Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ghehe, wat een demo'tje al niet kan veroorzaken 8) Laten we het wel netjes houden mensen ;)

2. JeePee

JeePee Guest

Heb ik iets gemist? Waar blaime ik MS voor de demo?

Ik. Het is toch een racesim? Alles moet toch zo realistisch mogelijk? Waarom de banen dan niet. Het is gewoon vet om het gevoel te hebben over de Nordschleife te rijden, maar als je in FM daar een curbstone neemt die twee keer zo breed is als je auto dan ga je drie meter de lucht in. Ik weet dat niet alle curbs rijbaar zijn in het echt, maar Forza slaat echt alles. Ik vind het gewoon jammer dat we nu weer zo'n crappy nordschleife voorgeschoteld krijgen :)

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, het was mark die dat zei, ik heb nix gezegd...

Verkoop dat ding dan en stuur een boze brief naar M$, maar ga ons niet vervelen met je eigen problemen in een draadje van FM2, heel lullig voor je, maar we dont care ^^

EDIT: Op die screens van net, lijken de curbs niet bizar hoog, laten we eerst afw8en, misschien valt het mee

4. JeePee

JeePee Guest

Tja, FinPro zei dat het exact hetzelfde was als Forza 1.

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als jij MS wil bashen doe je dat in een rechtstreekse brief naar MS zelf. Hoef je niet in deze draad te doen waar het draait om FM2. Komt nog bij dat jij MS zit te bashen op punten waar zij niet over gaan. Turn 10 heeft "beloofd" dat er in april een demo zou komen, MS niet.
    En MS hier ontrecht komen bashen omdat (volgens jouw) vista zuigt, en jij al 4 xboxen hebt versleten, (al dan niet jouw schuld, daar laat ik me niet over uit) vind ik wel heel erg matig. Helemaal omdat Jows in de afgelopen 3 pagina's als 674 keer heeft gemeld dat MS niets over een demo heeft beloofd.
    Main point: Ga MS bashen op de plaatsen waar dat kan, maar doe het niet hier.

Dat bedoel ik dus ook :9

Ik hield het nog netjes :cool:

Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf gewoon hopen van niet ^^

7. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien beetje rare vraag maar is de demo al uit :$?

8. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Misschien beetje een raar antwoord, maar ik denk 't niet :$

9. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals neen. Zal pas donderdag worden. Eerder denk ik niet.

10. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Elke keer hoop ik weer te lezen in dit topic dat de demo uit is, maar jammer genoeg duurt het toch wat langer..

11. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Rustig rustig, wij en M$ kunnen er niets aan doen dat Feyenoord slechts 7e is geworden. Relax! Volgende keer beter.

Over de 360 die je hebt, waarom breng je hem niet terug naar de winkel waar je hem vandaan hebt gehaald? Zij zijn verplicht het artikel terug te nemen als het niet goed functioneert. Zij moeten hem opsturen en moeten jou een nieuw exemplaar geven. Als je dan nog steeds problemen hebt, dan vraag ik mij af wat je ermee doet, want ik heb de mijne al sinds maart 2006 en heb nog geen enkel probleem gehad.

Ken nog een leuk verhaal over de VW Corrado G60. Iedereen zeikt over die zogenaamde kut G-lader, terwijl het de meest mooie uitvinding is geweest van VW in jaren. Als je er normaal mee omgaat, dan blijft hij het ook jaren doen. Kende iemand die al bijna 2 ton op de teller had staan en de lader nog nooit heeft laten reviseren.

Of te wel, de gebruiker heeft er altijd wel WAT mee te maken, zeker als het de zoveelste keer is. Nu niet meteen gaan zeiken op mij, maar gewoon een brief sturen naar M$ als je problemen hebt met je X-Doos. Zelf ook wel eens een kapotte muis gehad, waar ik de bon niet meer van had en toen kreeg ik na het sturen van een nette brief keurig een nieuwe thuisgestuurd. Hoefde mijn oude niet eens op te sturen.

Wat dacht je daarvan? Nu gewoon weer ontopic!

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De reden waarom ik dat zei is omdat Cees vroeg wat het minpunt was van dat italiaanse tijdschrift (onderaan de scan).
    als je het minpunt vertaalt staat er dat ze het een minpunt vinden dat er geen cockpitview in zit... en daarom krijgt de game geen 10.

13. TheGodfather

TheGodfather Guest

Dat Feyenoord 7e is geworden heb ik me al bij neergelegd.

En over die G-lader moet ik je gelijk geven ik heb zelf ook een Corrado G60 gehad voor 2 jaar met dik 2 ton op de teller maar hij werkte nog perfect. Volkswagen maakt geweldige auto's. Na 2 kleine uitstapjes naar BMW en Toyota ben ik weer terug bij VW dit keer een Bora.

14. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    VW maakt idd goede auto's. Maar ehh... Waar heb jij je 360 gekocht? Als ik jou was zou ik daar eens gaan vragen wat ze voor je kunnen doen? Bol.com bijvoorbeeld geeft klanten een nieuwe als ze problemen hebben. Zij regelen dan de rest met MS.

15. TheGodfather

TheGodfather Guest

Ik heb mijn 360 bij Dynabyte gekocht (daar koop ik nooit meer wat) en die willen me niet helpen ik moest MS maar bellen zeiden ze daar. En MS zegt als ik ze bel stuur je 360 maar op. Ik heb mijn laatste 360 bij de Media Markt gekocht en die doet het nog. Dus ik heb hier een defecte 360 en eentje die het nog steeds doet.

16. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan stuur je je 360 toch op...

17. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Okéé.... waar kan ik ergens de complete carlist vinden van FM2?

Laten we ontopic gaan aub.

18. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Tiepies dat berichten hier zomaar worden aangepast zonder mededeling..

19. TheGodfather

TheGodfather Guest

Dat heb ik al eens gedaan en dan krijg ik hem na een week of 4 terug met de mededeling dat MS niks aan het defect kan doen want het zou mijn eigen schuld zijn dat de 360 kapot is gegaan. Maar ze melden er niet bij wat ik er dan mee gedaan moet hebben.

20. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    on-topic.

Ps OXM heeft in hun blad gezet dat de Demo in april uit zou komen. Nu weet ik niet wie daarvoor verantwoordelijk is. Lijkt me duidelijk dat het keuren van de demo door MS wel klaar is, vermoedelijk wordt deze pas in de loop van de maand online gezet (marketing! :?)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina