Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Check XBW Mainpage voor een nieuw filmpje van Forza Motorsport 2 waarin een Muscle car het opneemt tegen een JDM in een replay video. :) Met dank aan Mirik.

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Laatst bewerkt: 27 apr 2007
  3. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. fractional

fractional Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    demo is wereldwijd niet europees. en ik zeg niks meer dan dat ze dat wel beweerd hebben. of ze het daadwerkelijk halen betwijfel ik ook.

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik zit al dat high quallity materiaal een te bekijken toch vind ik het grafisch niet echt heel sterk! soms had ik het idee dat ik naar sega Gt zat te kijken! Neem nu bijvoorbeeld het gras (direct) langs de baan! gewoon vlak?De drivers zien er ook maar matig uit! en de Vlakke saaie omgevingen?

Ik laat hem voorlopig toch maar even liggen!

6. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien je de enige bent ter wereld die blijkbaar spellen uitspeelt met een camera die naast de auto hangt of die boven het gras zoeft, denk ik niet dat de Forza2-gemeenschap je zal missen.

De rest van de spelers zal ongetwijfeld een camera kiezen met voldoende snelheidservaring, waardoor het niet zal opvallen of het gras wel/niet uit sprietjes bestaat.

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8)

8. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Humor :)

9. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Tja als je gaat kijken of er sprietjes in het grasveld staan, dan rij je volgens mij een beetje langzaam

10. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wordt het gras naast de baan vrij goed bijgehouden door de mensen van een circuit, dus niet heel vreemd dat het egaal is.

11. TheGodfather

TheGodfather Guest

Ik moet je toch wel een beetje gelijk geven. Want toen de eerste beelden van Formula One op de PS3 kwamen werd er hier op het forum (ik zeg niet dat jullie dat waren!) wel lullig overgedaan ja ook over die grassprietjes. Maar nu het over Forza 2 gaat is het ineens niet erg meer.

12. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft het weer eens goed gedaan. Demo werdt gisteren dus gekeurd. En ze hebben hem lekker afgekeurd...

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je dat ? en waarrop keuren ze een fucking demo op af dan ?

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Waarom hebben ze heb afgekeurd??!! :eek: En wat is je bron?

15. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Op forum van forza is een hele topic over demo en zo. Staat bericht van afkeuring. Zal eens zien of ik die hier kan plaaten die post. Als ik hem ook nog vindt. Dat begrijp ik ook niet echt... een demo afkeuren... Er zijn grenzen...

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies .. laat maar zien dat bericht :)

wel Lame van MS dat ze een demo afkeuren :confused: ik bedoel wat hebben ze gedaan Teveel auto's in 1 demo gedaan ofzo waar MS het niet mee eens is ofzo ..

17. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Welk racespel heeft nu echt gras langs de baan? Op Zandvoort zie je ook weinig gras hoor, meer prut en weet ik het allemaal. Vind het er dus slick uitzien en het geluid is geweldig. Ga jij ook echt in de auto's kijken als je aan het racen bent? Kom op zeg! Het gaat om het racen, niet om alles wat erom heen zit.

Wacht maar tot je hem zelf speelt!

18. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Enige wat er in één topic staat is:

"I have heard that the demo has been disapproved. Is this tru ?"

Of te wel.... Bullpoep

19. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Net op mn tv dat filmpje bekeken, kan niet anders zeggen dan dat ik meer dan tevreden ben wat presentatie betreft :) Vooral als de Chevelle door dat tunneltje heen blaast :9
    Vorige filmpje vond ik nóg vetter met de R2 wagens. GTS was een van mn favoriete klassen in v1 maar ik denk dat de R klasses in FM2 behoorlijk intensief beconcurreerd gaan worden!

20. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0

dit vind ik een erg mooi shot :thumbs:

ook een mooi detail in het laatste filmpje is het gras dat opspat als de camero donuts gaat maken!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina