FM Time Challenges

Discussie in 'Algemeen' gestart door FM Competitie, 29 mei 2006.

  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ja dat probleem heb ik ook.. en ik gaat ook wel ff laguna sega rijden die baan is super
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik vrees dat het niet te verhelpen is :'-( Je kan namelijk niet zelf alle knoppen aanpassen. Anyway, ik heb gister wat rondjes gereden op Laguna Sega en ben tot 1.38.2xx ofzo gekomen. Kan nog een seconde ofzo vanaf als ik het wat meer in de vingers krijg :9 Time trials ownen overigens :cool:
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Vanavond deze challenge ook geprobeerd want ik vond Laguna Seca leek me leuk met de 350Z dus ik heb daarna de andere ook maar gedaan. Oke, 't is dan wel een jaar oude challenge maar dat mag de pret niet drukken O-)

    De Nissan is standaard en zonder setup wel leuk maar de Opel is echt een bitch op die track... Deed er 2x 20 ronden over om een tijd te zetten en alsnog was het meer geluk dan wijsheid :+
    Ik heb zelfs mn allereerste drag-auto ooit gemaakt maar ik snap niet dat dat ding nog twee tienden sneller kan :eek:
    Nurburgring had ik al staan, ben ik wel tevreden mee aangezien ik vrij hopeloos ben met de P1 auto's...

    • Laguna Seca, 350Z: 1.36.634
    • Rd. Atlanta Short, Opel Astra DTM: 55.885
    • Drag Strip, Mine's Skyline R34: 8.898
    • Nurburgring, Toyota TS020, P1 (setup van PPR Zman): 6.43.188

    Edit: Bedenk me net dat het wel een beetje flauw is om zo de tijden te kapen als niemand meer meedoet :x

    Head-Ninja jij bent toch wel snel in de P1 auto's dus je zal inmiddels wel wat beters hebben, wat is je beste tijd voor de 'Ring in P1? En wat zijn je vebeterde tijden voor de challenges?
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Oeps, quote ipv edit |:-
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Mjah, de meeste van mijn tijden had ik ook al vebroken, eentje had ik al 3 keer opgegeven, maar dan moeten ze het wel updaten. Anders heb je er nog niks aan. :{
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Zet ze hier eens neer dan svp, hoef ik geen 20 pagina's door te bladeren ;)
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Die challenges met die 350z op LS, en RAS met de opel v8, moet je dan gewoon de default setup nemen, of mag je zelf een setup nemen?

    Ik wil ook wel eens meedoen namelijk, heb Live dus moet geen probleem zijn,
    bvd
     
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Standaard auto, geen upgrades en geen setup voor die twee challenges en tijd zetten in free run. Leuk dat je meedoet! Alleen wil je niet te hard je best doen op Rd Atlanta want die wil ik niet nog een keer doen :+ :+
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    :cool:

    Na, mijn Forza skills zijn niet ivt PGR ofzo, maar ik kan zeker wel mee voorin doen, altijd leuk concurrentie =D

    Ik moet ook voor mn examens gaan oefenen -leuk leuk de havo =( -, maar tussendoor zal ik wel eens wat rondjes rijden, moet toch een kéééééér van PGR afkomen lol
     
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    De Astra op RAS is idd wel andere koek dan pgr3 ja, zeker zonder setup. Gelukkig dat je het druk hebt met je examens want ik heb geen zin om die nog een keer te doen en een sneller rondje op de 'Ring zou me zeker een hele dag kosten :+ Maar meer concurrentie is zeker altijd leuk, ben benieuwd :)
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nissan 350z track (default settup)
    ABS: On
    TCS: Off
    STM: Off
    Gear: Manual

    1.36.243

    Een 1.35 moet nog wel lukken, ik maak nog veel foutjes, maargoed, het is een begin. (15 rondjes gedaan) Ik heb 'em btw nog niet op L1ve upgeload, (ik vergat aan te melden 8)), maar ik zal binnekort wel proberen wat sneller te gaan en die tijd dan wel up te loadzen.

    Ik heb je FR gestuurd Benson, is wat makkelijker met tijden vergelijken. Iig nu 4 tienden sneller :+

    De rest probeer ik later wel eens.

    EDIT: ik zal wel eesn vragen of mijn andere vvv ho's ook zin hebben om mee te doen ^^
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  12. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Lol, nice! Ik wist dat daar nog wel een stuk vanaf kon want ik had de tijd in 6 rondjes gedaan :)

    Thx voor de FR, ik heb hem net geaccepteerd op xbox.com. Ik snap wel dat je me er toen uit hebt gegooid omdat ik nooit online was in pgr3.
    Ik heb alleen de B klasse op Laguna Seca in een CRX gereden dus die staat op de leaderboards en detijden van deze challenges kun je dus niet vergelijken, kan ik je wel mooi in de gaten houden bij FM2 :+
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ik wist niet dat ik jouw ooit in me Friendslist heb gehad joh lol 8)

    Sorry iig, magoed, ik zal er gedurende deze vakantie nog wel wat tijdjes uitpersen.
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee nee, maakt niet uit hoor. Ik had aan het begin vd 360 iedereen een FR gestuurd om mee te racen, MM, JP en nog wat, maar ik ik was echt te traag en ik speelde nooit pgr3 dus vandaar.

    Die laatste challenge zie ik trouwens niet zoveel in.
    Ik weet niet wie er nog mee doen en wie de eerste post kunne updaten maar misschien een idee om er nog eentje bij te verzinnen met een auto die je wel kunt upgraden/tunen binnen een bepaalde klasse?
    Ik vind persoonlijk de GTS Skylines (bijv. Blue Mtn) leuk, of een A of B klasse Honda NSX rijdt ook erg goed of een A klasse Porsche GT3 is ook wel een uitdaging. Maakt me verder niet uit welke klasse ofzo en ik ben ook niet super snel met deze auto's, 't is zomaar een idee omdat ik deze wel interessant vind :)
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    @ Benson:

    Rij jij met of zonder ABS aan? Zie dat stefan met rijdt :) Doe dat zelf nu ook, en scheelt enorm.
     
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik reed ook altijd zonder, vooral in de carreer vond ik het leuker. Maar als je online een beetje mee wilt doen en constant wilt blijven rijden kan je bijna niet zonder ABS dus dat gebruik ik nu ook altijd :)
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ok, dan laat ik die aanstaan :) Zit atm. op 1.36.559 met ABS. (1.37.4xx zonder abs)
    Weet nog steeds bepaald bochten+versnelling combinatie niet.
    Bocht 1 is 2e of 3e versnelling?
    Chicane 2e of 3e versnelling?
    2e bocht na chicane (die naar rechts) 3e of 4e versnelling?
     
  18. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]

    Volgens het plaatje:

    1. voluit
    2. 3e versnelling
    3. 3e versnelling
    4. 4e versnelling
    5. 3e versnelling maar hier ga ik nooit echt hard doorheen dus kan mss zelfs 4e?
    6. 4e versnelling
    7. voluit
    8. Corkscrew, ik denk 3e versnelling?
    9. Bocht naar beneden, 4e versnelling
    10. 4e versnelling
    11. Deze weet ik ook niet, ik doe altijd 2e versnelling?
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Vergeet de wallbash niet hè :+
     
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Op Nurburgring bash wel wel heel vaak muren maar ik ga er nooit sneller door :confused: Wat een onrealistisch kut spel :+
     

Deel Deze Pagina