Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom post je in godsnaam dit bericht op GameVillage, InsideGamer en nu ook op Xboxworld? Ga je elke site af omdat Sony Nederland je betaalt heeft? Dat zou niet zo erg zijn als het bericht inhoudelijk in orde was, maar dit is wel erg onzinnig.
     
  2. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij brengt het een beetje erg kort door de bocht, maar ergens heeft wel een punt.
     
  3. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    T'is ook nog eens een keer een heel dom verhaal wat je ophangt. Jij denkt dat de winkeliers geen 360's meer in moeten kopen, omdat er een DVD-drive versie is die krassen maakt? Of dat percentage wat defect raakt?
    En omdat deze problemen bij een laag percentage mensen voorkomt, maakt MS slechte hardware? Wat een lulverhaal.

    Die hele handel verbieden, en geen licentie meer geven? Je hebt duidelijk geen goed beeld van de werkelijkheid, want een bedrijf als MS weigeren hun product op de markt te brengen in de EU vanwege een probleem wat bij een klein percentage voorkomt is echt onzin en onrealistisch.
     
  4. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het blindelings vertrouwen wat sommige mensen hebben in M$ en het gezeur over kleine percentages uitval/defecten wel gelul.
     
  5. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zijn dat cijfers die Kassa of MS zelf hebben gegeven.

    En misschien de 'haat' die sommige hebben tegenover MS en het gezeik over schandalen en grote percentages wel gelul. Ik heb van die mensen ook nog geen bewijzen gezien, behalve uit de lucht gegrepen verwachtingen.
     
  6. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    360 kapot code 0102 :mad: garantie al weg (zegel ook verbroken) nu maar een core halen :mad:
     
  7. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is echt een uit de lucht gegrepen verwachting..................om te verwachten dat een apparaat van 400 euro het normaal blijft doen.

    Ik hou van mijn 360, maar haat het FEIT dat er gewoon het een ander niet deugt.

    Maar als mensen liever met hud hoofd in het zand zitten is dat wat mij betreft ook OK.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :{
    Deugt er iets niet met jouw xbox dan? Geloof je echt alles dat op tv gezegd dn op fora's gepost wordt? Als je geen problemen hebt. Waarom klaag je dan

    Volgens mij ben jij degene met je kop in het zand
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Feit is wel dat er aardig wat mensen zijn met verschillende problemen met hun 360. En dat 1,5 jaar na de launch nog.
     
  10. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Het internet staat er gewoon vol van en het word gewoonweg wereldwijd bekent gemaakt dat Microsoft problemen heet met zijn Xbox 360 gameconsole.
    http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=171226

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Xbox_360

    Dit is toch niet echt ver gezocht hé.
    Maar van de ene kant vind ik het wel jammer dat ze tegenwoordig een gameconsole te snel op de markt brengen om maar alleen snel geld willen verdienen.
    Microsoft had meer de tijd moeten maken om z,n eigen hardware te testen en niet alleen maar een snellere machine inmekaar flatsen om zo Sony voor te blijven.
    En nu hebben ze wat ......................
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Maar de Xbox 360 is helemaal niet gerushed dat is gewoon onzin. 1,5 jaar na de launch van de xbox is MS begonnen met de ontwikkeling van de Xbox 360. Ze waren al van plan om deze in 2006 te launchen. Dus ik snap nog steeds niet hoe iemand dit verhaal de wereld in heeft geholpen. Wikipedia is geen betrouwbare bron, gamevillage ook niet. Kom met feiten zou ik zeggen.

    Ja er zijn mensen met problemen maar van de 150.000 verkochten xbox 360 hoor ik maar een paar mensen klagen. Van mijn friendlist (100) zijn er 2 met problemen geweest (waaronder Kameo) ... Mijn vrienden die ook een 360 hebben ... hebben net als ik nog geen problemen gehad. Dus mijn beeld is anders. In Amerika en the UK komen er weinig klachten over krassende 360's, dus wat is nu waar?
     
  12. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor Fardo, maar als dit geen ultiem fanboy gedrag is.
    Je hoort het overal, er zijn echt heel veel sites over het onderwerp. UPS medewerkers beginnen al volledig vertrouwd te raken met het verschijnsel. Vanaf launchdag waren er problemen met de 360.......FEIT

    Dit forum staat zeker vol met leugenaars en al die mensen die ik persoonlijk ken met een defecte xbox liegen ook.
    Kassa liegt...........maar er is niets mis met de xbox360 hoor.

    Nogmaals vet ding maar built qauility is poor.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jij hebt ook fanboy gedrag. Ik kan mijn punten beargumenteren, maar ik heb jou alleen maar horen klagen. Wie zegt dat jij geen anti-anboy bent. Als je mijn posts goed gelezen hebt dan heb ik ook kritiek. Tevens geef ik aan dat ik sommige bevindingen van mensen met een korrel zout neem. De leugen regeert, dat is ook de reden dat ik een politcus ben geworden om dit te bevechten. Maar nogmaals heb jij problemen met je Xbox 360? Ik zeg niet dat er geen mensen zijn met problemen, maar op een forum van 20000 mensen zijn er een aantal met problemen. Tevens weet ik ook niet wat er is gebeurt met de 360. Microsoft is ook bij mensen thuis geweest en heeft aan de mensen gevraagd om de kapotte disc's te tonen. Deze had men niet. Maar als iemand zegt dat de Xbox 360 gerushed is dan ben ik het er niet mee eens, want dat is niet berust op feiten. Microsoft was al 1,5 jaar na de launc van de xbox bezig met de opvolger.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Gerushed of niet, dat even terzijde, er is wel iets niet goed met het apparaat. Er is gewoon een flinke groep mensen die een kapotte hebben of problemen hebben. Kijk maar op dit forum. Het komt gewoon te vaak voor.
    Veel mensen die geen problemen met de 360 hebben, blijven het altijd maar gooien op dat men niet goed met de console omgaat. Nou, ik doe er niks geks mee, ga er zelfs beter mee om dan met mijn vorige consoles en toch heb ik al 3 kapotte gehad. Ik had de eerste al 2 weken na de launch. En ik ben niet de enige. Er is dus wel degelijk iets van een probleem met het apparaat, want de uitval/problemen rate is te hoog. Kijk ik rond in mijn vrienden/kennisen kring, dan heeft gewoon bijna de helft een kapotte of problemen. De problemen hebben voor mij in ieder geval veel van het speelplezier weg genomen, vandaar dat ik dus ook heb besloten om de console weg te doen. Als hij misschien over een tijdje goedkoper is en hopelijk wat stabieler, dan koop ik hem misschien wel weer eens. Dit hele verhaal is trouwens killing voor het imago van Msoft en de 360.
     
  15. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    @Kameo.............. komt allemaal omdat de consument er niet mee om kan gaan......ja mooi verhaal.

    @Fardo...........Mijn 360 doet het nog(nu nog wel)Ik klaag erover omdat ik vind dat dit gewoon NIET kan. De uitval rate is te hoog of iedereen liegt er over, maar dat lijkt me uitgesloten.
    De 360 staat vanaf de launch bekend als onbetrouwbaar apparaat. Nu na bijna 2 jaar, zijn de problemen nog niet opgelost en doet M$ er niets aan, behalve de boel met plak en knipwerk aan elkaar lijmen.

    Als er maar genoeg mensen klagen, dan moet M$ er wel eens een keer wat aan doen, anders lost het probleem zich zelf wel op en sterft de 360 een vroegtijdige terechte dood.
    Ik volg ook de andere 2 consoles.......en zoveel problemen zie ik daar niet hoor, zeker niet bij de ps3
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  16. willemjjb

    willemjjb Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook overleden!!!

    Mijn Launch XBOX 360 heeft het helaas ook 2 weken geleden begeven.
    Hoop hem eerdaags terug te krijgen uit Duitsland.

    Hopelijk sturen ze een nieuwe en geen refurbished console.
    Kan het niet zijn dat dit de fout is geweest van MS om gerepareerde xboxen weer terug te sturen die daarna weer stuk gingen, en dat ze nu mss nieuwe sturen?

    Je leest steeds meer dat mensen een nieuwe krijgen, althans met een veel nieuwere MF date!

    En betreft uitval van de PS3, dit kan ook nog wel gebeuren, zoveel mensen hebben ook nog geen PS3, althans ik ken niemand die 1 heeft!
    Ik weet dat dit niet zoveel zegt maar toch wel iets!
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ken niemand met een defecte Xbox 360 in mijn directe vriendenkring?
    Ken jij iemand in jouw vriendenrking met een defecte Xbox 360?
    Denk je echt dat Microsoft geen recall zou doen als er een structureel probleem was?
    De mensen die hier in het forum reageren zijn degene welke problemen hebben gehad, maar als je naar de gehele populatie kijkt dan is het een klein aantal.
    Ik heb 2 launch 360's en nog steeds geen problemen ... zowel een Samsung als een Hitachi drive.

    In amerika zijn er ook defecte PS3 bekend. In Nederland waarschijnlijk ook, maar ik ken niemand met een PS3. Dus ik kan dit ook niet verifieren
     
  18. willemjjb

    willemjjb Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken wel iemand in mijn vriendkring met een defecte Xbox.
    Ook een launch console!

    Hiermee probeer ik niet te zeggen dat dit dus een structureel probleem is.
    Maar het feit dat mijn console bijna 1,5 jaar oud is en nog steeds onder garantie gerepareerd wordt zet mij wel lichtelijk aan het denken!

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat ze dit doen!!!
    Service is verder ook goed, had binnen 1 dag de gegevens binnen om mijn xbox op te sturen. Nu is het alleen wachten op een nieuwe/gerepareerde!

    Duurt alleen veel te lang!!! :D :) ;)
     
  19. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef niet perse het laatste woord ofzo.

    Maar ik heb 5 mensen die ik persoonlijk ken met een xbox 360.
    Bij vier van die mensen is de xbox al 1 of meerdere keren opgestuurd geweest vanwege:
    -Krassen
    -Vast zittende cd lades
    -kapotte harddisken
    -Ring of death
    -vastlopers

    Maar die mensen zullen samen met al die andere honderden wel slecht met hun spullen omgaan.

    Check bv
    http://www.xbox360recall.net/

    Kijk ook ff bij de links op die site............

    Het zijn geen kleine aantallen..............het zijn er veel te veel.
     
  20. willemjjb

    willemjjb Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook super zuinig op mijn xbox!!!
    Daar ligt het ook echt niet aan!

    Mijn kamaraad was ook super zuinig, geen krasje of wat dan ook!!!
    Iemand die dat zegt lult uit zijn nek naar mijn mening!!!

    Tuurlijk zijn er mensen die niet zuinig zijn en zo krassen en dergelijk krijgen!
    Maar dat de Xbox uitvalt ligt daar niet aan!

    Daar zijn de meldingen gewoon teveel voor!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina