The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wat houdt de collectors edition van Oblivion nou in? Wat zijn de extra's?

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Flink wat, m'n broer heeft 'm ook. Ik kan het niet allemaal opnoemen maar één ding wat ik wel grappig vond was een Septim waarmee ze betalen in Cyrodiil die er ook bij zit. :)

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maar zitten er ook alle marketplace downloads bij? Zoeits had ik gehoord. (Behalve Shivering isles dan..)

4. Towel

Towel Guest

Haha, hoe grappig, ik zit in zo'n goblin cave. Fockin slechte dudes, k versla ze allemaal met mn handen. Duurt wel ff maja:) Het leuke is dat terwijl k dit typ ff een plakbandje op mn linkertrigger (block) heb, en nu mn skills omhoog gaan zonder wat te doen:D

Woot, 3x achter elkaar ff geslapen, 3 levels omhoog:D Heb nu feather van 720...

Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2007
  5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alles bekeken, kon nergens anders heen. Het is overigens geen quest gate he, maar gewoon 1 in het bos.

Word er beetje depri van, al dat zwart en rood. Daarom moeten ze ook allemaal weg.
    Ook knullig dat 1 dorpje meteen in as ligt, zijn er eigenlijk dus nog maar 6 dorpjes, vind ik heel mager (zeker als Morrowind er al meer had).
    Dat Kvatch stelt nu geen zak voor met zon vluchtelingenkamp. =(

6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat sowieso niet, de Limited Edition kwam ook gewoon op de releasedatum van Oblivion. :)

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 weg, 1 vervangt de oude......... heeft toch geen zin, ik snap echt niet waarom ze die oblivoin gates in het spel hebben gezet, alleen maar kut en saai... het zijn trouwens 9 steden...

hopelijk komt er ooi tnog een downloadable content aan zodat kvatch wordt herbouwd:)

oh

Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2007
  8. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wat moet je bij de begin doen die Keizer is dood en ik heb een necklace van hem gekregen die moet ik naar iemand brengen ik ben ook in de buitenlucht gegaan toen ben ik naar een fort gegaan zit ik wel goed?

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Druk op B voor het menu, ga naar het rechtertabblad en zoek daar je quest description op. Als je die hebt moet je op A drukken en dan laat hij op de kaart zijn waar je moet zijn, waar je die necklace moet afgeven.

10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Boekje lezen Alpine, staat het allemaal in. ;)
    Ben alweer level 21, gaat best snel moet ik zeggen.
    Ben nu magic aan het trainen, altijd leuk om hulpjes op te roepen tijdens gevechten. ;)
    Heb nu een leuke staff die altijd 4 scamps summont, geweldig die quests af en toe, hoe komen ze erop. :+

Laatst bewerkt: 28 apr 2007
  11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Na ~100 uur speeltijd op de Xbox 360 heb ik hem gisteren op de PS3 gekocht :D Wel lekker weer helemaal opnieuw beginnen, blijft een gaaf spel :cool: Ben na de eerste main quest begonnen aan Knights of the Nine, niet slecht tot nu toe!

12. Rutger98

Rutger98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi,

ik heb een vraagje. ik moet voor de fightersguild mensen aan het werk krijgen, want die gasten zitten de hele dag in de kroeg. nou had zo'n mens wel werk maar ik moest 5 ectoplasm verzamelen. ik heb er nu 2. weet iemand waar ik dat spul kan vinden? ik heb overigens die 2 ectoplasm uit de mage-shop uit skinrad gehaald.

13. Ash

Ash Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dood spoken..

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zoals Ash al zei, alle soorten Ghosts en Wraiths hebben Ectoplasm bij.

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Kijk vooral in kelders van de kerken. Daar zijn vaak spoken.

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Of je gaat shoppen, gewoon een paar dorpjes af en dan alle winkels daar bij langs. :)

Zijn er trouwens meer die problemen hebben om armor sets compleet te krijgen? Ik spaar ze namelijk op, maar mis van de meesten alleen nog de helm, vooral de luxere armor setjes zijn lastig. Glass en Daedra bijv.

17. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Is er een guide of iets wat je een beetje op weg helpt met deze game? Heb hem hier ook maar het klinkt allemaal vrij ingewikkeld. Wat zijn eigenlijk de hoofddoelen en wat kun je zoal?

18. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Gewoon spelen, dan leer je vanzelf. Men kan hier wel een heel verhaal neer zetten maar dan volg je ook maar iemand anders terwijl iedereen die game op zijn/haar eigen manier speelt. Gewoon beginnen, succes!

19. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Imperial City Market District: The Gilded Carafe heeft er 3 en de Main Ingredient heeft er 2.

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wanneer kan je nou beginnen met Shivering Isles en Knights of the Nine als je ze hebt gedownload?? Moet je de mainquest eerst hebben uitgespeeld? En waar?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina