Pro Evo 6 Hulp nodig

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheSquid87, 28 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheSquid87

TheSquid87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eey mensen.. ik speel pro evo 6 echt al vanaf de dag dat die uit is.. maar ik speel dus bijna alleen maar op xbox live.. en 't probleem is nu. ik moet elke keer als ik het spel opnieuw start weer hele opstelling en instellingen van mn team maken. Ik weet dat je bij data managment "Save Stock Data" hebt staan. maar bij mij is die optie zeg maar "lichtgrijs" en werkt die optie niet. dus kan ik um ook niet opslaan. Ik kan um wel opslaan en dat de instellingen de match erna enso nog 'tzelfde zijn. maar ik wil graag dat als ik mn box opnieuw weer aantzet dat alles er nog in staat.. iemand enig idee hoe dit werkt?? alvast bedankt.!!

2. Remco

Remco Guest

3. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet hem eerst offline laden, daarna weer terug gaan naar live en dan kan je hem nog steeds gebruiken.

4. XzythoR

XzythoR proDG SLy

Leuk Bevonden:
    0
    Rumast doe niet wijs alsof je een admin bent... (zucht)

5. TheSquid87

TheSquid87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat offline laden kan idd, maar als je je xbox dan weer uitzet.. en daarna (later ofzo) weer pes6 gaat doen.. zijn die instellingen weer weg. en dan wil ik je juist weer ergens kunnen laden. Maar dat offline laden kan ook makkelijker,, je kan namelijk bij xbl net voordat je de match start naar data manangement, en dan doe je copy (je opstelling) en die copy zet je onder in zo'n vierkantje. dan bewaart die um ook elke match. maarjah. chilo

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Maar dat zegt macer toch? Eerst offline laden en vervolgens online gebruiken. Dat is de enige manier. Moet gewoon elke keer als je pes6 opstart! Pes 6 is een matig pes deel met veel (van dit soort)schoonheidsfoutjes.

7. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hij houd er gewoon van om lekker kontjes te likken :p

8. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    PES 7 word de bom, deze heeft fouten, in nummero 7 hopelijk allmeaal verholpen, helaas wel half jaar wachten... al blijft dit spel ook leuk

9. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar slaat dit nouw weer op? hij heeft wel gelijk hier mag een slotje op en hij is geen mod maar zon reactie is kinderachtig en onnodig|:-

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Had je die laatste regel weggelaten, dan kwam het een stuk behulpzamer over. :)

Gelijk heb je echter wel, though. Maar aangezien het mysterie schijnbaar is opgelost (eerst offline laden dus!), gooi ik er sowieso een slotje op. Mocht je nog vragen hebben, TheSquid87, stel ze gerust in het PES6 topic dat Rumast hier voor je linkte. :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina