1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het feit dat ze modellen, textures en belichting hebben aangepakt maakt het toch juist een game van next-gen kwaliteit?

    Dat is imo veels te kort door de bocht. Of ze nu een Xbox spel of Xbox 360 spel moeten porten naar de PS3, ze moeten beiden worden aangepast om op de PS3 te kunnen draaien, andere architectuur en zo....Tuurlijk zijn er next-gen titels die complexer zijn dan games uit de vorige generatie, maar het principe komt op hetzelfde neer.
     
  2. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het niet mee eens. Het oppoetsen en aanpassen van een next-gen spel is moeilijker en complexer dan een last-gen spel.

    Ben niet erg onder de indruk. Als team ninja een nextgen spel maakt die vloeiend loopt en er strak uitziet voor de ps3 ben ik pas onder de indruk.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    En waar baseer je dat op. Ben jij ook software designer/ game developer ofzo?

    Ik kan je vanuit persoonlijk oogpunt vertellen dat het waarschijnlijk beide een shitload aan werk is, omdat je hele grote delen code aan moet passen, door verschil in architectuur enzo. Als jij ooit weleens hebt meegemaakt dat je een zooi code moet aanpassen, dan weet je dat het allebei klote is.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2007
  4. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er mooi(er) uit, maar waarom hebben ze niet gelijk een nieuwe titel gemaakt van Ninja Gaiden? Nu heb je weer zo'n "been there, done that" gevoel erbij. En is de belichting realtime? want het lijkt mij dat het voorgerendered is, vooral te zien in de kamer waar de lamp staat en de andere waar het licht door het raam schijnt en de shaduw niet klopt op de grond.
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    foutje, ik was nog op de vorige blz:confused:
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2007
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Veel nieuwe details over GTA4, echter één ding viel mij op:

    Ik vraag me af wat die beperkingen zijn en waar men dus heeft moeten inboeten bij de 360 versie.
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    anders zet er een plaatje op de 360 versie met

    HDD required ofzoiets..
     
  8. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik dus ook wel stiekem verwacht. Ik denk dan ook dat de 'exlusieve downloadable content' (wat aangekondigt werd op de E3 ) uiteindelijk ook naar de PS3 komt. Wanneer heeft Rockstar zich ooit aan zijn exclusieve deals gehouden?
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Of ze t.z.t. dezelfde content aan zullen bieden op de PS3 durf ik niet met zekerheid te zeggen. Misschien dat de PS3 uiteindelijk z'n eigen 'unieke' content zal krijgen, net als de Xbox 360? We zullen 't zien. :)
     
  10. Appelkruimel

    Appelkruimel Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Let op! Dit heeft PS3only verkeerd vertaald uit OPM2 UK!
    Er staat: er zijn uitdagingen op het gebied van ZOWEL de DVD als de BluRay media. Beide hebben hun voor en nadelen en daar werkt het team in San Diego aan.

    Daarnaast denk ik dat de 360 gewoon zijn exclusieve content houdt en dat de PS3 haar eigen unieke content krijgt.
     
  11. Cybercon

    Cybercon Guest

    [​IMG]

    :emo: :lol:

    Bron

    Ben wel benieuwd wat die beperkingen zoal zullen zijn dan...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2007
  12. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe duur gaat die 120gb HDD kosten ?
     
  13. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Moet trouwens ff iets kwijt hier. Heb vandaag de PS3 gehaald. Jezus, wat is dat ding zwaar en groot. En het ding is net een PC met alles updaten enzo. Ben overigens zeer tevreden. Maar dit deed me terugdenken aan de tijd dat de xbox1 zo afgeslacht werd door PS fanboys. Moet zeggen dat verder alles goed gejat is (gamerpics bijvoorbeeld).;)
     
  14. Cybercon

    Cybercon Guest

    Gamerpics is niks speciaals aan hoor. Het is echt niet zo dat MS of Nintendo er bij wijze van patent op hebben ofzo. Tegenwoordig zie je meer van dit soort profilepictures, bij myspace bijvoorbeeld.
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik denk dat de 360 nu wel duidelijk heeft gewonnen van de ps3. Hetgene waar ps 3 het op won was die 80 gb harddisc, maar nu met de 120 gb van de 360 lijkt ps3 wel verslagen
     
  16. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mij of is de Elite ook daadwerkelijk smaller? (in die video). Ik dacht dat het model niet zou worden aangepast op de kleur na.

    Zal wel weer aan mij liggen:+
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik zie het ook :+ of het licht aan ons........
    Maar volgens mij ziet mijn xbox er zo uit als die elite. Wel wit dan, maar wel dat figuur en niet zo als die xboxen normaal :+
     
  18. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Wahah, ja. Ik dacht al dat er iets mis was met de breedtes van die andere twee. Zag er zo vaag uit. :+

    Btw, ik neem aan dat de voeding bij de elite nog steeds extern is? Weer een gemiste kans. =(
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    179 euro
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt nog mee 20 gig was toch 80 of 100 eurie :)? en voor 180 eurie heb je 6 x zoveel :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina