1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

    Cybercon Guest

    Dus de grootte van een hardeschijf bepaalt wie de winnaar gaat worden deze generatie? :emo: :lol:
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop echt dat MS hier iets aan gaat doen.

    Hoop dus niet 5 discs....:+
     
  3. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ps3 heeft een 60 gig harde schijf:lol:
     
  4. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    @Shinobi of the Wind & tmffirework
    Zit een rand aan de Elite dat maakt hem kleiner.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, alsof de grote van een HDD bepaalt wie de winnaar word.=(
    Tja, games en de rest zijn kennelijk niet belangrijk....... :emo:

    Maargoed, lees zojuist het volgende gerucht:

     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe kunnen ze goed de toekomst voorspellen als ze niet eens hun geschiedenis goed kennen =(. Geen enkele DOA game was ooit een PS exclusive. DOA1 was er ook op de Saturn en DOA2 had ik al kapot gespeeld op de DC voordat de PS2 eens uit was.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat word trouwens gezegd door de website die het bericht heeft geplaatst (ps3only), niet door EGM. EGM geeft puur het gerucht aan.
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dan nog geven ze iets of wat (valse) hoop door te zeggen dat de eerste 2 DOA games PS-exclusives waren.

    Was er tijdens de bekendmaking van NG Sigma ook al niet zo'n gerucht, welk erna door Itagaki (of hoe die ook noemt) ontkent is?
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    die kabel kan ook gewoon in de voorkant, maar dan ziet het er nog dom uit.. :+
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Valt wel mee? Daar kan je bijna 800 GB HD voor de pc voor halen.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Maar daar staat dan geen software van ms op, hij niet gepartioneerd en hij heeft ook geen beveiling en fout percentage. Tevens is een pc hdd groter dan een xbox hdd .. en moet je deze vergelijken met een laptop HDD ... Deze laptop HDD's kosten in de winkel +/- 120 euro
     
  12. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Neemt niet weg dat het veel geld blijft voor wat extra HDD:9 Zelf heb ik dat niet nodig, ik heb echt meer dan genoeg aan mijn 20G.
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ondanks dat, blijf ik €180 een hoop geld vinden, zeker als je kijkt naar de inkoopprijs van dergelijke schijven :eek:. Gisteren heb ik een 160GB HDD besteld voor in m'n PS3, kostte me €99,-
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een paar pagina's terug was dit nieuwsbericht ook al geplaatst (die over GTAIV)

    en dit was een reactie

    Wel opletten he O-)
     
  15. Cybercon

    Cybercon Guest

    Waarom zou het niet kunnen kloppen dan? Blu-ray heeft nog altijd een streep voor bij de meeste ontwikkelaars ten opzichte van de huidige DVD :):.
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa... maar het kost uiteindelijk meer centen.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De Blu Ray wel voor de grotere opslagcapaciteit, maar de rest van de ontwikkeling van een game niet aangezien...blablabla...bla...bla... (een verhaal wat al zovaak is gehouden)je snapt vast wel wat daaronder moet staan.
     
  18. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Blu-ray heeft meer opslagcapaciteit dan dvd. Dat klopt, maar MS heeft heus wel in de gaten dat spellen steeds groter worden. Maar waarom zou MS dan geen hddvd-speler in de 360 plaatsen? Omdat het waarschijnlijk niet nodig is.

    Wat betreft die hardeschijf. Ik vind het niet misstaan met een kabeltje.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat vertel jij nu? Microsoft plaatst gewoon geen HD dvd in de xbox 360(voor de games) omdat, iedereen dan genaait is, die al een xbox 360 heeft... Is toch logisch. Als Microsoft een jaar later gereleased had, hadden ze er 100 procent één standaard in gestoken...
     
  20. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze een ingebouwde HD-DVD hadden, dan was de 360 veel duurder geweest en daardoor de voorsprong kleiner. Verwacht geen 60min 1080P CGI cutscenes op 360 games.

    Nee ze hebben bewust gekozen om geen HD-DVD erin te bouwen. Als ze dat echt wilden dan hadden ze wel een jaar gewacht. Opzich kunnen ze best een HD-DVD inbouwen, maar dan moeten ze wel games op DVD9 uitbrengen. Maar dat doen ze toch niet omdat er nog geen duidelijke winnaar is.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina