Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Heb bij MediaMarkt een nieuwe 360 meegekregen, en een nieuw exemplaar van gears of war, tot nu toe geen krassen. Wel weer de Samsung drive, productiedatum 5-12-06...

Laatst bewerkt: 26 apr 2007
  2. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Echt heel erg triest dat zo,n groot bedrijf als Microsoft ook nog met een opvolger komt { Xbox 360 elite } en dat ze niets doen om de huidige Xbox 360 primium echt stabiel maken .
    Ik vind het wel jammer dat deze Xbox 360 niet meer te vetrouwen is en dat het wel heel erg lang geduurd heeft voordat het probleem met die krassen bekent werd gemaakt.
    Gelukkig ben ik nog wel een tijdje zoet met mijn Playstation 2 en wacht ik maar af dat de Playstation 3 word afgeprijst.
    Als het zo doorgaat met die problemen van Microsoft zal Sony de allerbeste gameconsole blijven zoals dat ook met de Playstation 2 is die nu nog populair is.

Laatst bewerkt: 26 apr 2007
  3. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb gisteren mijn Xbox weer terug gekregen na 8 dagen.
    Ben erg tevreden over de service van MS.

4. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    zo das snel. Komt zeker door die media aandacht dat ze extra hun best doen. Hopelijk krijg ik die van mij dan ook volgende week.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De Elite is geen opvolger hoor .. de zellde hardware zit in de premium. Ook kan je dezelfde games spelen en zullen ze er niet beter uit zien op de elite.
    De elite heeft alleen een HDMI poort extra that's all

6. Rotha

Rotha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb ff een vraagje over ups. gister is ie opgehaald, en nu staat al op de site dit
    FRANKFURT,
    DE 04/27/2007 9:23 A.M. DELIVERY
    04/27/2007 6:50 A.M. OUT FOR DELIVERY
    04/27/2007 4:54 A.M. ARRIVAL SCAN

en erboven staat "Returned to Shipper".

Kan iemand miss zeggen wat dit allemaal betekent ?

7. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    En een 120 GB hardeschijf in plaat van 20 GB O-)

8. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu aangekomen in het repair center.
    Trouwens, naar mijn mening is de hitachi juist stiller dan de TSST (die tsst drive maakte allemaal rare geluidjes, en deze klinkt aleen een beetje als een ventilator.)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kan je ook los kopen voor de premium of core ... dus niets bijzonders

10. Rotha

Rotha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dankjewel

11. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb dus een andere 360 ontvangen toen die van mij overleed. Nu heb ik problemen met eerder gedownloade (en betaalde) content zoals extra mappen en arcade games. Onder mijn eigen profiel is dit allemaal nog te benaderen en dus te spelen, mijn 2 kinderen "zien" onder hun eigen profiel deze content niet echter niet meer.
    Voor hun gedownloade arcadegames kunnen ze niet meer spelen, extra mappen voor COD2 of COD3 zijn niet meer beschikbaar.
    Uiteraard support gebeld: verschillende medewerkers aan de telefoon gehad. De een beweerde dat de content aan de harddisk was verbonden en dat het dus niet uit mocht maken. De volgende beweerde dat de content aan de console was verbonden en dat na de reparatie (lees omruilen voor een ouder (!) exemplaar) er niets anders opzat dan alles opnieuw te downloaden. De derde beweerde dat het kwam omdat de kinderen onder hun profiel ook ergens anders op een 360 hadden gespeeld en ik na iedere keer dat dit zou gebeuren ALLE content opnieuw moet downloaden maar dat dit kosteloos zou zijn omdat er al voor betaald was.
    De vierde medewerker meldde dat dit uitsluitend kwam door de "nieuwe" console en dat dit rechtgezet kon worden maar mevrouw wist niet hoe. Ik zou hierover teruggebeld worden. Is nog niet gebeurd.
    Een vijfde medewerker vertelde dat de content aan mijn gamertag was gekoppeld en dat andere profielen hier geen gebruik van kunnen maken.
    Kortom, onduidelijkheid troef en geen bruikbare content meer, althans voor de kinderen.

Vandaag schrijft Mirik dat de content zowel aan mijn profiel als aan de console is gelinkt in het stukje over het overzetten van de 20 Gb harddisk naar de nieuwe 120 Gb schijf.

Hoe zit dit nu precies? Hebben jullie hier ook problemen mee en hoe maak ik de content weer beschikbaar voor mijn kinderen?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je moet de helpdesk bellen en zeggen dat je xbox gerepareerd is ... je moet een silver account aanmaken en deze doorgeven aan de helpdesk .. dan krijg je MS Points om de content op nieuw te downloaden en dan kunnen je kids ook weer spelen .. voor de 120gb disc komt een transfer cable

13. lukeman

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Fardo voor de snelle reactie! Top :)

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben naast een MS fanboy .. de Xbox guru ;)

voeg me toe als friend dan kan je me afmaken ... als ouwe lullen onder elkaar... ehm ik ben 32

15. RudeRob

RudeRob Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben 35 en toch erg verdrietig dat vandaag zomaar m'n xbox error code 0102 geeft... kapot :'-(

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    :):

17. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zoveel personen die aangeven dat hun Xbox 360 krassen maken op de DVD,s in Europa maar ook in ander wereld delen zoals USA.
    De winkeliers doen er heel erg slim aan geen Xbox 360 meer in te kopen en stopppen die handel want Microsoft maakt slechte hardware die helemaal niet in de Europese winkels mogen belanden.
    Het zij alleen maar die echte fanantieke gamers die toch willen beweren dat alles weer goed komt en volle vertrouwen hebben in Microsoft.
    Vergeet het maar de schade is te grootschalig en Microsoft moet eigenlijk geen licentie meer krijgen om hun gameconsole te mogen aanbieden aan winkeliers zoals in Europa.
    Het is toch niet normaal dat een gameconsole van €400,00 niet stabiel is dus verbieden die handel.

18. folser

folser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in mijn xbox een samsung ts-h943 dvd-lezer. Tot nu toe heeft mijn xbox alleen nog maar krassen gemaakt op saints row. Hoe kan je zien of het aan de xbox ligt, zodat ik zeker ben? Heb de cd ook al laten maken maar nu beginnen er stilletjes aan weer krassen op te komen en ik zie ook al een scheur vanuit het midden. Ik ben nochtans heel voorzichtig met mijn dvds. Ik steek ze in een mapje zodat ze niet te snel kapot gaan en verzorgd zitten.

19. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Great! Mijn Xbox 360 heeft het zojuist begeven! Ik prees mezelf nog gelukkig omdat ik de enige in mijn vriendenkring was zonder defecte console. Helaas, ook de mijne mag opgehaald worden! :mad: En dat nu de Halo 3 BETA voor de deur staat!!! :mad:

20. lukeman

Leuk Bevonden:
    0
    Zal je toevoegen Fardo zodra ik mijn 360 weer terug heb over een week of 2... (Ben trouwens 44, dus je hebt een groot voordeel ;) )

P.S. Ben gisteren door iemand van Support gebeld: Het schijnt voldoende te zijn alle eerder gedownloade content te verwijderen en deze opnieuw onder mijn eigen gamertag te downloaden. Als het goed is kost dit geen MS Points. Kids zouden er dan ook weer bij moeten kunnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina