3 tot 5 werkdagen levertijd. Kreeg 25 April de verzendmail. Dus misschien met wat geluk woensdag ofzo.
je kan toch ook gewoon naar de winkel gaan? Bij mij liggen er gewoon een paar exemplaren in de winkel. Of is het daaro helemaal uitverkocht?
Man man, dat gevecht tegen Spoiler Icarus (niet dat dit een grote spoiler is) gewoon weg geweldig en redelijk origineel ook nog . Heb er trouwens al 9 uur gameplay op en heb de game nog steeds niet uit (en ik ben al een paar "secrets" mis gelopen ) .
Sounds goods Pegas, zal zometeen weer verder spelen God of War II is duidelijk het hoogtepunt van begin 2007 .
Ik speel god2 op de ps3. In 576P. Maar ik heb daarstraks de game eens uitgetest op de ps2 onder in de living op een gewone tv. En tot mijn verbazing is dat beeld beter! Misschien niet tot mijn verbazing, want als je weet dat je eigelijk 720 lijnen hebt, en die teruggedraaid moeten worden naar 576p, dan heb je automatisch slechter beeld. Maarja, toch, ik ga het op een gewone tv uitspelen nu. Op de HD tv was het wel heel scherp, maar had je veel anti anilising, op de gewone tv heb ik geen anti anilising gezien. Ik vind het wel spijtig dat de HD mode eruit gehaald is in Europa, dat snap ik echt niet. Want dan was het beeld wel fantastisch geweest op een HD tv...
Dat zei ik dus ook al tegen Mark, God of War II moet je gewoon op een SD tv spelen. Zeker wanneer je bedenkt dat de HD mode niet voor ons beschikbaar is.
Waar ik GoW2 heb gekocht waren ze de game ook aan het spelen op een HDTV en dat zag er gewoon weg lelijk uit. Zo lelijk dat het niet anders kon dat het oftewel op een slechte HDTV was of dat er iets mis was me de kabel (of foute kabel). @ Boss: Jouw anti-aliasing verhaaltje staat omgekeerd (of je moet de anti weghalen).
Ik heb hem nu ook. In een woord: wauw! Production values are through the roof! Zo zie je maar weer wat echt gepassioneerde en creatieve mensen nog kunnen doen, op een last-gen systeem nog wel. De setpieces zijn echt geweldig, en ik heb alleen nog maar het eerste gedeelte gedaan. Qua openings-level nog beter dan die van GoW 1 (en die was al super). Hulde!
Juist de game uitgespeeld op normal in zo'n 16 uur. Heb wel verre van elke secrets gevonden (dat is voor de bonus play ). Het einde is inderdaad wel een cliffhanger om u tegen te zeggen, maar één ding is daardoor zeker: tegen dat GoW III uit is wil ik een PS3 hebben . Zoals ik al eerder zei is de game gewoon weg vet, alleen heeft het niet meer hetzelfde wow!-gevoel als deel 1. Ook zijn de bazen niet meer zo vet als in deel 1, maar ze zijn nog steeds leuk en er zijn er ook veel meer. Uiteindelijk doet GoW II onder voor GoW I, maar door dat II gewoon meer is moet het toch niet zoveel onder doen voor I .
Idd, dus je moet op een SD tv de game spelen. Trouwens, tussen SD en HD zit bijna geen verschil. Kijk maar naar het filmpje op gametrailers. Anyways, als de HD mode er had in gezeten, kon je natuurlijk wel veel makkelijker de game op je ps3 op je HD tv spelen. Ik heb de ps3 nu onder op de SD tv aangesloten speciaal voor gow2.
Dat smaken nou eenmaal verschillen blijkt maar weer eens. In mijn ogen zijn de eerste uren van God of War II al zoveel beter dan het eerste deel. Het is intenser, het is een stuk indrukwekkender (met name hoe de sfeer in beeld wordt gebracht) en de bosses zijn tot dusver van een hogere niveau (de quik time events zijn echt het beste wat ik tot dusver heb gezien in een game). Conclusie in my opinion op dit moment: God of War II is nog intenser dan deel 1.
Tsja, in mijn ogen is de game denk ik wel intenser, maar het algehele gevoel en de sfeer is iets minder zeg maar. Heb wel het idee dat hij een stuk langer is. Laatst ff met een maat flink wat uurtjes erdoorheen geblazen, maar het einde is zo te zien nog niet in zicht. Blijft overigens dus wel gewoon een geweldige game. Spoiler Ben nu op een punt vlak na die paarden en die Boss op dat paard. Iemand een idee op hoeveel procent ik ongeveer zit?
GoW I : 9 uur GoW II: 16 uur Zolang heb ik over beide games gedaan op normal. Had wel de indruk dat GoW II simpeler is dan zijn voorganger.
Heb em ook net uitgespeeld, deel 1, waar kan ik zien hoeveel uur ik erover gedaan heb? En wat kan ik met die Muse keys??