FM Time Challenges

Discussie in 'Algemeen' gestart door FM Competitie, 29 mei 2006.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Bocht 4 is 3e versnelling denk ik :)
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan ga je te langzaam door nr3 :+ Bocht 4 kun je na een heel klein beetje liften om de punt goed te zetten volgas doorheen ;)
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    1.36.190 met bocht 4 in z'n 3 ;)
    Luister nou maar gewoon :9

    En laatste stuk + andere delen verneukt :9 1.35.7xx moet goed te doen zijn (voor stefan iig :9)
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    * eigenwijst :+

    Maarre, netjes :) Nog iets aan te merken op de rest van het lijstje met versnellingen?
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nope... de rest heb ik zo genomen als aangegeven :) Al zitten daar nog wel twijfel gevalletjes tussen.
    Misschien dat bocht 10 is z'n 3 is? Ik weet ook niet :) Ik wacht iig even op wat jij en stefan gaan doen, weet ik wat ik moet verbeteren :9
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    1: volgas
    2: 2e
    3: 3e
    4: 3e
    5: 3e
    6: 3e
    7: volgas
    8: 2e
    9: 3e
    10: 3e
    11: 2e

    :) Ga het vanavond of deze week iig nog proberen, mooie tijd geertbaggerman [/flauwheidftw] :cool:
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    1.36.170 toen mijn 360 vast liep :9 (ronde erna.. lol)
    Ik ga vanavond overigens nog een 1.35.xx rijden.

    Ik neem overigens een boel bochten 1 versnelling hoger ;)

    1e ronde na de reboot: 1.36.074 (niet zo baggerman :9)

    Daar is ie dan: 1.35.975

    Begin ging goed. Lag 0.2 sec voor op mijn 1.36.07. Toen verneukte ik bocht 5, waardoor ik werd ingehaald door mijn ghost. Vervolgens wist ik weer 0.1 sec goed te maken (voornamelijk bocht 8 )

    Vanaf 1.35.5xx/1.35.6xx mogen we van scherpe tijden spreken :)

    1.35.636 gereden. Te weinig snelheid over start finish (158 km/h) en niet goed geschakeld na bocht 4. Voor de rest wel een goede ronde.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Kijk, nette tijd GB! :D

    Ik heb het gisteren ook weer even geprobeerd, 1.35.875 en ik baal er een beetje van want ik heb echt mn best gedaan maar ik kon gewoon niet 1 rondje fatsoenlijk rijden |:- Moest altijd wel iets grondig verprutsen...

    @ Stefan: Schakel je wel tussen #5 en #8 nog naar zn 4 of laat je hem gewoon de hele tijd in zn 3 staan!? Ik kom echt al die bochten niet zo snel door in een lager versnelling... Mja, nog maar 'ns proberen...

    Beetje jammer dit, speel je FM en dan zit ik nog met die versnelingen van een standaard bak te kutten 8)
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nette tijd geert (Y)

    Ik heb nu een 1.35.722 staan. Default setup, stock car, ABS aan, de rest uit blblabla.

    Was een clean rondje zonder echte fouten, kan echter nog wel iets sneller.
    Deze tijd staat trouwens ook gewoon in de leaderboards omdat ik nog nie sneller heb gereden met een andere auto. Dat ga ik binnenkort wel doen dus nu kan je me tijd nog checken :+
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kijk eens aan :) Mooie tijden die al in de buurt komen. Ga vandaag nog wat rijden denk ik.. hopen op een 1.35.4xx
    Moet alleen wat meer volk mee komen doen!
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    1.35.4 gaat moeilijk voor mij worden, dan moet ik 'em echt helemaal linken.
    Rijd nu meestal rondjes 1.36 en nu net floepte er een 1.35-er uit (heb 12 rondjes gedaan ff, 24 nu in totaal :cool: ). Ik kan denk ik over heel de ronde gezien nog wat winnen, deed mijn ronde nu wel erg "braaf"
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kwam met te weinig snelheid over Start/Finish. Daar verloor ik een autolengte. Vervolgens liet ik hem na bocht 4 in de toeren stuiteren. In totaal moet er dus wel 0.2 sec te halen zijn :9 Ik rij met FM veel constanter dan met PGR3. Kon mijn 1.35.636 steeds redelijk bijhouden.
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, PGR3 is constant tijdrijden bijna onmogelijk. (maar wel vet :cool: )
    Ik zat misschien te denken of die linker na de corkscrew in zn 4 kon???
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik doe het bijna overal een versnelling hoger dan jij... Maar hij trekt zo slecht dat je nog sneller gaat als je in het rood zit :confused: Ik krijg echt neigingen om mn getunede 350z erbij te pakken en een rondje te rijden, raak nu al gefrustreerd 8)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    In zn 4 rijd ie wel veel rustiger vind ik, echter, dan moet je de bochten wel voluit nemen, anders verlies je idd teveel toeren. Corkscrew en de 1e bocht MOETEN echter in zn 2. Als je in zn 2 er voluit uit accelereert zoder te slippen, win je uberveel bij het optrekken. Naar zn 3 bij 105 km/h ofzo.
     
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    #4 en #9 probeer ik idd altijd voluit te nemen alleen met de standaard vering wipt de auto vaak net op en als je een klein beetje slipt verlies je meteen een tiende. En bij de eerste bocht en de corkscrew reageert de auto zo nerveus als je in zn 2 zit maar hij draait wel een stuk beter.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Met standaard setup glijdt ie meer dan dat ie rijdt in bocht 4 en 9. Daardoor verlies ik nog veel tijd.
     
  18. sega freak

    sega freak Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Rd. Atlanta Short, Opel Astra DTM: 55.769
     
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    4, 6, 9, en 10 kunnen ook voluit. (met P1 that is):thumbs:

    Edit*:

    Heb die van Nurburgring inmiddels weer verbroken, nu 6.41:323, maar had daar wel ruim 5 seconden penalty. Jammer, maar ach, verder zal ik het nog weer eens proberen. Heb FM al even niet weer gespeeld dus. :thumbs: ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het niet meer leuk 8) Lol, echt serieus nog wat geprobeerd op LS vanavond. Ik had een ghost waarbij ik 3 tiende miste in het eerste stuk maar een serieus briljante #5 had en #6 ging ook bijna super... De rest was een beetje slordig en kon de ghost verder nog wel inhalen maar dat vond ik zonde van de ghost en het had bijna niets gescheeld met de 1.35.809 die ik reed. Helaas pindakaas :+

    @segafreak; leuke tijd. Mijne was niet al te best maar ik was de baan + auto helemaal zat en ik heb geen zin die nog een keer te doen :+

    @ninja: Ook aardig. Ik zuig op de 'Ring en al helemaal met de P1. Mijn tijd scheelt bijna 30 sec. met de beste gast uit mn club 8)

    Ohja ik heb je een FR gestuurd geertbargeman, mss leuk om eens wat te racen? :)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007

Deel Deze Pagina