Is er ergens een enigszins officiële bevestiging dat Spider-Man 3 inderdaad morgen al in de winkels te vinden is?
ik denk met dat als jij weet : trouwens ik koop film spellen nooit voordat de film uit is... ik vind dat de film zo ontiegelijk verpesten en met he spel valt het andersom wel mee dussssss.......
/Mod Kijk mij stoer zijn met illegale software. Niet doen het mag niet volgens onze regels. -Conquistador.
Is ie morgen uit? Ik twijfel zeer sterk.. kan nergens reviews vinden. In de previews zeggen ze dat het lekker speelt dus ik ga er vanuit dat het een leuke game word. Nouja, eerst morgen maar naar de film, zit ik een beetje in het verhaal, kan die game er ook wel achteraan.
@Mod Flikker op met je stoer zijn. Als ze gewoon een demo zouden uitbrengen had ik de game niet hoeven te downloaden. Nu ik de game effe gespeeld heb koop ik hem ORGINEEL op de Playstation 3.
vanavond maar eerst effe naar de bios voor spiderman 3 voordat ik het spel ga spelen weet nog niet of ik hem ga kopen voor de xbox360 of de wii
Leuk voor je, maar als je Spider-Man zonodig illegaal wilt downloaden omdat je ongeduldig bent, dat is jouw zaak. Hier doen we er niet aan dus laat ons er buiten. Als jij het niet eens bent met de manier waarop Conquistador je aansprak, dan stuur je hem of een admin maar een pm. Er is absoluut geen reden om hier kwaad te worden met "Flikker op", niet tegen mod, noch tegen elke andere member.
Ach jochie denk jij dat ik je enigsinds serieus neem nou? Je hebt het over een illegale download, het kan me niet schelen waarom je het erover hebt het feit dat je het erover heb zou al genoeg kunnen zijn om je te bannen. Daarnaast begin je te schelden, je mag dus blij zijn met enkel een waarschuwing die je gekregen hebt.
Ik heb gevonden waar ie morgen in de winkels ligt... bij dixons Er staat: "leverbaar vanaf 2-5-2007" dat is morgen!!!
Ik ga morgen weer de stad in maar ik ga hem niet voor 65 euro kopen. Misschien als dixons hem vanaf morgen verkoopt dat andere winkels dat ook doen
Ik wacht mooi even op wat reviews voor ik deze game aanraak Komt er misschien nog een Demo? Dat zou helemaal top zijn.
Nu de ps3 uit is lijkt het mij wel duidelijk dat de console niet alleen op papier beter is, maar dit ook bewijst in de praktijk (net als de Xbox beter was als de Ps2, alhoewel God of War II niet zal misstaan op de 360, al lijkt het soms dat dit soort innovaties niet voor Microsoft zijn weggelegd) Het lijkt mij dan ook geen misvatting dat Spider-Man III niet net iets gedetailleerder toont op de Ps3, dan op de 360.