echt hun best moeten doen om Forza2 te evenaren. Maargoed.... Ik heb het spel nog niet gespeeld, dus ik ga nog niet te snel oordelen. Binnenkort word ik hopelijk uitgenodigd om een potje te Forza 2'en....
Laatst bewerkt: 27 apr 2007