o/
Twee keer zelfs,
ofja, eigenlijk 10 keer.
De tweede keer veranderde ik steeds mijn wachtwoord, downloadde ik een nieuwe scanner en maakte ik mijn pc schoon en werd ik toch telkens opnieuw gehacked. Totdat ik Kaspersky uitprobeerde. Ironisch genoeg vond hij een keylogger die ik met mijn eerste scanner al op dag 1 gevonden had.
Maar daar bleek nog ergens een kopie van te zijn in een mapje in c:/windows. Sindsdien verander ik echter elke dag mijn wachtwoord een paar keer, want zodra de keylogger binnen is, kan het zo gebeurd zijn. Dan liever geen risico nemen door met een kleine moeite de account management page wat vaker te bezoeken.
Gear-retrieval ging bij mij twee keer anders. De eerste keer was mijn account anderhalve week gelocked, toen een GM gewhispered voor mijn gear en na een paar dagen kreeg ik bericht terug wat ik voor elke char moest betalen om mijn spullen terug te krijgen. De tweede keer luisterde Blizzard nauwelijks en was ik onderhand al 4 keer gekeylogt voordat ze eens mijn account lockte. Weekje gewacht en toen kreeg ik de middag dat hij weer open was meteen, gratis, al mijn gear terug (wat diezelfde avond weer weggehacked was, maar dat terzijde
).
Het ligt eraan of ze de gold die de hacker aan je heeft verdiend kunnen terughalen of niet. Zoniet, moet je betalen.
Klik om te vergroten...