Worms HD

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 28 feb 2007.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is juist het nadeel van 13, daar is er een dak dus geen airstrike. Bij 19 en 20 kan je dit wel gewoon op die manier doen (aangezien die ook lastig zijn)
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Yeah net level 19 gehaald zonder trieste verstop en wacht tactiek. Ik denk dat ik hem nu nog wel een keer zou kunnen halen, ik denk dat ik nu wel weet hoe je het aan moet pakken. Ik had nog alle 4 de wormpjes over dusja.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Leg uit :+
     
  4. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik word echt gek van challenge 13. Ik had het groene team uitgeschakeld en van het blauwe team was nog maar 1 worm over met 15 levenspunten. Ik had zelf ook nog 1 worm met 20 punten. Ik gooide een granaat en die lag blijkbaar niet dicht genoeg bij de tegenstander want die verloor maar 10 punten. Vervolgens gooit de computer een granaat die precies boven op mij valt en ben ik af.

    Ik word er wel moe van om iedere keer die challenge 13 net niet te halen
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    nu in totaal al 40x gedaan, meer dan die verrekte dansmissie in San Andreas!!:mad:
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Challenge 13 is idd kut... Maar waarom had je geen Airstrike of Honingmissile gedaan?had je die niet:{

    ow:9

    Ik vond in GTASA juist die schietmissies moeilijk... In Worms is dat simpeler maar logisch.;)
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet het zo niet uit mijn hoofd maar ik teleporteerde het wormpje in de eerste beurt gelijk naar het platform links boven bij jou andere worm. Daarna die 4 wormen daar kapot geschoten en vanuit daar de rest afgemaakt.
     
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Van het weekend eindelijk 13 gehaald, en daarna meteen zonder dood te gaan tot 18... Egt bizar dat 13 zo moeilijk is en die daarna in ene super makkelijk....
     
  9. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Airstrike kan bij die challenge niet en de homingmissile had ik al eerder gebruikt
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel meevallen... 14 vind ik zelfs moeilijker dan 13!:)

    ow:9

    Moet je in het vervolg ff je Honingmissile en ook je Dynamite bewaren.
     
  11. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand voor wanneer die update gepland staat, altijd zo klote dat ze er vaak mee komen als niemand het meer speelt.
     
  12. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg nu helemaal de....
    Ben al tijdje met 13 bezig. Zit ik heerlijk ingegraven, teleport een tegenstander OP het level: wint dus de sudden-death. Na een kwartier zit ik weer lekker ingegraven, loopt me fucking 360 vast!!! :mad: Lol gaat er wel van af...
     
  13. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat ook 4 keer dat die computer op het level belandde, was wel zwaar klote, maar aan de zonnige kant. Na 13 wordt het egt een paar levels fokking makkelijk:D
     
  14. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb eindelijk challenge 13 gehaald. Een van de wormen van het blauwe team schoot de laatste van het groene team kapot. Toen bleven er 2 van het blauwe team over die vlak bij elkaar stonden. Ik schoot toen de homingmissile op ze af en had hem eindelijk gehaald :D
     
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, gefeliciteerd! :) :)



    Ik ga denk ik zometeen ff een paar Challenges doen...
     
  16. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een tactiek voor lvl 20?

    bijvoorbaat dank
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Graaf jezelf in een berg.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wiej, naar de 3de keer level 13 gespeeld te hebben ben ik ook verder. Beetje ingraven en tis hartstikke simpel.

    ben nu bij level 15...
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Het komt er bij mij gewoon niet van om Worms HD te spelen, omdat ik het te druk heb met TDU! :) :)
     
  20. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 13 egt vaak over gedaan, maar alle levels daarna had ik in 1 keer... Egt super debiel dat die allemaal zo fokking makkelijk zijn:confused:
     

Deel Deze Pagina