Call of Duty 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 14 nov 2006.

  1. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat waren brave huisvaders met machinegeweren :{
     
  2. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en jongetjes van 16 jaar die ook mee moesten
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Al dat gezeik meteen! Er is net 1 trailer uit en so what geen WW2? Vind je het niet mooi je doet er nu niks meer aan! Ik zou zeggen geef het een kans en verkoop hem daarna weer of koop hem niet! Ik wacht gewoon op meer details :)
     
  4. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Daar ging ook nog wel 1/2 jaar aan vooraf hoor. De serie "Band of Brothers" bewijst dat ook.

    Aaaaanyway.. ik weet niks voor ontopic :{ Alleen dat ik wel de demo eerst download uiteraard, daarna kijk ik wel.
     
  5. Lullabee

    Lullabee Guest

    Als jouw land in oorlog is, ga jij toch ook niet achterover leunen en kijken wat het er van wordt? _0/ Ze kunnen sowieso de dienstplicht elk moment weer oproepen, maar het is je call of duty om je land te verdedigen. Dienstplicht of niet.
     
  6. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Je eerste bericht in ander half jaar lid. :9

    Net even de trailer bekeken enne, wow dit is anders zeg.
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    al 11 jaar lang worden er hier geen dienstplichtigen meer opgeroepen.
    en als er oorlog uitbreekt waar Nederland ook de dupe van is, wil ik best voor mijn land vechten, maar ik durf al mijn spaargeld(8)) hier om te wedden dat ik het nog geen dag volhoud op de frontlinies tegenwoordig.
    dus heeft het dan zin?(ik ben liever iemand die het land weer wilt opbouwen:+)
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik had de trailer wel relax gevonden al was het een trailer van Ghost Recon 5 of een van Battlefield 3. Voor cod vind ik dit gewoon nix.
    Deel 2 is en blijft de beste. met deel 3 gingen ze al de verkeerde kant uit.
    Helaas, maar het is nou eenmaal zo. Er komen tog nog zat leuke spellen uit aan het eind van het jaar
    No Worries!
     
  9. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig dat CoD WoII loslaat. Zijn ze ook een keer klaar mee, want anders beleef je alles nog een aantal keer en dat is ook niet leuk meer. Benieuwd hoe ze het precies gaan aanpakken en vooral wat betreft gameplay: Wat gebeurt er allemaal? Een trailer is niet genoeg om verhalen te gaan verzinnen in ieder geval. Wachten op een demo of meer trailers dus.
     
  10. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja je kunt al wel een aantal dingen afleiden uit de trailer. Zo lijkt met name het verhaal mij een stuk persoonlijker worden, je ziet in de trailer onder andere dat je in een auto gegooit wordt. En wat te denke van de executie? Zoiezo ook weer de ouderwetse en bekende CoD gameplay, totale chaos en een hoop explosies.
    Daarnaast gaat het gerucht dat de persoon tegenover je een familielid van Cpt.Price (de Britse commandant uit deel 2) is natuurlijk bekend van zijn lange snor. Zou wel leuk vinden als het verhaal een paar van die persoonlijke dingen bevat. Zou leuk zijn voor de mensen die de serie al vanaf het begin volgen.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Deel 3 is door een andere studio gemaakt, door de studio die Finest Hour en Big Red One hebben gemaakt.. En die vond ik niet zo leuk tbh, daarom heb ik 3 ook niet gekocht. CoD 2 was gewoon een verbetering tov het geweldige eerste deel, en ik heb er dan ook vertrouwen in dat Modern Combat dat weer door dezelfde studio als deel 1 en 2 gemaakt wordt, wanneer het zich dan ook afspeelt, een verbetering wordt tov CoD 2.
     
  12. Remco

    Remco Guest

    echt achterlijk dat ze WoII achter zich laten, maak dan gewoon een andere game:confused: PES wordt toch ook niet opeens een basketbalgame... ik vind t maar vreemd..
     
  13. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb jij het laatste nieuws rond PES nog niet gehoord, PES7 word een First Person Shooter
     
  14. Remco

    Remco Guest

    Person Evolution Shooter 7, of niet dan?:9
     
  15. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe..CTG..Capture the Goal en dan als CO-OP game..90 minutes goal defending ;)

    Maar ontopic..vindt het zelf persoonlijk jammer dat ze van de WOII theme afstappen..heeft bij mij toch altijd wel iets speciaals..een oorlog die nog echt man to man werdt uitgevochten voor het grootste gedeelte..latere oorlogen en waarschijnlijk ook toekomstige oorlogen zullen altijd meer door vliegtuigen worden uitgevochten..kijk maar naar de film jarhead bijvoorbeeld.
    En ook echt grote veldslagen kan ik niet opnoemen zoals in de WOII.

    Maargoed..af en toe wat afwisseling kan ook geen kwaad..misschien is de game wel super vet..we hebben altijd nog BIA en MOH
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    met tientallen met parachuten naar benden duiken!
    met z'n honderden een strand op rushen!

    en nu.... met z'n vijfen door de bosjes kruipen:p in je bosjes pak
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    MOH is supergay.
    en BIA is gewoon, anders...

    gimmi back ww2:'-(
     
  18. Remco

    Remco Guest

    jep, me 2...COD3 4-life
    Gelukkig komt Hour Of Victory bijna, die verdacht veel op COD lijkt, dus er is nog hoop!:thumbs:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2007
  19. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het echt zo'n Irak-sfeertje wordt vind ik het best.
    Ik wil de straat- en huis-aan-huisgevechten, zoals ze zich voordeden in Baghdad, Fallujah, Ramadi, Mosul etc. wel terug willen zien in een game als CoD4:Modern Warfare.

    Als ik na het zien van zoveel Irak filmpjes zo'n trailer van CoD4 zie, denk ik bij mijn eigen of het niet weer zo'n FPS is ten meerdere glorie van Amerika en zijn leger. Hoogstwaarschijnlijk zal dat wel het geval zijn.:'-(
     
  20. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0

    Haha..ja je moet het ook niet vergelijken met de COD serie..want die RULED kijhard.
    Maar MOH Airborne like me opzich wel gaaf..lekker knallen op Nederlandse bodum en volgens de verhalen kan ik eindhoven kapot schieten ;) (hopelijk ook het P$V stadion :x )
    En BIA is gewoon, anders..maar wel lekker :D..naar deze game kijk ik echt vet uit
     

Deel Deze Pagina