[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    nee niet als enigste lvl 32,30,25,17,15,13 en nog meer en iets van 100 + gold + veel stuff
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Leuke filmpjes hoor Pim!
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    (nog een blokje maarja :+)

    Ding ! Level 60 :D K'heb nu ook genoeg centjes voor mijn Epic mount :)
     
  4. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    :thumbs:

    Level 58 is toch hoog genoeg om naar Outlands te kunnen? Ik moet nog 1,5 level stijgen, maar m'n eigen pc is naar de klote en hier werkt WoW niet op. :'-(
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ben ook op lvl 58 naar Outlands gegaan :) Soms is het wel een beetje hardcore om de mobs kapot te krijgen, maar dat wil wel lukken :cool:
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ding mijn 2e level 70, shadowpriestje :D
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Level je hunter dan, de échte Conquistador!


    Nog een cloak opgepikt:

    Drape of the Dark Reavers
    Binds when picked up
    Back
    85 Armor
    +22 Agility
    +18 Stamina
    Requires Level 70
    Equip: Improves hit rating by 15 (1.0%@70).
    Equip: Increases attack power by 30.


    Niet echt goed, maar toch wel aardig :+
    ANd it's purplz!
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hunters zijn kut
     
  9. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Anders is m'n account even gehacked!! :mad: :mad: Logde om 1am uit, om 11am weer in, denk; "heeee, mn dwerg is naakt op zn gloves na". De boel laad en ik zie dat al m'n bags weg zijn en dat er allemaal vreemde items in zitten die ik nog in m'n bank had..

    Wat blijkt?! Een of andere addon bevatte een keylogger welke vervolgens mijn wachtwoord doorgesluist heeft naar iemand anders die vervolgens alles wat maar te vendoren viel gevendord heeft (god bless tier 4 wat niet vendorable is) incl banked items.. en daarna heeft hij waarschijnlijk de ruim 5-6k buitgemaakte gold naar zijn eigen acc doorgesluist :mad:

    Naja, ik heb een GM geticket, die vroeg allerlei vragen, vervolgens kreeg ik instructies via mail en werd m'n account gelocked zodat ze het kunnen onderzoeken, moest m'n cdkey mailen met nog wat andere gegevens.

    Ben behoorlijk nijdig, heb ook geen idee welke addon het zou kunnen zijn dus heb ze allemaal maar de deur uit gegooid..

    Iemand een soortgelijke ervaring gehad? Of iemand die je kent? Zou wel willen weten hoe lang het normalitair duurt voor je je account terug hebt en of hij dan weer in oorspronkelijke "glorie" terug komt?! Daar kon die GM namelijk niet echt duidelijkheid over geven..
     
  10. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope als dat gebeurd dan krijg je je lege char terug en dan moet je blizzard ''betalen'' met gold om je gear terug te krijgen.
     
  11. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    M'n 5-6k gold is weg, heb nog maarliefst 39c over, dus ik kan m'n eigen gear niet eens meer betalen |:- Of krijg ik het gold wat gejat is wel terug?

    Watvoor waarde hebben "one of a kind" epics dan in hemelsnaam? Strippen ze m'n hele account? Of krijg ik hem terug zoals ik hem gister overgedragen heb? Want er zat nog wel voor like 1k aan enchanting supplies op de bank.

    Die *@#*@(# heeft zelfs mijn 4 primal nethers verkocht voor maarliefst 2g per stuk :mad:
     
  12. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt te kneuzig voor woorden, hoe maakt men een goede game kapot. Juist ja.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    o/

    Twee keer zelfs,


    ofja, eigenlijk 10 keer. |:- De tweede keer veranderde ik steeds mijn wachtwoord, downloadde ik een nieuwe scanner en maakte ik mijn pc schoon en werd ik toch telkens opnieuw gehacked. Totdat ik Kaspersky uitprobeerde. Ironisch genoeg vond hij een keylogger die ik met mijn eerste scanner al op dag 1 gevonden had. :confused: Maar daar bleek nog ergens een kopie van te zijn in een mapje in c:/windows. Sindsdien verander ik echter elke dag mijn wachtwoord een paar keer, want zodra de keylogger binnen is, kan het zo gebeurd zijn. Dan liever geen risico nemen door met een kleine moeite de account management page wat vaker te bezoeken.

    Gear-retrieval ging bij mij twee keer anders. De eerste keer was mijn account anderhalve week gelocked, toen een GM gewhispered voor mijn gear en na een paar dagen kreeg ik bericht terug wat ik voor elke char moest betalen om mijn spullen terug te krijgen. De tweede keer luisterde Blizzard nauwelijks en was ik onderhand al 4 keer gekeylogt voordat ze eens mijn account lockte. Weekje gewacht en toen kreeg ik de middag dat hij weer open was meteen, gratis, al mijn gear terug (wat diezelfde avond weer weggehacked was, maar dat terzijde ;)).
    Het ligt eraan of ze de gold die de hacker aan je heeft verdiend kunnen terughalen of niet. Zoniet, moet je betalen.
     
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Clicky

    Een promo filmpje dat ik in elkaar gezet heb voor de pre-made guild waar ik in zit voor de eerst nieuw komende realm.

    Met het filmpje ben ik nog niet echt tevreden, mja cba om op dit moment nog te gaan veranderen, al 2 keer op hoge kwaliteit geencode en dat kost elk een uur of wat en das dus best irri om het meerdere malen te doen :p
     
  15. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    vanmiddag lvl 66 gedinged.. maar ik zie sommige epix van vl 70 en serieus sommige greenies zijn zelfs beter :eek:!
    echt te raar..
     
  16. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Sommige Karazhan Epix zijn geen Epix innd.
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er al polls voor alliance/horde verdeling?

    edit: net gekeken, volgens mij zijn nog geen data of namen bekend hehe
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Vet filmpje, mooi gemaakt :).
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  19. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Kreeg je ook je banked items nog terug? Ik denk dat ik m'n muziek maar even ga backuppen naar een externe hardeschijf en dan de boel fragmenteer, weet ik zeker dat ik ervanaf ben..

    Maar er is bij mij dus nu ong 5-6k gold gestolen, hoe kan ik dan blizzard "betalen" met gold voor mijn oude gear/banked items als ik helemaal 0 meer heb?
     
  20. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    He op welke server spelen jullie ook alweer en alliance of horde ? dan maak ik daar ook een char aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina