[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja die komen ook.Maar daar loop je snel door op insane heb ik dat stuk echt met geluk gehaald :9

2. Ashavan

Ashavan Guest

Moet nu Raak aanpakken op de trein. Das niet leuk meer. Er is geen enkele ruimte om ongedeerd langs hem heen te rennen naar de andere kant waar verlichting is. :confused:

Denk dat ik maar om co-op hulp ga vragen voor Raam op Casual

3. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je een trial kaart hebt help ik je op casual hardcore en insane met raamO-)

4. Ashavan

Ashavan Guest

Ik moet wachten tot me vriendin naar huis is, dan zal ik je toevoegen. Zal waarschijnlijk morgen af anders dinsdagavond worden.

Bedankt voor de hulp

5. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van de week ben ik begonnen om alle Gears of War Xbox Live achievements vrij te spelen. Niet omdat die punten me wat kunnen schelen, maar ik wil Gears of War graag 100% uitspelen. Om te beginnen bij de COG tags, de medailles die in de singleplayer te vinden zijn. Met één scherm de Xbox 360 aangezet en met het andere mijn PC, met deze video (geen idee of ie al eerder is gepost, maar het is erg handig). Erg handig met een filmpje al die medailles zoeken, gewoon het level/ checkpoint selecteren en gamen maar. Toch ben ik er 3 vergeten, dus dat wordt nog even zoeken.

‘‘Seriously…’’ zal ik pas in 2010 halen ben ik bang. Alle 100 kills van de wapens moet ik ook nog halen, maar dat is voor mij nog te doen. Ook moet ik Don nog even uitspelen in de singleplayer modus via co-op.

6. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    zet er ff bij dat er spoilers in staan;)

8. Shizzel

Shizzel Guest

DONDERDAG NIEUWE MAPS!!
    Donderdag, EINDELIJK, de 4 nieuwe maps.
    Ze kosten 800 Kut$oft points!

De maps:
    Bullet Marsh: In this Kryll-infested swamp, an old generator still powers the area lights. A few stray bullets could easily knock out the generator, leaving combatants to fend for themselves against the Kryll.

Garden
    : This overgrown and crumbling conservatory still has a working fertilization and pesticide system. This system can pose a serious hazard to anyone who ventures into the greenhouse without first venting the air.

Process
    : Teams must fight for control of this subterranean Imulsion processing plant, still active despite the cessation of the Pendulum wars.

Subway: Timgad's Central Subway station used to serve as a central hub for commuters. Now the tunnels are crawling with Locust.

Zie 360only
    of MajorNelson

Edit: Ohja, over 4 maanden (hahaha, leuk he, enkele maanden wachten = 4 maanden) zijn ze gratis: 3 september.
    Ik koop de maps gewoon hoor, ik haal wel ff een kaartje, koop ik mss nog een XBLA arcade game ofzo. Ik ga echt niet 4 maanden wachten om 10 euro te besparen.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2007
  9. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik koop ook gewoon zo'n kaartje, klinkt vet! Ik wil screens:D.

10. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    En hier krijg je screens: http://www.xboxyde.com/news_4275_en.html :+

Ik vind het trouwens niet zo raar dat ze er nu geld voor vragen. De vorige keer werd het gesponsord door discovery en kon het dus gratis. Nu moet er gewoon betaald worden voor een product. Ik vind het nog best redelijk geprijsd.
    Een argument dat microsoft al genoeg geld heeft is natuurlijk bullshit, een bedrijf hoeft niet als het eenmaal groot is te veranderen in een liefdadigheids instelling / sinterklaas, dat moet zichzelf gezond houden.

11. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat kryl en blijft het net zoals de oude mp of nieuwe modes, want er staat bij sommige dat je objectives hebt.

12. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    De Kryll zijn die vleermuizen die je in de Singeplayer moet doodschieten met die UV lamp! En volgens mij blijven de game modes gewoon hetzelfde.

13. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    vet hoor !!

14. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop ze toch niet, ik wacht gewoon. Microsoft verdient al veel te veel aan ons.

15. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kzou willen dat ik dat kon! mja als ze daalk online staan koop ik ze toch:)

16. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eindeiljk eindeiljk! raam verslagen op insane !

dat moest ik gweoon kwijt:p na 5 uur raaam proberen te verslaan moest iedereen het weten:p

17. Shizzel

Shizzel Guest

5 uur? Dan deed je of iets niet goed, of alles helemaal alleen.

Ik lees op veel fora en reacties bij MajorNelson.com dat heel veel mensen het niet gaan kopen, omdat ze het heel erg vinden. Sure, het was eigenlijk gratis, maar nu kost het 10 euro. Dus?
    4 maanden wachten zodat je 10 euro bespaart: 2,50 per maand. Dat is de helft van mijn zakgeld per week man. Dat is 1/40 van mijn loon per maand.
    Al die verslaafde WoW'ers betalen 15 euro per maand om weer even te kunnen WoW'en. En dan is het opeens heel erg om 10 euro te betalen voor 4 nieuwe maps die altijd kunt spelen?
    Serieus, 10 fokking euro, big deal. Ik koop gewoon een kaartje.

Crackdown DLC komt binnenkort ook, kan ik dat ook meteen kopen.

Edit: Rembrandt, koop jij dan echt een 12-maanden kaartje voor 60 euro in de winkel? Kijk om je heen (eBay, Marktplaats, X-Bazar) en je vindt zulke kaartjes voor 33 euro. Of als je een speciale deal hebt krijg je zelf 5 euro toe :D.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2007
  18. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de maps niet kopen, alleen al om het feit dat ik al € 60.- per jaar betaal om online te kunnen spelen. De geld kraan heb ik dicht gedraaid. Epic Games snapt het, Microsoft helaas niet.

19. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, net de 8000 kills gehaald..

Begin er nu wel een beetje flauw van te worden...

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    grr... klein kut mormel..:mad:

heeft z'on gastje van vier me een negative feedback gegeven, my god, dat gastje had een stem van een 5 jarige, vind ie het gek dat we hem uitlachen..:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina