In Amerika 4 mei. Hier ook. Demo komt niet. En ik denk dat de game niet zal tegenvallen. Ze zeggen zelfs dat ze van de vorige games veel hebben geleerd qua gameplay. In totaal zullen er 21 sub-missions (random crimes) zijn.
Spiderman 2 vond ik wel een vette game, jammer dat de graphics een beetje tegenvielen maar aan de screens te zien maken ze dat helemaal goed in deel 3!
Nog een nieuwtje: er wordt binnenkort een speciaal preview-event georganiseerd voor de community. Het aantal plaatsen is beperkt, maar inschrijven kan hier
Lol, heb me meteen ff ingeschreven, en die vragen hoe makkelijk, alleen de laatste is niet echt te weten maar heb gewoon een wild gokje gedaan. Vet man.
Ja dat vind ik dus wel apart. Heb gister spiderman 1 gekeken en daar komt toch wel duidelijk naar voren dat het gewoon een overvaller was die peter heeft laten doorlopen naar de lift bij dat worstelen. Hoe dit nu bedacht is ben ik wel benieuwd naar. We zullen het weten begin mei. De naam van de killer wordt trouwens in de trailer genoemd. Heb het spel voor de ps3 gereserveerd ( wie weet net iets beter grafix). Lijkt me wel een gave game te worden.
denk ni dat er kwestie is van betere graphics meer van welke effecten beter uitkomen op welke console. bijv. schaduw, belichting etc.
Sandman, tenimste dat is zijn schurken naam, z'n echte naam weet ik niet, amar ik betwijfel of dat van belang is.
Gewonnen... Ik heb trouwens gevraagd of het om de XBOX360, PS3 of Wii versie betreft. En raad eens? De PS3 versie!!
Grom en daarom moet ik mijn vrije zaterdag inleveren (heb er best wel zin in want zo vaakt gamed men niet in Almere in de bioscoop) omdat jullie naar alle waarschijnlijkheid in zaal1 op de PS3 gaan gamen (al kan het ook zaal8 worden, dat is mij nog niet verteld). Nou jullie worden bedankt (mooi dat ik nu tenminste weet hoe laat het is afgelopen, mij was dat namelijk nog niet verteld). Dus wie er zaterdag naar toe gaan, tot zaterdag dan maar. Verder lijkt het mij wel een vet spel, ik ben er zeer benieuwd naar, Spider-Man2 was ook wel vet, ga hem denk ik ook wel halen op 4 Mei. Btw, als het in zaal1 is dan staat daar dus een doek van 21 bij 9 meter en een 2K Barco DP100 projector (voor wie daar interesse in had). Edit: het is in Zaal1 , toch wel een van de mooiste zalen van de bioscoop in Almere.
Net als de film, en daar ga ik zeker heen, damn die lijkt me echt super vet, het enigste nadeel is nog dat het waarschijnlijk zwaar druk gaat worden.
Ik heb ook gehoord dat hij morgen al uitkomt. Kan niet wachten om hem te spelen. Ik denk dat ik over anderhalf of twee weken naar de film ga
Op de PS3 zag het er iig indrukwekkend uit maar had het last van een koppige cam en ging het slingeren niet altijd even soepel van wat ik zaterdag heb gezien.